Volgens Brian was Amanda zijn haar aan het frituren (..)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
Omg die rook die van het haar van Brian af komt![]()
Zal wel stoom zijn...... maar het ziet er buitengewoon ongezond uit.
De kruidenierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Derderangs western-acteur? De apotheker misschien?![]()
[afbeelding]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel grappig dat ik al 10 minuten die stream met Dennis en Nadia op heb en met een half oor luister, naar er komt werkelijk niets voorbij wat ik langer dan 2 seconden onthou.
En blijkbaar ben ik niet de enige want ik lees er hier niets van terug![]()
Heel apart.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Derderangs western-acteur? De apotheker misschien?![]()
[afbeelding]
Zelfs die Mel Brooks film is leuker om naar te kijken op dit momentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit niet![]()
Ja ik ben vanmiddag er mee begonnen. Probeerde wat streamverslagen van het gesprek te maken, iedereen hier had het over andere zaken (aan welke geestelijke ziekte Nadia lijdt)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel grappig dat ik al 10 minuten die stream met Dennis en Nadia op heb en met een half oor luister, naar er komt werkelijk niets voorbij wat ik langer dan 2 seconden onthou.
En blijkbaar ben ik niet de enige want ik lees er hier niets van terug![]()
Ik heb het in de gaten, ben er een paar uur tussenuit geweest en het blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit niet![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik ben vanmiddag er mee begonnen. Probeerde wat streamverslagen van het gesprek te maken, iedereen hier had het over andere zaken (aan welke geestelijke ziekte Nadia lijdt)
Eerst begreep ik het niet maar na 10 minuten streamverslagen schrijven, wel.![]()
![]()
Gaat de hele tijd over hetzelfde![]()
Gezien het feit dat ze vanmiddag anders moesten gaan zitten vanwege de cameraposities, ben ik bang dat het juist heel breed uitgemeten gaat worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten, ben er een paar uur tussenuit geweest en het blijft hetzelfde.
Nu nog zien of er iets van terugkomt in de uitzendingen en voor hoelang, 10 seconden![]()
De cameraman blijft wel hardnekkig volhouden, wat een pokkebaan!
Tofquote:
Ik zie het, sorry... als ik wist dat je ermee bezig gegaan was dan had ik t niet gedaan...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
oeps, jij was eerder
en ik had zo'n werk gemaakt van mijn OPje![]()
Dit pleit weer voor even wachten als je geen OP in gedachten hebt of klaar hebt staanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het, sorry... als ik wist dat je ermee bezig gegaan was dan had ik t niet gedaan...
Kun je in deze post (die ik net gequote heb) jouw OP nog invoegen?? Dat is een geweldige aanvulling
![]()
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van ruud is zo mooi.... (hint hint)![]()
Ik zet ze dus niet meer klaar want dan heb je dat tig keer, maar ik ben er wel gelijk mee begonnen toen ik zag dat mijn topic het eerst (en op dat moment de enige) was...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit pleit weer voor even wachten als je geen OP in gedachten hebt of klaar hebt staan![]()
Mag dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.
Maar het lijkt me geweldig als Ruud zijn OP ff invoert in zijn eerste post in dit topic.
hun welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis en Nadia zitten af te geven op het uiterlijk van Lieke. Zielig hoor.
Met de herseninhoud gelijkend op een pot mayonaise zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hun wel
de vrouw met de 3dubbele navel en een mannenkont en t jongetje met t lichaam van een pot mayonaise![]()
Niets is ideaal, maar aankondigen heeft weinig zin omdat niet iedereen (Ruud dus nu) het ziet. Van mij mogen die aankondigingen 'OP is klaar' trouwens ook best achterwege blijven; ik zie de OP's als gericht op de mensen die nou juist niet nu meelezenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.
Maar het lijkt me geweldig als Ruud zijn OP ff invoert in zijn eerste post in dit topic.
Heb je de scan van de herseninhoud nog niet gezien ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met de herseninhoud gelijkend op een pot mayonaise zul je bedoelen.![]()
Voor een puber heeft Dennis niet eens zo'n heel beroerd figuur maar hoe durft Nadia het getrainde lijf van een ander af te kraken als ze er zelf uitziet als een homp blubber?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hun wel
de vrouw met de 3dubbele navel en een mannenkont en t jongetje met t lichaam van een pot mayonaise![]()
Wat lief,quote:
Edit: moet effe editten, moment.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis probeert Nadia terug te winnen door de post van zijn vriendinnetjes aan haar te laten zien.
Kruipt (gekleed) boven op haar
En weet eigenlijk nog steeds niet waar hij aan toe is. Pussy of no pussy, that is the question. ( Ik hou het op NO, en alleen maar een versnapering uit de vruchtensappenautomaat voor de komende nacht, al heef ze net gezegd dat ze niet bij Dennis gaat slapen. Bosbessensap uit een ander tapje vannacht?).
Voor de rest wordt er ontspannen gezamelijk gedineerd, met een hoop plezier om simpele dingetjes.
Over de eetstoornis van Nadia wordt VET gespeculeerd. Raar eetpatroon, sommige denken dat ze na het eten gaat kotsen, maar ze is niet vel over bot, wat bij een dergelijk gedrag toch te verwachten was.
De tijd zal het uitwijzen. En de BL diagnose sluit ik nog steeds niet uit.... leek als ik ben![]()
Verder zijn er veel aanwijzingen dat het vertrek van Natsaja positieve uitwerking heeft op ALLE bewoners (en de streamers) Zelfs Brian lijkt het predikaat "RAT" te gaan verliezen. (Kun je nagaan wat een verschrikkelijk negetieve invloed Tas had op de rest, maar dit is helemaal subjectief van mijn kant).
Lang na het eten gaat het oeverloze (diagnosebevestigend?) gelul nog even door.
Voor ander geneuzel dan Comment On Streams check this:
De Gouden Kooi
Ja maar je hebt nu ook drie min of meer stelletjes en een figuur die steeds achter de computer zit. Veel om uit te kiezen is er dus ook voor de redactie niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef STAP01 het volgende:
Tjonge jonge! ! stream 1 en 2 op relatieperikelen van Nix en Nada en stream 3 en 4 op 2 andere no no's! Waar zijn de andere wel interessante bewoners alsjeblieft he! Dit is zooooooooo boring!
idd en waarom zitten ze zich zp op te doffen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef STAP01 het volgende:
Tjonge jonge! ! stream 1 en 2 op relatieperikelen van Nix en Nada en stream 3 en 4 op 2 andere no no's! Waar zijn de andere wel interessante bewoners alsjeblieft he! Dit is zooooooooo boring!
De interaktie tussen Huub en Lieke of Huub Lieke en Jaap vind ik veel interessanter dan dit geneuzel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar je hebt nu ook drie min of meer stelletjes en een figuur die steeds achter de computer zit. Veel om uit te kiezen is er dus ook voor de redactie niet.
tja maar tis geen puber he, moet een sexverslaafde semi-pro voorstellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor een puber heeft Dennis niet eens zo'n heel beroerd figuur maar hoe durft Nadia het getrainde lijf van een ander af te kraken als ze er zelf uitziet als een homp blubber?
Feestje in de Chill???? Jippiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:00 schreef grazygirl het volgende:
[..]
idd en waarom zitten ze zich zp op te doffen?
http://kleinefrankie.web-log.nl/quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie kwam nou met het verhaal dat Nadia een hermafrodiet is omdat Natasia zich zou hebben versproken?
Als Ruud in het vorige topic aangekondigd had ermee bezig te zijn dan had ik er geen geopend, dit is gewoon lullig verlopen, die van mij was (zonder OP maar wel met OP in de planning) gewoon een minuutje eerder dan die van Ruud met OP, dat is lullig voor Ruud. Maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets is ideaal, maar aankondigen heeft weinig zin omdat niet iedereen (Ruud dus nu) het ziet. Van mij mogen die aankondigingen 'OP is klaar' trouwens ook best achterwege blijven; ik zie de OP's als gericht op de mensen die nou juist niet nu meelezen![]()
Gelukkig trekt hij een leuk opa-vestje aan bij zn goedkope pruikjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Katewalker het volgende:
Brian staat zijn haar te fatsoeneren..haha ik lach me rot..nog ff en hij stopt zijn kop onder de kraan...
Lieve schatjes , maak er geen punt van, snelle doorgang is belangrijk, en als daar een leuk OPje aan vast hangt, leuk, maar zo niet dan nog geen man overboord.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Ruud in het vorige topic aangekondigd had ermee bezig te zijn dan had ik er geen geopend, dit is gewoon lullig verlopen, die van mij was (zonder OP maar wel met OP in de planning) gewoon een minuutje eerder dan die van Ruud met OP, dat is lullig voor Ruud. Maar het is niet anders.
Ik vind het zelf ook vervelend zat maar ik begin het inmiddels nog vervelender te vinden dat ik mezelf hier moet gaan zitten verdedigen terwijl ik niets fout gedaan heb.
COS aangemaakt terwijl de vorige op 292 stond, in nieuwe topics gecheckt of er geen andere was, fatsoenlijke OP gemaakt.
En ik vind het oprecht kut voor Ruud dat ik net eerder was maar het is het is zoals het is.
