Wat knap dat je dat weet, zulke wazigheden zap ik altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Anette, met wie je op zoek kan gaan naar je innerlijke kabouter, de psychognomieworkshopdingesmuts.
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon grote bullshit , we hebben namelijk haar 'poenanie' al op de streams gezien.
Nee dat is brrrrian niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
hahahaha ben net terug en dacht even dat er bezoek was maar tis Brian met een nieuwe look![]()
Ik kon er ook niet tegen, daarom vroeg ik het hier ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat weet, zulke wazigheden zap ik altijd gelijk weg![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef koppiesoep het volgende:
Nee dat is brrrrian niet.Maar ik geef toe hij lijkt er wel veel op.
![]()
Butler is daar niet om te werken maar om te schakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen butler vanavond? Allemaal afgehaakt? Stonden ze bij Tas op de loonlijst?
Mitch alweer weg dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op het bord of in de oude romantische zin van het woord?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Butler is daar niet om te werken maar om te schaken
Mitch is erquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was het daar maar romantisch....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op het bord of in de oude romantische zin van het woord?
Sorry een beetje flauw van me, het is wel brrrian.quote:
Sorry, was even aan het kijken op streams waar geen bediening aanwezig is,quote:
Heb je haar borsten gezien? Die zijn toch echt niet nep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?
Ik heb het ook gehoordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zit net dat filmpje 5 x te kijken maar ze zegt t dus echt
wtf, wat denken jullie?. zou t echt
leuke tvvvvvvvvvvvv:D
Welk filmpje ? En wie ?? En wat zegt ze ???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zit net dat filmpje 5 x te kijken maar ze zegt t dus echt
wtf, wat denken jullie?. zou t echt
leuke tvvvvvvvvvvvv:D
Hij ziet er wel lekker uit. Maar ik vind hem ook wel heel cool in zijn manier van doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:27 schreef Katewalker het volgende:
Wat een lekker ding die Mitch..ik ga hem steeds leuker vinden..en hij is ook lekker vaak close in beeld...
![]()
Hoeft niet nep te zijn als je hermafrodiet bentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je haar borsten gezien? Die zijn toch echt niet nep.
Als dat wel zo is dan was het waarschijnlijk dezelfde prutser die haar buik heeft gedaan maar die zijn echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |