Volgens Brian was Amanda zijn haar aan het frituren (..)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
Omg die rook die van het haar van Brian af komt![]()
Zal wel stoom zijn...... maar het ziet er buitengewoon ongezond uit.
De kruidenierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Derderangs western-acteur? De apotheker misschien?![]()
[afbeelding]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel grappig dat ik al 10 minuten die stream met Dennis en Nadia op heb en met een half oor luister, naar er komt werkelijk niets voorbij wat ik langer dan 2 seconden onthou.
En blijkbaar ben ik niet de enige want ik lees er hier niets van terug![]()
Heel apart.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Derderangs western-acteur? De apotheker misschien?![]()
[afbeelding]
Zelfs die Mel Brooks film is leuker om naar te kijken op dit momentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit niet![]()
Ja ik ben vanmiddag er mee begonnen. Probeerde wat streamverslagen van het gesprek te maken, iedereen hier had het over andere zaken (aan welke geestelijke ziekte Nadia lijdt)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel grappig dat ik al 10 minuten die stream met Dennis en Nadia op heb en met een half oor luister, naar er komt werkelijk niets voorbij wat ik langer dan 2 seconden onthou.
En blijkbaar ben ik niet de enige want ik lees er hier niets van terug![]()
Ik heb het in de gaten, ben er een paar uur tussenuit geweest en het blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit niet![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik ben vanmiddag er mee begonnen. Probeerde wat streamverslagen van het gesprek te maken, iedereen hier had het over andere zaken (aan welke geestelijke ziekte Nadia lijdt)
Eerst begreep ik het niet maar na 10 minuten streamverslagen schrijven, wel.![]()
![]()
Gaat de hele tijd over hetzelfde![]()
Gezien het feit dat ze vanmiddag anders moesten gaan zitten vanwege de cameraposities, ben ik bang dat het juist heel breed uitgemeten gaat worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten, ben er een paar uur tussenuit geweest en het blijft hetzelfde.
Nu nog zien of er iets van terugkomt in de uitzendingen en voor hoelang, 10 seconden![]()
De cameraman blijft wel hardnekkig volhouden, wat een pokkebaan!
Tofquote:
Ik zie het, sorry... als ik wist dat je ermee bezig gegaan was dan had ik t niet gedaan...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
oeps, jij was eerder
en ik had zo'n werk gemaakt van mijn OPje![]()
Dit pleit weer voor even wachten als je geen OP in gedachten hebt of klaar hebt staanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het, sorry... als ik wist dat je ermee bezig gegaan was dan had ik t niet gedaan...
Kun je in deze post (die ik net gequote heb) jouw OP nog invoegen?? Dat is een geweldige aanvulling
![]()
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van ruud is zo mooi.... (hint hint)![]()
Ik zet ze dus niet meer klaar want dan heb je dat tig keer, maar ik ben er wel gelijk mee begonnen toen ik zag dat mijn topic het eerst (en op dat moment de enige) was...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit pleit weer voor even wachten als je geen OP in gedachten hebt of klaar hebt staan![]()
Mag dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.
Maar het lijkt me geweldig als Ruud zijn OP ff invoert in zijn eerste post in dit topic.
hun welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis en Nadia zitten af te geven op het uiterlijk van Lieke. Zielig hoor.
Met de herseninhoud gelijkend op een pot mayonaise zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hun wel
de vrouw met de 3dubbele navel en een mannenkont en t jongetje met t lichaam van een pot mayonaise![]()
Niets is ideaal, maar aankondigen heeft weinig zin omdat niet iedereen (Ruud dus nu) het ziet. Van mij mogen die aankondigingen 'OP is klaar' trouwens ook best achterwege blijven; ik zie de OP's als gericht op de mensen die nou juist niet nu meelezenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.
Maar het lijkt me geweldig als Ruud zijn OP ff invoert in zijn eerste post in dit topic.
Heb je de scan van de herseninhoud nog niet gezien ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met de herseninhoud gelijkend op een pot mayonaise zul je bedoelen.![]()
Voor een puber heeft Dennis niet eens zo'n heel beroerd figuur maar hoe durft Nadia het getrainde lijf van een ander af te kraken als ze er zelf uitziet als een homp blubber?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hun wel
de vrouw met de 3dubbele navel en een mannenkont en t jongetje met t lichaam van een pot mayonaise![]()
Wat lief,quote:
Edit: moet effe editten, moment.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis probeert Nadia terug te winnen door de post van zijn vriendinnetjes aan haar te laten zien.
Kruipt (gekleed) boven op haar
En weet eigenlijk nog steeds niet waar hij aan toe is. Pussy of no pussy, that is the question. ( Ik hou het op NO, en alleen maar een versnapering uit de vruchtensappenautomaat voor de komende nacht, al heef ze net gezegd dat ze niet bij Dennis gaat slapen. Bosbessensap uit een ander tapje vannacht?).
Voor de rest wordt er ontspannen gezamelijk gedineerd, met een hoop plezier om simpele dingetjes.
Over de eetstoornis van Nadia wordt VET gespeculeerd. Raar eetpatroon, sommige denken dat ze na het eten gaat kotsen, maar ze is niet vel over bot, wat bij een dergelijk gedrag toch te verwachten was.
De tijd zal het uitwijzen. En de BL diagnose sluit ik nog steeds niet uit.... leek als ik ben![]()
Verder zijn er veel aanwijzingen dat het vertrek van Natsaja positieve uitwerking heeft op ALLE bewoners (en de streamers) Zelfs Brian lijkt het predikaat "RAT" te gaan verliezen. (Kun je nagaan wat een verschrikkelijk negetieve invloed Tas had op de rest, maar dit is helemaal subjectief van mijn kant).
Lang na het eten gaat het oeverloze (diagnosebevestigend?) gelul nog even door.
Voor ander geneuzel dan Comment On Streams check this:
De Gouden Kooi
Ja maar je hebt nu ook drie min of meer stelletjes en een figuur die steeds achter de computer zit. Veel om uit te kiezen is er dus ook voor de redactie niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef STAP01 het volgende:
Tjonge jonge! ! stream 1 en 2 op relatieperikelen van Nix en Nada en stream 3 en 4 op 2 andere no no's! Waar zijn de andere wel interessante bewoners alsjeblieft he! Dit is zooooooooo boring!
idd en waarom zitten ze zich zp op te doffen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef STAP01 het volgende:
Tjonge jonge! ! stream 1 en 2 op relatieperikelen van Nix en Nada en stream 3 en 4 op 2 andere no no's! Waar zijn de andere wel interessante bewoners alsjeblieft he! Dit is zooooooooo boring!
De interaktie tussen Huub en Lieke of Huub Lieke en Jaap vind ik veel interessanter dan dit geneuzel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar je hebt nu ook drie min of meer stelletjes en een figuur die steeds achter de computer zit. Veel om uit te kiezen is er dus ook voor de redactie niet.
tja maar tis geen puber he, moet een sexverslaafde semi-pro voorstellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor een puber heeft Dennis niet eens zo'n heel beroerd figuur maar hoe durft Nadia het getrainde lijf van een ander af te kraken als ze er zelf uitziet als een homp blubber?
Feestje in de Chill???? Jippiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:00 schreef grazygirl het volgende:
[..]
idd en waarom zitten ze zich zp op te doffen?
http://kleinefrankie.web-log.nl/quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie kwam nou met het verhaal dat Nadia een hermafrodiet is omdat Natasia zich zou hebben versproken?
Als Ruud in het vorige topic aangekondigd had ermee bezig te zijn dan had ik er geen geopend, dit is gewoon lullig verlopen, die van mij was (zonder OP maar wel met OP in de planning) gewoon een minuutje eerder dan die van Ruud met OP, dat is lullig voor Ruud. Maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets is ideaal, maar aankondigen heeft weinig zin omdat niet iedereen (Ruud dus nu) het ziet. Van mij mogen die aankondigingen 'OP is klaar' trouwens ook best achterwege blijven; ik zie de OP's als gericht op de mensen die nou juist niet nu meelezen![]()
Gelukkig trekt hij een leuk opa-vestje aan bij zn goedkope pruikjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Katewalker het volgende:
Brian staat zijn haar te fatsoeneren..haha ik lach me rot..nog ff en hij stopt zijn kop onder de kraan...
Lieve schatjes , maak er geen punt van, snelle doorgang is belangrijk, en als daar een leuk OPje aan vast hangt, leuk, maar zo niet dan nog geen man overboord.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Ruud in het vorige topic aangekondigd had ermee bezig te zijn dan had ik er geen geopend, dit is gewoon lullig verlopen, die van mij was (zonder OP maar wel met OP in de planning) gewoon een minuutje eerder dan die van Ruud met OP, dat is lullig voor Ruud. Maar het is niet anders.
Ik vind het zelf ook vervelend zat maar ik begin het inmiddels nog vervelender te vinden dat ik mezelf hier moet gaan zitten verdedigen terwijl ik niets fout gedaan heb.
COS aangemaakt terwijl de vorige op 292 stond, in nieuwe topics gecheckt of er geen andere was, fatsoenlijke OP gemaakt.
En ik vind het oprecht kut voor Ruud dat ik net eerder was maar het is het is zoals het is.
Ik ben geen Anette fan maar volgens mij ben je dan aan het liegenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Voor de Annette fans: Wat betekent constant gefrut aan je neus?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieve schatjes , maak er geen punt van, snelle doorgang is belangrijk, en als daar een leuk OPje aan vast hangt, leuk, maar zo niet dan nog geen man overboord.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is Annette?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Voor de Annette fans: Wat betekent constant gefrut aan je neus?
Misschien kunnen we een kaartenactie starten voor Ruud!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Ruud in het vorige topic aangekondigd had ermee bezig te zijn dan had ik er geen geopend, dit is gewoon lullig verlopen, die van mij was (zonder OP maar wel met OP in de planning) gewoon een minuutje eerder dan die van Ruud met OP, dat is lullig voor Ruud. Maar het is niet anders.
Ik vind het zelf ook vervelend zat maar ik begin het inmiddels nog vervelender te vinden dat ik mezelf hier moet gaan zitten verdedigen terwijl ik niets fout gedaan heb.
COS aangemaakt terwijl de vorige op 292 stond, in nieuwe topics gecheckt of er geen andere was, fatsoenlijke OP gemaakt.
En ik vind het oprecht kut voor Ruud dat ik net eerder was maar het is het is zoals het is.
Ja maar dat is gewoon grote bullshit , we hebben namelijk haar 'poenanie' al op de streams gezien.quote:
en alsof je die heks serieus moet nemen. Hoe vaak heeft ze Lieke al een jongetje of hermafrodinges (ze kent het woord niet eens) genoemd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon grote bullshit , we hebben namelijk haar 'poenanie' al op de streams gezien.
Anette, met wie je op zoek kan gaan naar je innerlijke kabouter, de psychognomieworkshopdingesmuts.quote:
Kut Deminsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:14 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een kaartenactie starten voor Ruud!![]()
Ruud, ik leef met je mee! Geef je adres even... Sterkte!!!![]()
Ook wijdbeens anders zegt het nog nietsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon grote bullshit , we hebben namelijk haar 'poenanie' al op de streams gezien.
Wat knap dat je dat weet, zulke wazigheden zap ik altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Anette, met wie je op zoek kan gaan naar je innerlijke kabouter, de psychognomieworkshopdingesmuts.
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee dat is brrrrian niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
hahahaha ben net terug en dacht even dat er bezoek was maar tis Brian met een nieuwe look![]()
Ik kon er ook niet tegen, daarom vroeg ik het hier ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat weet, zulke wazigheden zap ik altijd gelijk weg![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef koppiesoep het volgende:
Nee dat is brrrrian niet.Maar ik geef toe hij lijkt er wel veel op.
![]()
Butler is daar niet om te werken maar om te schakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen butler vanavond? Allemaal afgehaakt? Stonden ze bij Tas op de loonlijst?
Mitch alweer weg dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op het bord of in de oude romantische zin van het woord?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Butler is daar niet om te werken maar om te schaken
Mitch is erquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was het daar maar romantisch....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op het bord of in de oude romantische zin van het woord?
Sorry een beetje flauw van me, het is wel brrrian.quote:
Sorry, was even aan het kijken op streams waar geen bediening aanwezig is,quote:
Heb je haar borsten gezien? Die zijn toch echt niet nep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?
Ik heb het ook gehoordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zit net dat filmpje 5 x te kijken maar ze zegt t dus echt
wtf, wat denken jullie?. zou t echt
leuke tvvvvvvvvvvvv:D
Welk filmpje ? En wie ?? En wat zegt ze ???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zit net dat filmpje 5 x te kijken maar ze zegt t dus echt
wtf, wat denken jullie?. zou t echt
leuke tvvvvvvvvvvvv:D
Hij ziet er wel lekker uit. Maar ik vind hem ook wel heel cool in zijn manier van doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:27 schreef Katewalker het volgende:
Wat een lekker ding die Mitch..ik ga hem steeds leuker vinden..en hij is ook lekker vaak close in beeld...
![]()
Hoeft niet nep te zijn als je hermafrodiet bentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je haar borsten gezien? Die zijn toch echt niet nep.
Als dat wel zo is dan was het waarschijnlijk dezelfde prutser die haar buik heeft gedaan maar die zijn echt.
Ik wil geen caps van de punani van Nadia.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehoord![]()
Bizar!
Waar zijn de caps van de punani van Nadia?
http://kleinefrankie.web-log.nl/quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Welk filmpje ? En wie ?? En wat zegt ze ???
een hermafrodiet heeft en tieten , een poes EN een pik (meestal een drukbelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Als dat wel zo is dan was het waarschijnlijk dezelfde prutser die haar buik heeft gedaan maar die zijn echt.
Uit Natasia's smoel kwamen dingen die mensen meestal verkeerd opnamen of dat Natasia het zelf niet goed zei.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?
Kan je nog een keer precies vertellen hoe dat zit? Dan ga ik meteen daarna alles controleren...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoeft niet nep te zijn als je hermafrodiet bent
Maar dan weer wel heel puberaal en flauw over het over mensen hun voeten pissen enzo...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hij ziet er wel lekker uit. Maar ik vind hem ook wel heel cool in zijn manier van doen.![]()
Bij wie, bij jezelf of bij je partnerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je nog een keer precies vertellen hoe dat zit? Dan ga ik meteen daarna alles controleren...![]()
Ho, rustigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verdomd. Je hoort Nasty echt tegen Nadia zeggen ; "Pas op je lul".quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie kwam nou met het verhaal dat Nadia een hermafrodiet is omdat Natasia zich zou hebben versproken?
Halleluja Amen en Praise the Lordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:36 schreef farscapevr6 het volgende:
Een organisme heet hermafrodiet als elk individu zowel de mannelijke als de vrouwelijke geslachtsorganen heeft, m.a.w. tweeslachtig is.
In de dierenwereld komt dit zelden voor, voorbeelden vindt men onder de slakken en de regenwormen. In de plantenwereld is hermafrodie heel normaal: bloemen hebben zowel meeldraden (mannelijk) als een stamper (vrouwelijk).
Mensen die beschikken over zowel mannelijke als het vrouwelijke geslachtsorganen worden soms ook hermafrodiet genoemd. Het is echter geen correcte term, omdat hermafrodie voor de mens als soort geen kenmerk is. Een juistere benaming is interseksueel. Hermafrodie is afgeleid van Hermaphroditus.
Hermaphroditus was in de Griekse mythologie de zoon van de goden Hermes en Aphrodite, naar wie hij vernoemd is. Op een van zijn tochten werd de nimf Salmacis verliefd op hem vanwege zijn grote uiterlijke schoonheid. Zij probeerde hem te verleiden, maar slaagde daar niet in; toen hij in een koel meer ging zwemmen, in de gedachte dat hij daar alleen was, sprong Salmacis hem na in het water, omhelsde en zoende hem. Hermaphroditus verzette zich, maar de nimf klemde zich stevig aan hem vast; zij zond een bede omhoog naar de goden, om zich met hem te verenigen. Haar gebed werd verhoord, en zij werden samen tot één lichaam.