Ik ben geen Anette fan maar volgens mij ben je dan aan het liegenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Voor de Annette fans: Wat betekent constant gefrut aan je neus?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieve schatjes , maak er geen punt van, snelle doorgang is belangrijk, en als daar een leuk OPje aan vast hangt, leuk, maar zo niet dan nog geen man overboord.![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is Annette?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
Voor de Annette fans: Wat betekent constant gefrut aan je neus?
Misschien kunnen we een kaartenactie starten voor Ruud!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Ruud in het vorige topic aangekondigd had ermee bezig te zijn dan had ik er geen geopend, dit is gewoon lullig verlopen, die van mij was (zonder OP maar wel met OP in de planning) gewoon een minuutje eerder dan die van Ruud met OP, dat is lullig voor Ruud. Maar het is niet anders.
Ik vind het zelf ook vervelend zat maar ik begin het inmiddels nog vervelender te vinden dat ik mezelf hier moet gaan zitten verdedigen terwijl ik niets fout gedaan heb.
COS aangemaakt terwijl de vorige op 292 stond, in nieuwe topics gecheckt of er geen andere was, fatsoenlijke OP gemaakt.
En ik vind het oprecht kut voor Ruud dat ik net eerder was maar het is het is zoals het is.
Ja maar dat is gewoon grote bullshit , we hebben namelijk haar 'poenanie' al op de streams gezien.quote:
en alsof je die heks serieus moet nemen. Hoe vaak heeft ze Lieke al een jongetje of hermafrodinges (ze kent het woord niet eens) genoemd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon grote bullshit , we hebben namelijk haar 'poenanie' al op de streams gezien.
Anette, met wie je op zoek kan gaan naar je innerlijke kabouter, de psychognomieworkshopdingesmuts.quote:
Kut Deminsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:14 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een kaartenactie starten voor Ruud!![]()
Ruud, ik leef met je mee! Geef je adres even... Sterkte!!!![]()
Ook wijdbeens anders zegt het nog nietsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon grote bullshit , we hebben namelijk haar 'poenanie' al op de streams gezien.
Wat knap dat je dat weet, zulke wazigheden zap ik altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Anette, met wie je op zoek kan gaan naar je innerlijke kabouter, de psychognomieworkshopdingesmuts.
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee dat is brrrrian niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
hahahaha ben net terug en dacht even dat er bezoek was maar tis Brian met een nieuwe look![]()
Ik kon er ook niet tegen, daarom vroeg ik het hier ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat weet, zulke wazigheden zap ik altijd gelijk weg![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef koppiesoep het volgende:
Nee dat is brrrrian niet.Maar ik geef toe hij lijkt er wel veel op.
![]()
Butler is daar niet om te werken maar om te schakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geen butler vanavond? Allemaal afgehaakt? Stonden ze bij Tas op de loonlijst?
Mitch alweer weg dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op het bord of in de oude romantische zin van het woord?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Butler is daar niet om te werken maar om te schaken
Mitch is erquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was het daar maar romantisch....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op het bord of in de oude romantische zin van het woord?
Sorry een beetje flauw van me, het is wel brrrian.quote:
Sorry, was even aan het kijken op streams waar geen bediening aanwezig is,quote:
Heb je haar borsten gezien? Die zijn toch echt niet nep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?
Ik heb het ook gehoordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zit net dat filmpje 5 x te kijken maar ze zegt t dus echt
wtf, wat denken jullie?. zou t echt
leuke tvvvvvvvvvvvv:D
Welk filmpje ? En wie ?? En wat zegt ze ???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:18 schreef farscapevr6 het volgende:
omg zit net dat filmpje 5 x te kijken maar ze zegt t dus echt
wtf, wat denken jullie?. zou t echt
leuke tvvvvvvvvvvvv:D
Hij ziet er wel lekker uit. Maar ik vind hem ook wel heel cool in zijn manier van doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:27 schreef Katewalker het volgende:
Wat een lekker ding die Mitch..ik ga hem steeds leuker vinden..en hij is ook lekker vaak close in beeld...
![]()
Hoeft niet nep te zijn als je hermafrodiet bentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je haar borsten gezien? Die zijn toch echt niet nep.
Als dat wel zo is dan was het waarschijnlijk dezelfde prutser die haar buik heeft gedaan maar die zijn echt.
Ik wil geen caps van de punani van Nadia.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehoord![]()
Bizar!
Waar zijn de caps van de punani van Nadia?
http://kleinefrankie.web-log.nl/quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Welk filmpje ? En wie ?? En wat zegt ze ???
een hermafrodiet heeft en tieten , een poes EN een pik (meestal een drukbelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Als dat wel zo is dan was het waarschijnlijk dezelfde prutser die haar buik heeft gedaan maar die zijn echt.
Uit Natasia's smoel kwamen dingen die mensen meestal verkeerd opnamen of dat Natasia het zelf niet goed zei.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ze t fluisteren dan?
Kan je nog een keer precies vertellen hoe dat zit? Dan ga ik meteen daarna alles controleren...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoeft niet nep te zijn als je hermafrodiet bent
Maar dan weer wel heel puberaal en flauw over het over mensen hun voeten pissen enzo...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hij ziet er wel lekker uit. Maar ik vind hem ook wel heel cool in zijn manier van doen.![]()
Bij wie, bij jezelf of bij je partnerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je nog een keer precies vertellen hoe dat zit? Dan ga ik meteen daarna alles controleren...![]()
Ho, rustigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verdomd. Je hoort Nasty echt tegen Nadia zeggen ; "Pas op je lul".quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie kwam nou met het verhaal dat Nadia een hermafrodiet is omdat Natasia zich zou hebben versproken?
Halleluja Amen en Praise the Lordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:36 schreef farscapevr6 het volgende:
Een organisme heet hermafrodiet als elk individu zowel de mannelijke als de vrouwelijke geslachtsorganen heeft, m.a.w. tweeslachtig is.
In de dierenwereld komt dit zelden voor, voorbeelden vindt men onder de slakken en de regenwormen. In de plantenwereld is hermafrodie heel normaal: bloemen hebben zowel meeldraden (mannelijk) als een stamper (vrouwelijk).
Mensen die beschikken over zowel mannelijke als het vrouwelijke geslachtsorganen worden soms ook hermafrodiet genoemd. Het is echter geen correcte term, omdat hermafrodie voor de mens als soort geen kenmerk is. Een juistere benaming is interseksueel. Hermafrodie is afgeleid van Hermaphroditus.
Hermaphroditus was in de Griekse mythologie de zoon van de goden Hermes en Aphrodite, naar wie hij vernoemd is. Op een van zijn tochten werd de nimf Salmacis verliefd op hem vanwege zijn grote uiterlijke schoonheid. Zij probeerde hem te verleiden, maar slaagde daar niet in; toen hij in een koel meer ging zwemmen, in de gedachte dat hij daar alleen was, sprong Salmacis hem na in het water, omhelsde en zoende hem. Hermaphroditus verzette zich, maar de nimf klemde zich stevig aan hem vast; zij zond een bede omhoog naar de goden, om zich met hem te verenigen. Haar gebed werd verhoord, en zij werden samen tot één lichaam.
Toen Hermaphroditus merkte wat er gebeurd was vroeg hij de oppergod Zeus om iedereen die in hetzelfde water zou baden, hetzelfde lot te doen ondergaan, en hen allen zowel man als vrouw te maken. De oppergod verhoorde ook hem.
..... bij Nadia?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je nog een keer precies vertellen hoe dat zit? Dan ga ik meteen daarna alles controleren...![]()
Niemand is perfect.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar dan weer wel heel puberaal en flauw over het over mensen hun voeten pissen enzo...![]()
Dennis lijkt me vrij onervaren, maar DAT had hij toch vast wel gemerktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:33 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
een hermafrodiet heeft en tieten , een poes EN een pik (meestal een drukbel)
Maar Huub trok toen toch haar bikinibroekje uit.Huub had nooit zijn mond erover gehouden.Ik geloof er echt niks van.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Verdomd. Je hoort Nasty echt tegen Nadia zeggen ; "Pas op je lul".
Ik ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkelingen rond N.
Het kan een uit de kluiten gegroeide clitoris zijn die ze gemakshalve maar tussen haar billen plakt of iets dergelijks...misschien om die reden wel dat Hupert haar zo graag in haar blote reet wilde zienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Huub trok toen toch haar bikinibroekje uit.Huub had nooit zijn mond erover gehouden.Ik geloof er echt niks van.
Het kan toch zijn dat Nada een operatie heeft ondergaan ala Kelly. Vandaar dat ze nu nog geen penetratie wil, misschien is het nog niet zo lang geleden dat Nada de operatie heeft onderfaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt me vrij onervaren, maar DAT had hij toch vast wel gemerkt![]()
Transsexuele mannen, die borsten laten implanteren hebben vaak ook zulke wijd uit elkaar staande borsten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook weer waar. Ik zat te denken aan een transsexueel of een omgebouwde flikker wat ook op die site stond maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Uit Natasia's smoel kwamen dingen die mensen meestal verkeerd opnamen of dat Natasia het zelf niet goed zei.
Iemand die het heugafelt tapijtje op zijn knar boven alles stelt is het niet waard dat hij door een vrouw aardig gevonden wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt me vrij onervaren, maar DAT had hij toch vast wel gemerkt![]()
en wat is het bewijs? Natasia???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:41 schreef wolferl het volgende:
Goedeavond.
Dus Nadia is tweegeslachtig, ik zeg Huub en Lieke even een seintje geven.
Nog 1tje dan, misschien droom je dan over hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |