abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52017092
TVP,

Ik mag 22aug weer examen doen en ga in de tussen tijd ook nog op vakantie
pi_52017402
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik weet echt wel hoeveel mensen nog moeite hebben met de koppeling en het schakelen, als rij-instructeur maak ik dat dagelijks mee.
En tóch is het handig om de theorie te kennen.
Als je bijvoorbeeld niet weet dat je zo voorrang moet gaan verlenen ga je ook geen vaart minderen en terugschakelen maar is het weer wachten op een ingreep.
Als je weet wat er moet gaan gebeuren kun je het zelf doen en leren ipv. een paniekreaktie krijgen op het laatste moment.
En daarvoor zit die instructeur dus naast je Tenminste, bij mij geeft hij dat soort dingen ruim van tevoren aan. Het is wel handig om het te weten, maar het is overdreven om eerst perse je theorie te moeten halen voordat je begint met lessen. In de praktijk dingen leren is ook wat waard.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52017454
Ik zeg toch ook niet dat het noodzakelijk is om eerst theorie te doen?
Ik zeg alleen dat enige kennis hebben beter is voor de leerling.
Door dingen zelf te doen leer je meer dan dat alles voorgekauwd wordt.
pi_52017491
Jij niet, maar dat was wel de vraagstelling.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52017581
Daar heb je een punt.

Maar om er even verder op in te gaan:
Zelf vind ik belangrijk dat er tijdens het lessen enige kennis is van de theorie.
Ik raad alleen wél af om heel snel al theorie-examen te doen.
Dat papiertje is maar een jaar geldig en als het lessen minder goed gaat ben je zo een jaar verder en kun je nóg een keer op examen. Eeuwig zonde.
Ook de wachttijden bij het CBR spelen hier mee natuurlijk.

Ik zou de theorie goed voorbereiden en pas examen doen als je al een tijdje lest, maar iig vóór de aanvraag van het praktijkexamen.

[ Bericht 74% gewijzigd door vannelle op 01-08-2007 14:23:14 ]
pi_52017695


Waar geef je les?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52017746
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef Addict89 het volgende:


Waar geef je les?
Geen spam, maar antwoord op een vraag: www.autorijschoolvandijk.nl
Dat is dus in Den Haag eo en de lessen worden gegeven door een maat van me.
Zelf les ik rondom Bergen op Zoom.
pi_52019968
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:55 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je dat een aap nog leren, maar je wil niet weten hoeveel mensen enorm veel moeite hebben met de koppeling/schakelen. En zolang je daar moeite mee hebt is het echt niet zo belangrijk om de theorie te kennen omdat je nauwelijks bezig bent met kijken.
Dat koppelen/schakelen blijft inderdaad voor mij ook moeilijk. Motor is weer een stuk of 3 keer afgeslagen, ik hield de koppeling soms in bij het nemen van een bocht., en ik moest nog schakelen in een bocht. Ook vind ik het nog eng om in de vierde versnelling of hoger te rijden. Van de instructeur moest ik dat namelijk doen vandaag (de eerste keer in de vierde) en meteen daarna afremmen voor een bocht. Op dat moment was ik even kwijt hoe dat schakelen ook alweer werkte (ik was veel te veel bezig met het overige verkeer in de gaten te houden), met het gevolg dat de instructeur het stuur maar even over nam.
Tok.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:45:48 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52021271
Morgen mag ik voor m'n theorie aanschuiven. Ik ben vet gespannen, ook al heb ik erg goed geleerd.
Ik ben alleen het kandidaatnummer kwijt dat ik telefonisch heb gekregen. Heb ik dat ook nodig of niet? (staat niks over in OP). Anders moet ik nog even goed zoeken hier, want heb het niet weggegooid.
Niet meer actief op Fok!
pi_52021414
Ik was mijn nummer ook kwijt (ochtend van tevoren, 10 minuten voor vertrek. ).

In al mijn paniek het CBR-regiokantoor gebeld (in mijn geval A'dam) en de dame aan de telefoon stelde me gerust dat het niets uitmaakte. Bij het CBR zelf trokken ze hem zo uit de computer.

Zorg gewoon dat je a) op tijd bent, en b) de verkeersregels en -wetten ook kent los van de oefentoetsen. Het was mijn valluik dat ik opeens wel érg veel extra na moest denken, compleet andere vraagstellingen.
Spring op je fiets, doe een rondje dorp/stad en bekijk alle situaties en neem ze in je gedachten door. Bij twijfel noteren en nazoeken.

Succes!
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:00:54 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52021689
Ok, dank je .

Ja, ik ken de regels ook wel zonder toetsen. Eerst boekje geleerd, toen oefentoetsen gemaakt, toen weer boekje erbij en tussendoor nog wat vragen. Dus ik ga erheen, hoop ik dat ik niet in instinkers trap en verder kan ik niks doen .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 17:28:37 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52022303
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:56 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Dat koppelen/schakelen blijft inderdaad voor mij ook moeilijk. Motor is weer een stuk of 3 keer afgeslagen, ik hield de koppeling soms in bij het nemen van een bocht., en ik moest nog schakelen in een bocht. Ook vind ik het nog eng om in de vierde versnelling of hoger te rijden. Van de instructeur moest ik dat namelijk doen vandaag (de eerste keer in de vierde) en meteen daarna afremmen voor een bocht. Op dat moment was ik even kwijt hoe dat schakelen ook alweer werkte (ik was veel te veel bezig met het overige verkeer in de gaten te houden), met het gevolg dat de instructeur het stuur maar even over nam.
Ik moet van hem op rechte stukken 50 in de 4 rijden
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 17:33:03 #63
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52022407
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Voertuigbeheersing is niet het belangrijkste, dat kun je een aap nog leren.
Je hebt er zelf echt voordeel bij als je de theorie beheerst en toe kunt passen.
Daarentegen heb ik veel geleerd van het praktijk deel waardoor bij mij het theoriedeel simpel(er) ging
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52023147
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:28 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik moet van hem op rechte stukken 50 in de 4 rijden
Ik heb het een beetje bijgehouden, en bij mij was het

30-zone in 2
50-zone in 3
70-100 (invoegen) in 4
100+ in 5

Kutauto heeft geen zes.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_52023261
Je vergeet de 60 zone's die hier en daar opkomen.. dat is echter een twijfelgeval. Je kan hem in zn 3 rijden, 4 is echter zuiniger en rustiger.
pi_52023344
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:07 schreef OG-Loco het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje bijgehouden, en bij mij was het

30-zone in 2
50-zone in 3
70-100 (invoegen) in 4
100+ in 5

Kutauto heeft geen zes.
haha

tot 30 --> 2
30 - 60 --> 3
60 - 80 (invoegen)--> 4
80 - 100 --> 5
100 + --> 6

en over de theorie, ik was al redelijk bekend met de regels (brommer, trekker) zodat het niet noodzakelijk was om snel examen te doen. Heb hem rond de 15e les gehaald. Precies op de helft (verwacht ik ) .
You dream it, I live it.
pi_52024727
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:07 schreef OG-Loco het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje bijgehouden, en bij mij was het

30-zone in 2
50-zone in 3
70-100 (invoegen) in 4
100+ in 5

Kutauto heeft geen zes.
Ah, gelukkig hoef ik die dan waarschijnlijk zo min mogelijk aan te raken. Op snelwegen durf ik wel makkelijk 4 of hoger te rijden maar ergens anders echt niet. Gelukkig rijden we nu alleen nog op wegen waar we 50 mogen. Is het raadzaam om de volgende keer gewoon te weigeren als de instructeur zegt dat ik in z`n 4 moet rijden op een 50 km/u weg?
Tok.
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 19:28:31 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52024934
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Ah, gelukkig hoef ik die dan waarschijnlijk zo min mogelijk aan te raken. Op snelwegen durf ik wel makkelijk 4 of hoger te rijden maar ergens anders echt niet. Gelukkig rijden we nu alleen nog op wegen waar we 50 mogen. Is het raadzaam om de volgende keer gewoon te weigeren als de instructeur zegt dat ik in z`n 4 moet rijden op een 50 km/u weg?
OP www.hetnieuwerijden.nl (waar instructeurs mee werken)
quote:
Schakel zo vroeg mogelijk op naar een hogere versnelling.
Tussen de 2000 en 2500 toeren.
quote:
Bij constante snelheden is het benodigde vermogen vrij laag. Omdat vermogen wordt verkregen door �kracht maal toerental�, kan een constante snelheid met heel weinig toeren worden verkregen en kan dus zonder problemen een hoge versnelling worden ingeschakeld. En dat spaart ook brandstof zoals weergegeven in tip 1. Dit is bovendien niet slecht voor de motor.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:10:52 #69
331 Merel
Be here now.
pi_52025873
Op een rechte weg waar je constant 50 moet zonder enge zijwegen is het toch niet zo eng in z'n 4? Gewoon doen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_52025961
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef Merel het volgende:
Op een rechte weg waar je constant 50 moet zonder enge zijwegen is het toch niet zo eng in z'n 4? Gewoon doen
Nee, maar ik moest in z`n 4 rijden op een drukke weg net voor een bocht. Maar je hebt gelijk, het zal wel niet zo eng zijn, dus als het moet dan moet het maar.
Tok.
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 21:03:47 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52027403
Maaar, het komt vanzelf wel K zonder Kop ( )

In de 3 kan je wel wat sneller reageren heb ik het idee - als het voor jou nog druk lijkt/is dan moet je dat gewoon nog niet doen. Langzaam aan komt dat wel. Nu ik er over nadenk: Ik heb hem altijd in zijn 3 mits een rechte lange stille weg. Ik vind een 3 sóms net wat fijner.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52027567
Als je telkens moet afremmen, bochten enzo vind ik rond de 50 in z'n 3 lekkerder. Als het een lange rechte weg is en je zo tussen de 50-55 zit doet ie dat lekkerder in z'n 4.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52027863
Vandaag voor het eerst gereden in een auto met 6 versnellingen. Als het zo doorgaat hebben we straks nog 10 versnellingen
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 21:17:45 #74
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52027879
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:17 schreef UndisputedChampion het volgende:
Vandaag voor het eerst gereden in een auto met 6 versnellingen. Als het zo doorgaat hebben we straks nog 10 versnellingen
die zesde is er al een tijdje
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:18:34 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52027898
Nog nooit een auto met een zesde versnelling gezien. Hoe werkt dat? Zit die tussen de 5 en achteruit in ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_52027959
R---1--3--5
----2---4--6

Maar zal wel verschillen per auto.



Hoe leren jullie trouwens theorie? Ik heb een boek met allemaal vragen en gewoon een theorie boek.

[ Bericht 45% gewijzigd door UndisputedChampion op 01-08-2007 21:29:22 ]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:41:06 #77
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_52028626
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:20 schreef UndisputedChampion het volgende:
R---1--3--5
----2---4--6

Maar zal wel verschillen per auto.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Hoe leren jullie trouwens theorie? Ik heb een boek met allemaal vragen en gewoon een theorie boek.
Ik had een boek, en zo'n internetcursus waar allemaal oefenexamens op staan, filmpjes en nog veel meer.
Tics van je petten.
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 21:48:33 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52028897
Theorieboek 1 keer goed doorgenomen, vervolgens voornamelijk toetsen gemaakt - en nog meer toetsen en toetsen. Vervolgens weer een aantal punten uit het boek doorgenomen. Toen nog een paar toetsen met mijn ma gedaan. Ach, en dat 1 dag voordat ik op moest
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52029116
Dat ga ik ook doen denk ik. Gewoon in 1 dag alles er in stampen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:03:40 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52029387
Ik heb het nogal uitgebreid bestudeerd allemaal . Vorige week al begonnen. Boek gelezen. Zondag toetsen gemaakt, veel fout. Op basis daarvan boek nogmaals bestudeerd, tussendoor weer vragen gemaakt. Ik heb alle vragen minstens 3 keer gemaakt (500 vragen). Ik raak alleen heel snel de draad kwijt bij het gezeur over afmetingen en lading etc. Daar heb ik even een lijstje van gemaakt. Als ik morgen zak, ga ik nog wel een fatsoenlijke samenvatting van die dingen maken, denk ik. Eerst maar eens kijken of ze er überhaupt wat over vragen . Morgen om 6:30 op om nog even dingen door te kijken en om 8 uur richting het CBR (half uurtje fietsen ongeveer). Om 9 uur is het examen.
Niet meer actief op Fok!
pi_52029526
Jij bent fanatiek, was ik dat maar. Veel succes iig!
pi_52029922
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:08 schreef UndisputedChampion het volgende:
Jij bent fanatiek, was ik dat maar. Veel succes iig!
Ik denk dat bijna iedereen wel fanatiek is, als je ziet hoeveel geld het kost.
Tok.
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 22:27:20 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52030125
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:21 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Ik denk dat bijna iedereen wel fanatiek is, als je ziet hoeveel geld het kost.
Nah, ik wou het voornamelijk proberen te zien waar ik eindigde. Als ik hem niet haalde dan was het 'ach, balen, leuk geprobeerd! 2 dagen van te voren aanvragen !'
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:29:54 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52030208
Hoe lang duurt dat theorie-examen eigenlijk? En er wordt omgeroepen of je geslaagd bent, toch?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:32:23 #85
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52030283
nog 19 dagen

wat is de gemiddelde wachttijd van theorie?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 22:34:06 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52030350
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Hoe lang duurt dat theorie-examen eigenlijk? En er wordt omgeroepen of je geslaagd bent, toch?
30 minuten hooguit (dacht ik hoor)
Je moet ff naar buiten, verovlgens weer naar binnen - weer zitten. Vervolgens (was bij mij) noemt ze de gezakten op:

Nummer 2 4 5 6 7 11 15 18 19 25 27 41 46
(EN JA IK ZAT OP NUMMER 42 ) !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 22:35:02 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52030384
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef WEST het volgende:
nog 19 dagen

wat is de gemiddelde wachttijd van theorie?
Ik kon met mazzel 2 dagen later, of 3 á 4 weken wachten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:35:33 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52030397
En hoe lang duurt het voor je de uitslag hebt? M.a.w.: hoe lang moet ik in spanning 'gezellig' in de kantine zitten wachten? .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 22:36:47 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52030449
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef Viking84 het volgende:
En hoe lang duurt het voor je de uitslag hebt? M.a.w.: hoe lang moet ik in spanning 'gezellig' in de kantine zitten wachten? .
Aantal minuutjes dacht ik - maar dat is zo om vond ik.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:38:44 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52030521
Ah ok . Nou, ik ben benieuwd . Zal het hier wel posten dan wat het geworden is . En anders meteen bellen voor nieuwe datum. Wel dom trouwens dat je moet bellen voor regio Groningen. Hoe ouderwets .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:39:44 #91
331 Merel
Be here now.
pi_52030558
Wij moesten (in Rijswijk) in de zaal blijven wachten, en dat duurde best lang! Daarna werden de nummers opgenoemd van degenen die afvielen en de zaal dus moesten verlaten. Daarna werden de mensen die het gehaald hadden één voor één naar voren geroepen om hun papiertje te krijgen en werd ook hardop gezegd hoeveel vragen we goed hadden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 22:40:07 #92
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52030570
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef Viking84 het volgende:
Ah ok . Nou, ik ben benieuwd . Zal het hier wel posten dan wat het geworden is . En anders meteen bellen voor nieuwe datum. Wel dom trouwens dat je moet bellen voor regio Groningen. Hoe ouderwets .
Joh - je kan ook gewoon langs gaan Bij mij waren 3 plaatsen vrij
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:41:30 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52030612
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Joh - je kan ook gewoon langs gaan Bij mij waren 3 plaatsen vrij
Langsgaan?

Oh, dus ik kan meteen weer naar de balie lopen om een nieuwe datum te regelen? .

Maar ik vind het logischer om het via internet te regelen ipv per telefoon. Je reserveert een plek via internet en krijgt een mail met je kandidaatnummer en de rest vd gegevens. Veel gemakkelijker, toch?
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 22:45:12 #94
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52030729
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Langsgaan?

Oh, dus ik kan meteen weer naar de balie lopen om een nieuwe datum te regelen? .

Maar ik vind het logischer om het via internet te regelen ipv per telefoon. Je reserveert een plek via internet en krijgt een mail met je kandidaatnummer en de rest vd gegevens. Veel gemakkelijker, toch?
Nee, langslopen niet - maar als je denkt: Het zit er goed in kan je je opgeven als zijnde 2e keuze. Als iemand niet komt opdagen kan jij dan gaan zitten ipv. een lege plek.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:47:33 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52030798
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nee, langslopen niet - maar als je denkt: Het zit er goed in kan je je opgeven als zijnde 2e keuze. Als iemand niet komt opdagen kan jij dan gaan zitten ipv. een lege plek.
Ah ok . Maar dan moet ik er dus ook zijn, ook al weet ik niet zeker of ik wel mee kan doen.
Waar heb ik het eigenlijk over. Ik haal het gewoon .
Niet meer actief op Fok!
pi_52030946
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef Viking84 het volgende:
En hoe lang duurt het voor je de uitslag hebt? M.a.w.: hoe lang moet ik in spanning 'gezellig' in de kantine zitten wachten? .
het examen zelf duurde een half uurtje, hierna nog zo'n 5 tot 10 minuten wachten en vervolgens liep de oppasser alle tafeltjes langs met:
helaas je bent gezakt of gefeliciteerd (ik )
You dream it, I live it.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:56:03 #97
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_52031081
quote:
Theorie-examen kun je op verschillende tijden afleggen in één van de circa dertig theoriecentra van het CBR. Je rijschool kan het examen reserveren. Je kunt dat ook zelf doen: 0900-227 0 227 (¤ 0,15 per minuut). Dit nummer is zeven dagen per week bereikbaar, van 06.00 tot
24. 00 uur.

Wie theorie-examen wil doen in Overijssel, Gelderland, Flevoland, Noord-Holland of Utrecht kan alléén reserveren via de rijschool of via de reserveringswebsite.
das mooi
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_52032625
t ligt er aan waar je je theorie wil halen, als je in de provincies uit de post boven mij theorie doet is er ook geen reserve lijst meer... als je zakt, moet je dus weer via die website een plek aanvragen...

na t examen moest ik in t lokaal blijven wachten, toen begonnen ze met het uitdelen van de paspoorten e.d van degene die gezakt waren gelukkig zat ik op nummer 7 en hoefde ik dus niet lang te wachten om te weten of ik geslaagd was....

nadat de zakkers er uit zijn worden de theorie certificaten uitgedeeld

zo was t in utrecht
suck my asshole taco bender
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:45:06 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52039205
Geslaagd!! . Had 2 fout . Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken (en die dingen stonden niet in m'n boekje). Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_52039357
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Geslaagd!! . Had 2 fout . Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken (en die dingen stonden niet in m'n boekje). Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus .
Gefeliciteerrrrrrrrrrrrrrrd.
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:14 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Nee, maar ik moest in z`n 4 rijden op een drukke weg net voor een bocht. Maar je hebt gelijk, het zal wel niet zo eng zijn, dus als het moet dan moet het maar.
Wat voor lesauto heb je? Er moet redelijk wat vermogen inzitten vanaf stationair wil je bij 50 in 4 nog leuk in kunnen halen. Terugschakelen om in te halen moet alleen bij slome kutauto's vind ik.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')