ik weet welke je bedoelt volgens mij,quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hoi,
Weet iemand welk nummer er gezongen wordt in die reclame van Dolce en Gabbana (je weet wel, deze:
[afbeelding]
Op www.ster.nl issie niet te vinden
Of je leest even wat er bij staat.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef ibaneX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=83vL7DdXUQ0.
Ik zoek het liedje wat begint op 1:30.
Alsvast mijn dank
quote:A compilation of my favorite scenes from one of the funniest episodes of The Simpsons
For all those who keep asking about the music in this video:
The first song: Strawberry Alarm Clock - Incense And Peppermints
Second song: Deep Purple - Smoke On The Water
Third song: Donovan - Wear Your Love Like Heaven (more)
iddquote:Op maandag 30 juli 2007 21:26 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt volgens mij,
ik weet wat je bedoelt.. vette commercial op een boot, 2 mensen zoenen.. Dolce & Gabbana Light Blue..
klinkt als een Pavarotti achtige stem..
mijn vriendin zegt dat het liedje heet: Parlami d'Amore Mariuquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
iddjammer dat ik het zo niet weet..
Lol thanks. dat heb ik nooit uigeklaptquote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of je leest even wat er bij staat.
[..]
Bingoboys - How to Dancequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gisteravond bij de lokale pooltent.
Zo'n relaxt jaren '90 pre-trance nummer dat al heel wat jaartjes mee gaat, de enige tekst die ik heb kunnen verstaan is 'show me you can dance' (x3). Ik net Google en Lijmtouw gechecked maar niks gevonden. Dacht eerst dat het nummer van Grooveyard was want het lijkt wat op 'Mary Go Wild'. Maar dat is het niet, dus bij deze doe ik een beroep op jullie muziekale kennis
Nope, dat is hem nietquote:
http://www.waltertje.com/artist.php?artist_id=2012&mode=lyric&lyric_id=33744quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef it_was_me het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer wat ik heb gehoord in Spanje op een camping in Blanes.
De muziek lijkt heeeeeeeel erg veel op de muziek van de kannibalenattractie in de Efteling.
In het refrein komen de volgende zinnen/woorden voor: ''Akelige kwal.......verwaande tennisbal..... pleur toch lekker op, met je akelige kop.....''
De stem van de zangeres lijkt heel erg veel op Corrie van Gorp. Googlen op Corrie van Gorp levert niets op waar ik iets mee kan.
ik vind je weer superlief vandaag!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.waltertje.com/artist.php?artist_id=2012&mode=lyric&lyric_id=33744
Ook dat is Debonair Samir, ofwel King Amir - Samir's Themequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef latislos het volgende:
geen idee of het al gevraagd is, maar ik was opzoek naar het nummer wat wordt gebruikt als introotje op de slamfm.nl site.
(De intro zie/hoor je maar 1x, als je het weer wilt horen, moet je ff de cookies vewijderen en weer naar slamfm.nl gaan)
Klinkt als Umbrella - Rihanna featuring Jay-Z.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin een vrouw de hele tijd zingt:
"L.A. , L.L.A, L.A, L.L.A" L.A. staat dan voor Los Angeles.
Het is een vrij chill nummer, beetje zomer achtig.
thanks mate.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ook dat is Debonair Samir, ofwel King Amir - Samir's Theme
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt als Umbrella - Rihanna featuring Jay-Z.
I lol'd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt als Umbrella - Rihanna featuring Jay-Z.
Nee, maar dat weet hij misschien niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef AFX. het volgende:
Ella ella ella staat niet voor L.A volgens mij..![]()
Nee dat is m niet helaas.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:24 schreef AFX. het volgende:
Beth Hart - L.A Song?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar dat weet hij misschien niet.
Het zou ook http://www.youtube.com/watch?v=v2qtMAqelSg kunnen zijn.
Les Humphries Singers - Mexicoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef -Nielz- het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie en wil weer een paar titels weten aangaande de daar gedraaide muziek (cafe's en campings)
In het refrein van de eerste wordt er steeds het volgende gezongen: "Mexico, Mexico (tweede stem), Mexico, Mexico (tweede stem).
OMG, waarom weet ik ditquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef -Nielz- het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie en wil weer een paar titels weten aangaande de daar gedraaide muziek (cafe's en campings)
In het refrein van de eerste wordt er steeds het volgende gezongen: "Mexico, Mexico (tweede stem), Mexico, Mexico (tweede stem).
Op de camping zelf hoorde we 's morgen vaker een nummer over een tractor voorbij komen. In het nummer hoorde je herhaaldelijk "Moet u de tractor voor laten gaan?" Even verderop in het nummer hoorde ja dan weer "Moet u de tractor voor laten gaan? Het is antwoord is Ja"
Weet niemand hetquote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef SuperRogier het volgende:
Aangezien het niet erg storm loopt, zo klinkt het dusamr bestandje
Alvast ty..![]()
Hij is echt slecht!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
OMG, waarom weet ik dit![]()
![]()
Die tweede is waarschijnlijk Hoen - Tricky Tractor
Kernkraft 400 - Zombie Nationquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:08 schreef roze-meisje het volgende:
een beetje een dance/techno achtig nummer dat een hit was rond 1999
in de clip zitten 2 vrouwen en 1 man en de 2 vrouwen moeten steeds dezelfde dingen doen en dan wordt gekeken wie het beter doet
zo gaan ze allebei onder de zonnebank; 1 wordt er rood de ander niet
oh en er zit een magnetron in de clip
hopelijk is 't een beetje duidelijk
Graag gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja dat is 'm!dankje, kon er even niet op komen
Discogs...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:59 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Ik zoek een liedje uit de XFM Hitmix van 22-06-07.
Het liedje dat erdoor heen wordt gezongen. Kan het bijna niet verstaan, maar iets met "foolishness"?![]()
Liedje staat hier...
The Cranberries - Zombiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ik zoek een nummer, hij stond op zo'n video van Gabbertje, ofzo.
Het was iets met bronskleurige of goudkleurige kinderen.
Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!
zombie? op een gabber CD?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Discogs...
[..]
The Cranberries - Zombie
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gisteravond bij de lokale pooltent.
Zo'n relaxt jaren '90 pre-trance nummer dat al heel wat jaartjes mee gaat, de enige tekst die ik heb kunnen verstaan is 'show me you can dance' (x3). Ik net Google en Lijmtouw gechecked maar niks gevonden. Dacht eerst dat het nummer van Grooveyard was want het lijkt wat op 'Mary Go Wild'. Maar dat is het niet, dus bij deze doe ik een beroep op jullie muziekale kennis
Nope, dat is 'm niet. Toch bedankt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Discogs...
[..]
The Cranberries - Zombie
link?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Iemand?![]()
Tis een redelijk bekend nummer.
[..]
Bran Van 3000 - Drinking in L.A.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waarin een vrouw de hele tijd zingt:
"L.A. , L.L.A, L.A, L.L.A" L.A. staat dan voor Los Angeles.
Het is een vrij chill nummer, beetje zomer achtig.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef Sequencial het volgende:
Bran Van 3000 - Drinking in L.A.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:55 schreef Arcee het volgende:
Het zou ook http://www.youtube.com/watch?v=v2qtMAqelSg kunnen zijn.
quote:
Trance zou ik 't niet noemen, maar die tekst zit ook in: Novy vs Eniac - Superstarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef El_Liberaliste het volgende:
Iemand?![]()
Tis een redelijk bekend nummer.
[..]
Dat is 'em niet, maar op zich is het wel een lekker nummerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trance zou ik 't niet noemen, maar die tekst zit ook in: Novy vs Eniac - Superstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |