abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52095133
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:50 schreef Anyg het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze bedoeld
ja dat is em, bedankt
pi_52095830
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 07:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
MDC - Sunny Trumpets
Yo, dat was 'm
Nee, ik poets geen schoenen =P
pi_52097051
Vast ook al 100x gevraagd, maar hoe heet dat arabisch-achtige dansnummer ookalweer waar onderstaande meneer in meedoet?

-edit- Paar topics terug vond ik het antwoord: Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun

Nu ik toch bezig ben bedenk ik me een ander nummer dat ik al een tijdje zoek. Het is een amerikaans rapnummer, ik geloof dat in de artiestennaam "brothers" zit en in het hele nummer wordt bijna alleen maar gefluisterd. De clip is op een vreemde manier behoorlijk ranzig om te kijken. Een kale neger en één met een onnatuurlijk eng baardje en dreads. Uiteraard zitten er erg veel knappe dames in de clip en het grootste gedeelte van de clip zit die engerd met z'n gouden tanden in het oor van een dame te fluisteren. Zo creepy dat ik hem graag nog eens wil zien

[ Bericht 32% gewijzigd door Nevermind op 04-08-2007 15:00:52 ]
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:38:39 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_52098378
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:08 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dario G - Carnaval de Paris
Nee, tis niet echt een bekend nummer, vrees ik

't Is echt vooral een beat en dan af en toe komt er een stuk met accordeon voorbij...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Boks-Chick zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:45:23 #165
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_52098496
quote:
Opzaterdag 4 augustus 2007 14:11schreef Nevermind het volgende:
Vast ook al 100x gevraagd, maar hoe heet dat arabisch-achtige dansnummer ookalweer waar onderstaande meneer in meedoet?:+

[afbeelding]

-edit- Paar topics terug vond ik het antwoord:Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun

Nu ik toch bezig ben bedenk ik me een ander nummer dat ik al een tijdje zoek. Het is een amerikaans rapnummer, ik geloof dat in de artiestennaam "brothers" zit en in het hele nummer wordt bijna alleen maar gefluisterd. De clip is op een vreemde manier behoorlijk ranzig om te kijken. Een kale neger en één met een onnatuurlijk eng baardje en dreads. Uiteraard zitten er erg veel knappe dames in de clip en het grootste gedeelte van de clip zit die engerd met z'n gouden tanden in het oor van een dame te fluisteren. Zo creepy dat ik hem graag nog eens wil zien:P
oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.

Die waar jij het over hebt is inderdaad creepy. Schiet me wel weer te binnen hoop ik!

Edit: de naam weet ik al weer: de Ying Yang twins. nu nog de titel van het lied. ff youtube kijken
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:47:17 #166
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_52098522
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:45 schreef BrandX het volgende:

[..]

oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.

Die waar jij het over hebt is inderdaad creepy. Schiet me wel weer te binnen hoop ik!

Edit: de naam weet ik al weer: de Ying Yang twins. nu nog de titel van het lied. ff youtube kijken
en gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI

ying yang twins - wait, the whisper song
lolwut
pi_52098987
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:47 schreef BrandX het volgende:

[..]

en gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI

ying yang twins - wait, the whisper song
Geweldig! Inderdaad is het erg pharell/snoop style, maar door het vunzige van de clip was ik dat al helemaal vergeten Bedankt!

edit- toch niet zo choquerend als in mijn hoofd zat
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:18:09 #168
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_52099019
Jammer dat het de gecensureerde versie is, het origineel is gewoon classic .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:31:15 #169
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_52105111
Ik ben opzoek naar gelijksoortige bands als de Foo Fighters en LIT.

echt van die US rock. Iemand ideetjes?
World domination is my middle name.
pi_52105125
Ik zoek het nummer dat onder de promotiefilmpjes draait voor het formule 1-evenement van Rotterdam.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:36:31 #171
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52105214
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:31 schreef Daklem het volgende:
Ik ben opzoek naar gelijksoortige bands als de Foo Fighters en LIT.

echt van die US rock. Iemand ideetjes?
Uit de OP:
quote:
# Waar is dit topic niet voor bedoeld?

# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat onder de promotiefilmpjes draait voor het formule 1-evenement van Rotterdam.
Ik verwacht:
Ferry Corsten - The Race (Bavaria City Racing Theme 2007)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:38:15 #172
76787 Mexxus
Powered by Skittels
pi_52105250
Ik ben werkelijk al meer dan een jaar op zoek naar een nummer. Het is een reggaeton nummer wat vermoedelijk Spaanstalig is. Is hoorde het vorig jaar in Spanje, en dit jaar weer op Mallorca. Afgelopen week draaide een DJ hier in mijn stad het nummer, dus ik ben gaan vragen hoe het nummer heette. De DJ schreef op een papiertje:

Fatuma - El reggaeton

Ik heb gezocht en gezocht, maar nergens valt het nummer te vinden. Ik krijg zo'n idee dat de DJ zich vergist heeft of een spelvoudt op het papiertje heeft gemaakt. Via google kom ik ook nergens op een site met info over "Fatuma".

Het enige wat ik weet is dat er in het nummer in het refrein duidelijk iets van "Aura" gezongen wordt. Verder heb ik absoluut geen idee. Heeft iemand hier een idee of het nummer echt zo heet, of dat er een foutje in de titel/artiest naam zit?
pi_52107936
Ik zoek het nr wat in het volgende filmpje op de achtergrond draait:

http://www.dumpert.nl/mediabase/22456/88eda2c2/index.html

Het klinkt een beetje als Muse, maar ik durf niet te zeggen dat t Muse is, omdat ik ook niet weet welk nummer het dan zou moeten zijn. Iemand?
pi_52108766
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:31 schreef rudolphius het volgende:
Ik zoek het nr wat in het volgende filmpje op de achtergrond draait:

http://www.dumpert.nl/mediabase/22456/88eda2c2/index.html

Het klinkt een beetje als Muse, maar ik durf niet te zeggen dat t Muse is, omdat ik ook niet weet welk nummer het dan zou moeten zijn. Iemand?
Muse - Map of The Problematique.
http://nl.youtube.com/watch?v=ZyLx0qc_gKc
pi_52111939
ik zoek een nummer met de tekst :
her hair was the colour of the sun
gevonden.
http://home.hetnet.nl/~sixties/LYRICS/1969/6905172304.html

[ Bericht 63% gewijzigd door sybsyb op 05-08-2007 12:20:31 ]
pi_52113311
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:03 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Muse - Map of The Problematique.
http://nl.youtube.com/watch?v=ZyLx0qc_gKc
Bedankt! Dus toch Muse...
pi_52113507

[ Bericht 100% gewijzigd door debby1973 op 05-08-2007 09:30:45 ]
pi_52115474
Ik zoek een nummer dat ik laatst op Radio 1 of Radio 2 heb gehoord. Ik ben er vrij zeker van dat hij "1 minuutje" heet, maar ik weet dus niet van wie het nummer is. Het is dus een Nederlandstalig nummer dat wordt gezongen door een vrouw, en er komt telkens een autootje in voor waarin iemand zit te wachten en die op de toeter van zijn auto drukt. Vervolgens wordt er dan ook "toet toet etc..." gezongen.
Ik hoop dat iemand hier iets mee kan
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:29:14 #179
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_52115934
Ik ben al jaren op zoek naar een liedje wat zo'n 15 jaar geleden in de hitparade stond. Het is waarschijnlijk een onsamenhangend klok-klepel verhaal, so hear me out.
De naam van de zanger is iets van Georgie en hij had lange stekels tot in zijn nek. Veel ouder dan 25 zal hij niet zijn geweest. Het nummer heet iets van "braveheart" of "blackstar". De clip gaat in mijn beleving over buitenaardse wezen die hij verslaat op het eind.
Wie biedt?
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_52118019
georgie davis-blackstar
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:14:17 #181
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_52119301
nummer van justin timberlake met in de clip dat hij een beige pak aanheeft en naar lichtjes kijkt

ik dacht dat het lovestoned was maar dan krijg ik alleen maar een nummer met een beat erachter terwijl het hier ging om een rustig nummer.
pi_52119352
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:14 schreef Sargon het volgende:
nummer van justin timberlake met in de clip dat hij een beige pak aanheeft en naar lichtjes kijkt

ik dacht dat het lovestoned was maar dan krijg ik alleen maar een nummer met een beat erachter terwijl het hier ging om een rustig nummer.
dat rustige stuk is het einde van het nummer.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:18:45 #183
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52119379
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:14 schreef Sargon het volgende:

Het nummer heet officieel Justin Timberlake - LoveStoned / I Think She Knows
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:25:04 #184
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_52119495
dan heb ik alleen het einde gezien want de rest is klote
pi_52119529
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef Sargon het volgende:
dan heb ik alleen het einde gezien want de rest is klote
Als je het einde nu opneemt van youtube en je plakt het vier keer achter elkaar
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52121447
Ik zoek een liedje wat ik de laatste tijd op het werk vaak op de radio (sky) hoor.

Ik heb geen idee wat ze zingen maar het is de hele tijd van "dieeee" (als in daaa-haaa-ha-ha-aaai), echt een gaar popliedje maar het zit gewoon in mijn hoofd en als ik het niet vind krijg ik het er niet uit
pi_52121469
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:12 schreef pmdomela het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik de laatste tijd op het werk vaak op de radio (sky) hoor.

Ik heb geen idee wat ze zingen maar het is de hele tijd van "dieeee" (als in daaa-haaa-ha-ha-aaai), echt een gaar popliedje maar het zit gewoon in mijn hoofd en als ik het niet vind krijg ik het er niet uit
Heeft Sky geen playlist? Want met die omschrijving van jou kan ik helemaal niets.
Lelijke @@p!
pi_52121674
Een zomerachtig trance liedje met de zin; take me out tonight i don't wanna let you go till we see the light ... oid.Bij google krijg ik geen resultaat
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:59:05 #189
53760 Silverado
Da Animator
pi_52122340
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Silverado het volgende:
Gezocht:

- Nederlands talig nummer
- Verlangen komt erg vaak voor in de tekst
- Redelijk vlot nummer

Iemand die het herkent?
Gevonden: Vangrail - Ik hunker naar jou
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_52129521
ik zoek een house/electric nummer dat ik op de radio hoorde vanmiddag. (q FM ofzo weet niet zeker mee)
ik weet niet zeker of het top40/TMF muziek is maar het klonk wel zo.
een hele goede beat maar ik weet totaal niet hoe ik het moet omschrijven.
een hele erg scherp/knarsend/piepende 'hoge toon' beat met van die momenten dat het even stopt en daarna nog beter wordt.

heeft wat weg van Noisia-Yellow_Brick. (op sommige momenten dan)
heeft iemand een idee? (zal wel niet )

[ Bericht 6% gewijzigd door roburt op 05-08-2007 22:59:24 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52129870
3 dagen geleden rond middernacht was op 3fm dance muziek. Normaal geen fan van, maar ik hoorde daar een bekend nummer gemixt. Na eigen research bleek dat José González - Heartbeats te zijn.

Maar nu de vraag, welke DJ heeft dit gemixt in de vorm zoals ik het hoorde.

Het klonk alsof een vrouw het zong.
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:02:30 #192
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_52129878
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef roburt het volgende:
ik zoek een house/electric nummer dat ik op de radio hoorde vanmiddag. (q FM ofzo weet niet zeker mee)
ik weet niet zeker of het top40/TMF muziek is maar het klonk wel zo.
een hele goede beat maar ik weet totaal niet hoe ik het moet omschrijven.
een hele erg scherp/knarsend/piepende 'hoge toon' beat met van die momenten dat het even stopt en daarna nog beter wordt.

heeft wat weg van Noisia-Yellow_Brick. (op sommige momenten dan)
heeft iemand een idee? (zal wel niet )
Zal wel weer King Amir - Samir's Theme zijn
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_52130161
nee nee nee helaas het was meer trance/techno achtig.
zo moeilijk uit te leggen, ik heb die beat precies in me hoofd
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52130351
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef achterop23 het volgende:
3 dagen geleden rond middernacht was op 3fm dance muziek. Normaal geen fan van, maar ik hoorde daar een bekend nummer gemixt. Na eigen research bleek dat José González - Heartbeats te zijn.

Zal wel het originele zijn, van The Knife
The Knife - Heartbeats
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:59:46 #195
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_52131542
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Een zomerachtig trance liedje met de zin; take me out tonight i don't wanna let you go till we see the light ... oid.Bij google krijg ik geen resultaat
Zoek 's op Take me home tonight
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  maandag 6 augustus 2007 @ 00:05:07 #196
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_52131708
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:08 schreef Cynic het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst op Radio 1 of Radio 2 heb gehoord. Ik ben er vrij zeker van dat hij "1 minuutje" heet, maar ik weet dus niet van wie het nummer is. Het is dus een Nederlandstalig nummer dat wordt gezongen door een vrouw, en er komt telkens een autootje in voor waarin iemand zit te wachten en die op de toeter van zijn auto drukt. Vervolgens wordt er dan ook "toet toet etc..." gezongen.
Ik hoop dat iemand hier iets mee kan
Cherry - Een minuutje
pi_52132660
Ik zoek een jaren '80 liedje. Het refrein wordt gezongen door een achtergrondkoortje en dat een soort kreten zingt (a hoewa hoewa hie tie tie) (dus geen echt bestaande woorden). Dan volgt een soort synthesizerdeuntje waarna een mannenstem verdergaat en iets zingt in de trant van 'when I stop it must going to the ... '.

[ Bericht 0% gewijzigd door Westermarck op 06-08-2007 01:04:47 ]
  maandag 6 augustus 2007 @ 02:14:21 #198
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_52133645
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef achterop23 het volgende:

The Knife - Heartbeats sowieso dus, eventueel in de Rex The Dog Remix, die heb ik toevallig op dit moment op . Het is wel zo'n raar verhaal: de cover die iedereen kent en het origineel die bijna niemand kent. Zie ook Natalie Imburglia's cover van Torn of zelfde huidige nummer 1 in de Nederlandse top 40. Kunnen we in het vervolg afspreken dat we die covers gewoon niet kopen en in plaats daarvan het origineel? Dank u
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:40:51 #199
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_52134363
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Westermarck het volgende:
Ik zoek een jaren '80 liedje. Het refrein wordt gezongen door een achtergrondkoortje en dat een soort kreten zingt (a hoewa hoewa hie tie tie) (dus geen echt bestaande woorden). Dan volgt een soort synthesizerdeuntje waarna een mannenstem verdergaat en iets zingt in de trant van 'when I stop it must going to the ... '.
Eerste gedachte: Tom Tom Club - Wordy Rappinghood

Maar da's niet echt een mannenstem ofzo..
pi_52137160
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:38 schreef Mexxus het volgende:
Ik ben werkelijk al meer dan een jaar op zoek naar een nummer. Het is een reggaeton nummer wat vermoedelijk Spaanstalig is. Is hoorde het vorig jaar in Spanje, en dit jaar weer op Mallorca. Afgelopen week draaide een DJ hier in mijn stad het nummer, dus ik ben gaan vragen hoe het nummer heette. De DJ schreef op een papiertje:

Fatuma - El reggaeton

Ik heb gezocht en gezocht, maar nergens valt het nummer te vinden. Ik krijg zo'n idee dat de DJ zich vergist heeft of een spelvoudt op het papiertje heeft gemaakt. Via google kom ik ook nergens op een site met info over "Fatuma".

Het enige wat ik weet is dat er in het nummer in het refrein duidelijk iets van "Aura" gezongen wordt. Verder heb ik absoluut geen idee. Heeft iemand hier een idee of het nummer echt zo heet, of dat er een foutje in de titel/artiest naam zit?
Vorig jaar was qua reggaeton Daddy Yankee helemaal in.. misschien was t van hem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')