Toen Hermaphroditus merkte wat er gebeurd was vroeg hij de oppergod Zeus om iedereen die in hetzelfde water zou baden, hetzelfde lot te doen ondergaan, en hen allen zowel man als vrouw te maken. De oppergod verhoorde ook hem.
..... bij Nadia?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je nog een keer precies vertellen hoe dat zit? Dan ga ik meteen daarna alles controleren...![]()
Niemand is perfect.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar dan weer wel heel puberaal en flauw over het over mensen hun voeten pissen enzo...![]()
Dennis lijkt me vrij onervaren, maar DAT had hij toch vast wel gemerktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:33 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
een hermafrodiet heeft en tieten , een poes EN een pik (meestal een drukbel)
Maar Huub trok toen toch haar bikinibroekje uit.Huub had nooit zijn mond erover gehouden.Ik geloof er echt niks van.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Verdomd. Je hoort Nasty echt tegen Nadia zeggen ; "Pas op je lul".
Ik ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkelingen rond N.
Het kan een uit de kluiten gegroeide clitoris zijn die ze gemakshalve maar tussen haar billen plakt of iets dergelijks...misschien om die reden wel dat Hupert haar zo graag in haar blote reet wilde zienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huub trok toen toch haar bikinibroekje uit.Huub had nooit zijn mond erover gehouden.Ik geloof er echt niks van.
Het kan toch zijn dat Nada een operatie heeft ondergaan ala Kelly. Vandaar dat ze nu nog geen penetratie wil, misschien is het nog niet zo lang geleden dat Nada de operatie heeft onderfaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt me vrij onervaren, maar DAT had hij toch vast wel gemerkt![]()
Transsexuele mannen, die borsten laten implanteren hebben vaak ook zulke wijd uit elkaar staande borsten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook weer waar. Ik zat te denken aan een transsexueel of een omgebouwde flikker wat ook op die site stond maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Uit Natasia's smoel kwamen dingen die mensen meestal verkeerd opnamen of dat Natasia het zelf niet goed zei.
Iemand die het heugafelt tapijtje op zijn knar boven alles stelt is het niet waard dat hij door een vrouw aardig gevonden wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt me vrij onervaren, maar DAT had hij toch vast wel gemerkt![]()
en wat is het bewijs? Natasia???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:41 schreef wolferl het volgende:
Goedeavond.
Dus Nadia is tweegeslachtig, ik zeg Huub en Lieke even een seintje geven.
Nog 1tje dan, misschien droom je dan over hemquote:
Als het mijn toekomstig vriendje zou zijn zou ik er inderdaad op afknappen. Maar een virtueel "lekker ding" kan bij mij wat meer maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind over voeten heen pissen wel een ernstige afknapper en geen kleine tekortkoming![]()
Dat broekje ging ook niet helemaal uit, ze kon nog net de 2 losgetrokken eindjes vasthouden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huub trok toen toch haar bikinibroekje uit.Huub had nooit zijn mond erover gehouden.Ik geloof er echt niks van.
Het ging erover of ze een hermafrodiet zou zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat Nada een operatie heeft ondergaan ala Kelly. Vandaar dat ze nu nog geen penetratie wil, misschien is het nog niet zo lang geleden dat Nada de operatie heeft onderfaan.
Ik hoorde Jaap en Dennis net ook praten dat het wel goed zou komen met Nadia en Henkie ,wie is Henkie?
Het waren hele rare toespelingen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog 1tje dan, misschien droom je dan over hem
[afbeelding]
Denk dat ze Dennis gekke Henkie noemen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat Nada een operatie heeft ondergaan ala Kelly. Vandaar dat ze nu nog geen penetratie wil, misschien is het nog niet zo lang geleden dat Nada de operatie heeft onderfaan.
Ik hoorde Jaap en Dennis net ook praten dat het wel goed zou komen met Nadia en Henkie ,wie is Henkie?
Het waren hele rare toespelingen.
Ik zie dat jij ook PSP 10 hebt, die autofix is totaal $(#$"e:
Ik zie het verband niet direkt, maar och, ik vind eigenlijk dat hij Nadia wel heeft verdiendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iemand die het heugafelt tapijtje op zijn knar boven alles stelt is het niet waard dat hij door een vrouw aardig gevonden wordt.![]()
Zo heel erg virtueel is Mitch eigenlijk niet... Helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als het mijn toekomstig vriendje zou zijn zou ik er inderdaad op afknappen. Maar een virtueel "lekker ding" kan bij mij wat meer maken.![]()
En gemakshalve vergeet je maar even hoeveel Nederlandse boerinnen met een moekefiguur dit land rijk isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging erover of ze een hermafrodiet zou zijnMenen jullie nou allemaal echt dat ze dat, ofwel een man is geweest? Echt, het enige wat ik zie is dat ze een bepaalde bouw heeft die volgens mij niet van ma maar van pa komt
![]()
Ik zei het vanochtend al toen ze lag te slapen, dat het net een man was als je alleen naar haar gezicht keek, compleet met snor. Haar lijf is mannelijk, maar ook haar overdreven gedrag, alles is overdone.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging erover of ze een hermafrodiet zou zijnMenen jullie nou allemaal echt dat ze dat, ofwel een man is geweest? Echt, het enige wat ik zie is dat ze een bepaalde bouw heeft die volgens mij niet van ma maar van pa komt
![]()
Streams zijn kennelijk erg saaiquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Als je het hebt over "fokkin' niet normaal past goed bij fokkin' niet normaal" ben ik het helemaal met je eens. Waar twijfel je over?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet direkt, maar och, ik vind eigenlijk dat hij Nadia wel heeft verdiend![]()
Zou Huub het broekje niet omlaag hebben getrokken, omdat het gerucht bij hem gekomen was?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat broekje ging ook niet helemaal uit, ze kon nog net de 2 losgetrokken eindjes vasthouden.
Natasia ging wel overdreven over de rooie.
Zozo, en hoe zie jij dat het X is? Ik heb 7 t/m 11 op mijn systeem staanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook PSP 10 hebt, die autofix is totaal $(#$&
Op een andere PC staat 9 en die is veel beter... dussss
Op zich zie ik geen enkele reden om te zeggen: Pas op je lul. Dus ze zal wel iets anders zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, gaat het dan eindelijk boven water komen![]()
Maakt niet uit, een toekomstig vriendje is het ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Zo heel erg virtueel is Mitch eigenlijk niet... Helemaal niet zelfs.![]()
Juist daarom. Stel ze is een hermafrodiet en heeft het extra onder , net als Kelly, operatief laten veranderen, dan kan dat toch. Heb je het filmpje gezien waarin Natasja het zei? Dat klonk niet gemeen maar gemeend, dus in de zin van....doe voorzichtig.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Twee in 1 klap danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik droom nooit over hemmen, wel eens ooit over haren.
![]()
![]()
Ik zou het niet meer wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je het hebt over "fokkin' niet normaal past goed bij fokkin' niet normaal" ben ik het helemaal met je eens. Waar twijfel je over?
Klopt , ze zei het juist om te beschermen. maar zegt ze nu echt het woordje lul.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist daarom. Stel ze is een hermafrodiet en heeft het extra onder , net als Kelly, operatief laten veranderen, dan kan dat toch. Heb je het filmpje gezien waarin Natasja het zei? Dat klonk niet gemeen maar gemeend, dus in de zin van....doe voorzichtig.
Ook de opmerkingen in bed naar Dennix toe als hij wil penetreren : Niet doen, je weet wel waarom.
Het zet je toch aan het denken.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich zie ik geen enkele reden om te zeggen: Pas op je lul. Dus ze zal wel iets anders zeggen.
Tenzij het een megaslurf is die tot tussen haar billen zit vastgetaped![]()
Krek!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En gemakshalve vergeet je maar even hoeveel Nederlandse boerinnen met een moekefiguur dit land rijk is![]()
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zou Huub het broekje niet omlaag hebben getrokken, omdat het gerucht bij hem gekomen was?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich zie ik geen enkele reden om te zeggen: Pas op je lul. Dus ze zal wel iets anders zeggen.
Tenzij het een megaslurf is die tot tussen haar billen zit vastgetaped![]()
Leuk bedachtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Klopt , ze zei het juist om te beschermen. maar zegt ze nu echt het woordje lul.
Kan dat drankje van nadia niet Lol heten?![]()
Nou, dan zullen er ook wel echt maden uit Lieke haar poes kruipen. Is dan vast een vlieg ingevlogen en die heeft daar eitjes gelegd. Het stikt daar natuurlijk ook van de vliegen. Het schijnt dat maden via de ogen een uitweg zoeken. Daarom heeft ze zo'n last van haar ogen. Natasia was dus echt wel een eerlijk en oprecht mens! Alles valt nu op z'n plaats.quote:
Ook ik zag het de allereerste dag, dat zij binnen kwam, toen zij in het donker om zich heen keek in bed.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:49 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik zei het vanochtend al toen ze lag te slapen, dat het net een man was als je alleen naar haar gezicht keek, compleet met snor. Haar lijf is mannelijk, maar ook haar overdreven gedrag, alles is overdone.
probeer eens [img=200x300] link [img]quote:
Nadia doet alles en laat zich aan alle kanten betasten maar wil niet het echte neukwerk doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:53 schreef itsme het volgende:
Maar die seks van nadia en Dennix is toch ook al zo raar. Ze heeft het maar over haar kutje.
Ik weet niet wat zij allemaal onder die dekens uitspoken maar wat ik evne via ene filmpje hoorde, klonk het wel vreemd.![]()
Vreemd... Inderdaad. Het enige wat ik kan bedenken is dat penetratie haar op de ene of andere manier fysiek pijn doet, De toekomst, als ome Fons dat toestaat, zal het uitwijzen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:53 schreef itsme het volgende:
Maar die seks van nadia en Dennix is toch ook al zo raar. Ze heeft het maar over haar kutje.
Ik weet niet wat zij allemaal onder die dekens uitspoken maar wat ik evne via ene filmpje hoorde, klonk het wel vreemd.![]()
hou op man, ze heeft heel veel meer mannelijksquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het enige mannelijke wat Nadia (af en toe) heeft is een lul in haar mond, daar houdt het dan ook wel mee op vind ik.
Met de oogdruppels van Lieke als koningin.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Zaterdagavond. Oom Jaap leert zijn neefjes schaken. Daar hoort warme chocolademelk bij.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het enige mannelijke wat Nadia (af en toe) heeft is een lul in haar mond, daar houdt het dan ook wel mee op vind ik.
Misschien zei zij het juist om te zieken? Past wel bij haarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Natasia liegt / zeikt / lult etc volgens jullie en nu heeft ze een zinnetje gezegt en spreekt ze ineens de waardheid? Zo is FOK niet erg geloofwaardig he
die is naar binnen genaaid, vandaar dat zijn buik is opengehaaldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan iemand mij die lul aanwijzen?
[afbeelding]
Dat trucie doet mijn zoon ook wel eens!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
hey....gore caps man...bah bah...dikke venusheuvel...tis godver net the mount everrrrrrestquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Die hangt daar ergens tussen haar tieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Mwuah, het is echt wel een over the top zeikwijf hoor, niet echt een manneneigenschapquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
hou op man, ze heeft heel veel meer mannelijks
Mij niet, maar speculeren is natuurlijk wel leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist daarom. Stel ze is een hermafrodiet en heeft het extra onder , net als Kelly, operatief laten veranderen, dan kan dat toch. Heb je het filmpje gezien waarin Natasja het zei? Dat klonk niet gemeen maar gemeend, dus in de zin van....doe voorzichtig.
Ook de opmerkingen in bed naar Dennix toe als hij wil penetreren : Niet doen, je weet wel waarom.
Het zet je toch aan het denken.
Bij benadering?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
zijn buik!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
die is naar binnen genaaid, vandaar dat zijn buik is opengehaald
Hij zit waarschijnlijk gewoon achter de cameraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Ouwewijvenlijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
tja, zal wel snaak zijn maar ik hou toch van vrouwen met iets minder mannelijke billenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nope, ik zie em niet!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk gewoon achter de camera
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
die is naar binnen genaaid, vandaar dat zijn buik is opengehaald
Het ging er even niet om wat wij ervan vonden maar wat Natasia tegen haar gezegd heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:04 schreef Tissik het volgende:
Wat een onzin, dat Nadia een man zou zijn geweest of zelfs tweeslachtig zou zijn. Het is een doodnormale vrouw, met een iets grove bouw. Zoals heel veel vrouwen gebouwd zijn.
vermoeiend..aangepast....tegenaanval...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat trucie doet mijn zoon ook wel eens!!!!!!!!!!!!
laat het nou net zijn bedoeling zijn om zich op en top als vrouw te gedragen. ik zie hem meer als een over the top nicht.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah, het is echt wel een over the top zeikwijf hoor, niet echt een manneneigenschap
Ah ok (ik kom net binnen zeilen), waar kan ik lezen wat Natasia heeft gezegd?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging er even niet om wat wij ervan vonden maar wat Natasia tegen haar gezegd heeft
Doe normaal man!! Ik zie elke dag de piemels van mijn kinderen en nu...ga je me aanklagen? Mafkees!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat voor praktijjken haal jij met je zoon uit dan.ik bedoel ga je daarnaar zitten kijken ofzo????.klinkt niet echt gezond he penis spelletjes met je kinderen..maar ok...kan aan mij liggen.
een pedo hoort voor mij maar op 1 plek thuis en dat is zes meter onder de grond of in een hoogoven.
Ja dat klopt dan weer welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
laat het nou net zijn bedoeling zijn om zich op en top als vrouw gedragen. ik zie hem meer als een over the top nicht.![]()
Thnx..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
probeer eens [img=200x300] link [img]
Zeg doe eens normaal, je hebt waarschijnlijk zelf geen kinderen, niet meteen opvliegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat voor praktijjken haal jij met je zoon uit dan.ik bedoel ga je daarnaar zitten kijken ofzo????.klinkt niet echt gezond he penis spelletjes met je kinderen..maar ok...kan aan mij liggen.
een pedo hoort voor mij maar op 1 plek thuis en dat is zes meter onder de grond of in een hoogoven.
Lieke heeft nog veel meer mannelijks, vreemd dat daar geen discussie over is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
hou op man, ze heeft heel veel meer mannelijks
Daar gaat iedereen voor het gemak aan voorbij. Zo ontstond deze discussie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging er even niet om wat wij ervan vonden maar wat Natasia tegen haar gezegd heeft
hij zit rechts aan d r mond vastquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Steek er nog een op!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
http://kleinefrankie.web-log.nl/quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ah ok (ik kom net binnen zeilen), waar kan ik lezen wat Natasia heeft gezegd?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij zit rechts aan d r mond vast
[afbeelding]
Sorry hoor maar vind het wel een beetje een hysterische opmerking van je. Ik heb zelf ook een zoontje en hij praat ook wel eens over zijn plassertje. Is niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lieke neukt met Huub, simpel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke heeft nog veel meer mannelijks, vreemd dat daar geen discussie over is.
Ook nog even de opmerking dat het merendeel van de pedofielen gewoon helemaal niets kwaads in de zin hebben en zich ook nooit zullen vergrijpen aan een kind. Een gevoel van nature in je hebben betekend nog lang niet altijd dat er gevolg aan wordt gegeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe normaal man!! Ik zie elke dag de piemels van mijn kinderen en nu...ga je me aanklagen? Mafkees!
Afgezien van de manlijke bouw is het me opgevallen dat ze vaak een strak sjaaltje om haar hals draagt. Adamsappel verbergenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een moeder van 3 gezonde zoons. Met normale gezonde grapjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Puma, je slaat door. Wat je nu zegt gaat nergens over. Kom op zeg, je kunt beter en anders.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
......hey relax...het kwam wat raar over.excuus hoor..maar ik zou zeggen wind je nog meer op...is goed voor je hart..pffff...en wat gelijk aanklagen...maak jezelf niet zo verdacht...ut was maar een vraag...excuus als ik je tere hartje heb geraakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe normaal man!! Ik zie elke dag de piemels van mijn kinderen en nu...ga je me aanklagen? Mafkees!
Toen nada net DGK binnenkwam, sprak ik al direct m'n twijfels uit over haar err geslacht. Ik ben daar toen maar niet al te lang op doorgegaan om maar niet tegen de haren van supermanmod Gert in te strijken, die smoorverliefd leek te zijn. De mogelijke verspreking van mamma Natasia doen die vermoedens natuurlijk wel weer opborrelenquote:
Ik vind Lieke haar houding en loopje erg mannelijk en dat heeft Nadia weer niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke heeft nog veel meer mannelijks, vreemd dat daar geen discussie over is.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:12 schreef Visual het volgende:
jullie denken dat het waar is dan van nadia?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:12 schreef Visual het volgende:
jullie denken dat het waar is dan van nadia?
Mijn verlanglijstje is onderweg, welterustenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle vrouwen die hier posten en afgeven op Nadia hebben het volmaakte en goddelijke lichaam.
Ben geen fan van die labiele muts, maar ik ben wel sinterklaas. Als jullie nog en leuk kadootje willen op 5 of 6 september dan zou ik als ik jullie was maar eens even de mond gaan spoelen met groene zeep.
Truste,![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jij je bek even moet gaan houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
......hey relax...het kwam wat raar over.excuus hoor..maar ik zou zeggen wind je nog meer op...is goed voor je hart..pffff...en wat gelijk aanklagen...maak jezelf niet zo verdacht...ut was maar een vraag...excuus als ik je tere hartje heb geraakt.
WOWquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Okee, ik heb het even uitvergroot en er een paar zeer specialistische filters op losgelaten. De uitkomst is schokkend. We wisten allemaal al dat er gescript en gestreamlockt en verdoezeld werd, maar dit?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
Okee, ik heb het even uitvergroot en er een paar zeer specialistische filters op losgelaten. De uitkomst is schokkend. We wisten allemaal al dat er gescript en gestreamlockt en verdoezeld werd, maar dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom hij dan al???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle vrouwen die hier posten en afgeven op Nadia hebben het volmaakte en goddelijke lichaam.
Ben geen fan van die labiele muts, maar ik ben wel sinterklaas. Als jullie nog en leuk kadootje willen op 5 of 6 september dan zou ik als ik jullie was maar eens even de mond gaan spoelen met groene zeep.
Truste,![]()
![]()
![]()
Feit dat jij zo obstinaat reageert op een moeder van jonge kids geeft te denken aan wat jij dan in je jeugd hebt moeten mee maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
......hey relax...het kwam wat raar over.excuus hoor..maar ik zou zeggen wind je nog meer op...is goed voor je hart..pffff...en wat gelijk aanklagen...maak jezelf niet zo verdacht...ut was maar een vraag...excuus als ik je tere hartje heb geraakt.
Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:12 schreef Darklight het volgende:
Ze is half Marokkaans, daarom lijkt ze op een kerel
photoshop pwndquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
En ik ben sinterklaas...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
wat een bullshit is dit zeg...ok ze is een lelijk wijf...maar jah..ok lekker B..duzz...verder nog iemand wat intelligents te melden..het gaat al COSSEN lang over dat KUT figuur van die halfbloed Babbel...tis zo mega oninteressant...als je bedenkt dat er fokkers tussen zitten die het licht ook niet waar zijn ga geen namen noemen maar heb een foto gezien van een van onze grootste bekken hier en die persoon zou ik mijn reet ook niet mee afvegen.....uiterlijk is blijkbaar erg belangrijk voor iedereen. en intelligentie valt keihard op de 2 plek.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Ja daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Feit dat jij zo obstinaat reageert op een moeder van jonge kids geeft te denken aan wat jij dan in je jeugd heb moeten mee maken.
Ik zou zeggen lucht je hart op het daartoe bestemde forum
Hier zit je helemaal verkeerd![]()
Ik geniet er echt van, heel apart.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je dit kunt, wat Jaap nu doet, dan ben je geniaal gek!!
Ik zie een tampontouwke, geen lul, blijft ranzig btw!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef farscapevr6 het volgende:
iemand de foto al uitvergroot en goed gekeken?
Dat heet nou rascime. mag nie hier. en ook niet volgens Vrouwe Justitia.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:12 schreef Darklight het volgende:
Ze is half Marokkaans, daarom lijkt ze op een kerel
Toepasselijke ava heb je.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat een bullshit is dit zeg...ok ze is een lelijk wijf...maar jah..ok lekker B..duzz...verder nog iemand wat intelligents te melden..het gaat al COSSEN lang over dat KUT figuur van die halfbloed Babbel...tis zo mega oninteressant...als je bedenkt dat er fokkers tussen zitten die het licht ook niet waar zijn ga geen namen noemen maar heb een foto gezien van een van onze grootste bekken hier en die persoon zou ik mijn reet ook niet mee afvegen.....uiterlijk is blijkbaar erg belangrijk voor iedereen. en intelligentie valt keihard op de 2 plek.
Wederom...wil niemand aanvallen hoor..tis gewoon mijn mening...dus chill/![]()
umm, Nada is knabbel, Amanda is babbel (of snollie)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat een bullshit is dit zeg...ok ze is een lelijk wijf...maar jah..ok lekker B..duzz...verder nog iemand wat intelligents te melden..het gaat al COSSEN lang over dat KUT figuur van die halfbloed Babbel...tis zo mega oninteressant...als je bedenkt dat er fokkers tussen zitten die het licht ook niet waar zijn ga geen namen noemen maar heb een foto gezien van een van onze grootste bekken hier en die persoon zou ik mijn reet ook niet mee afvegen.....uiterlijk is blijkbaar erg belangrijk voor iedereen. en intelligentie valt keihard op de 2 plek.
mot ze maar niet met d r mediageile bek dat kot in stappen en om de 3 seconden zwoelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik zweer je dat dit echt is. Ik dacht dat iedereen hier para was geworden, maar ze hadden allemaal gelijk: als Nadia doucht vertragen ze de stream-uitzending zodat ze haar penis kunnen wegretoucheren!quote:
Met die rating kan hij waarschijnlijk ook wel 10 potjes tegelijk blind makkelijk winnen van spelers van het kaliber Huubquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Knap van Jaap hoor!
Heu ja, dat is een merkwaardige tekst?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
http://kleinefrankie.web-log.nl/
of tien wil dat de streamers het wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat een onzin. Als Nadia nog iets tussen haar benen had hangen zou ze toch zeker wel met haar rug naar de camera's douchen![]()
Disana, ik kan niet anders doen dan je verhaal te bevestigen. Laat alle anderen maar in ongeloof, wij weten beterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zweer je dat dit echt is. Ik dacht dat iedereen hier para was geworden, maar ze hadden allemaal gelijk: als Nadia doucht vertragen ze de stream-uitzending zodat ze haar penis kunnen wegretoucheren!
Ik wil trouwens graag een bananensorbet in mijn schoen, als het nog kan![]()
LEES nou toch eens even rustig wat anderen schrijven, lieve Puma. Ik steek juist de draak met het feit dat het hier al een paar pagina's lang gaat over de vermeende mannelijkheid van Nadia. Smile, you're on Candid Cameraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
In vergelijking tot Nadia heb ik een goddelijk lijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste,![]()
![]()
![]()
dat dan wel weer ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heu ja, dat is een merkwaardige tekst?![]()
Mij een biet, het is en blijft gewoon geniaal!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Met die rating kan hij waarschijnlijk ook wel 10 potjes tegelijk blind makkelijk winnen van spelers van het kaliber Huub
Jazeker. Het zijn naar mijn idee iets te grote schaamlippen. Of is het het touwtje, wat zijn ding naar achteren moet binden?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef farscapevr6 het volgende:
iemand de foto al uitvergroot en goed gekeken?
zien=gelovenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In vergelijking tot Nadia heb ik een goddelijk lijf![]()
![]()
![]()
![]()
dat ben ik dan weer wel vurig met je eens...ze kijkt echt meer in de cams dan wie dan ook...bah bah..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mot ze maar niet met d r mediageile bek dat kot in stappen en om de 3 seconden zwoelde camera inkijken
Hmmm, ik zeker weten ook (na 50.000 ¤ investeren)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eigen cap, shop, bron?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zweer je dat dit echt is. Ik dacht dat iedereen hier para was geworden, maar ze hadden allemaal gelijk: als Nadia doucht vertragen ze de stream-uitzending zodat ze haar penis kunnen wegretoucheren!
Ik wil trouwens graag een bananensorbet in mijn schoen, als het nog kan![]()
Het is heel knap inderdaad maar 1 potje blind tegen Huub zou ik ook nog winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij een biet, het is en blijft gewoon geniaal!
Dan ben jij ook geniaal. Ik zou dat zeker niet kunnen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is heel knap inderdaad maar 1 potje blind tegen Huub zou ik ook nog winnen
Op de douchewand links zit precies zo'n plek. Gewoon een kwestie van het beeld dat niet goed wordt opgebouwd (en dan is deze cap van BSOL verder nog heel gaaf).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jazeker. Het zijn naar mijn idee iets te grote schaamlippen. Of is het het touwtje, wat zijn ding naar achteren moet binden?![]()
hey sluitspierknuffelaar....jij ook weer in fokland...wat leuk...gezellig...maar zoals ik al zei ik ga Law and order kijken... 255.000 kijkers en al 10 jaar oud...dgk max 600.000 kijkers net nieuw..zegt genoeg. tot straxquote:
Mag ik van jouw dromen vanacht?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Huh, heb ik niet uitgegeven, alleen maar jarenlang abonnementje voor de sportschool hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmm, ik zeker weten ook (na 50.000 ¤ investeren)
Verhaal? De cap is het bewijs!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Disana, ik kan niet anders doen dan je verhaal te bevestigen. Laat alle anderen maar in ongeloof, wij weten beter![]()
Nou.......naar mijn smaak zijn we aardig terug op weg naar de jaren vijftig.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Simpel. Als het zo is, laten ze er dan voor uit komen.
We zijn in Nederland hoor. Het land waar toch alles kan, mag en normaal gevonden wordt?
ypu, she's hiding something sherlockquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhaal? De cap is het bewijs!
En kijk ook eens hoe ze nu met dat kussen op haar schoot zit. Da's toch zeker ook niet voor niets?
Heeft ze een stijve?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhaal? De cap is het bewijs!
En kijk ook eens hoe ze nu met dat kussen op haar schoot zit. Da's toch zeker ook niet voor niets?
De wereldkampioen heeft een rating van ongeveer 2800. Een gemiddelde grootmeester heeft een rating van 2500. Jaap dus blijkbaar 2280 (bijna meesterniveau) en ik heb ongeveer 2000.(ik speel landelijk)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ben jij ook geniaal. Ik zou dat zeker niet kunnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |