Volgens Brian was Amanda zijn haar aan het frituren (..)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
Omg die rook die van het haar van Brian af komt![]()
Zal wel stoom zijn...... maar het ziet er buitengewoon ongezond uit.
De kruidenierquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Derderangs western-acteur? De apotheker misschien?![]()
[afbeelding]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel grappig dat ik al 10 minuten die stream met Dennis en Nadia op heb en met een half oor luister, naar er komt werkelijk niets voorbij wat ik langer dan 2 seconden onthou.
En blijkbaar ben ik niet de enige want ik lees er hier niets van terug![]()
Heel apart.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
Derderangs western-acteur? De apotheker misschien?![]()
[afbeelding]
Zelfs die Mel Brooks film is leuker om naar te kijken op dit momentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit niet![]()
Ja ik ben vanmiddag er mee begonnen. Probeerde wat streamverslagen van het gesprek te maken, iedereen hier had het over andere zaken (aan welke geestelijke ziekte Nadia lijdt)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:36 schreef pullup het volgende:
Op zich is het wel grappig dat ik al 10 minuten die stream met Dennis en Nadia op heb en met een half oor luister, naar er komt werkelijk niets voorbij wat ik langer dan 2 seconden onthou.
En blijkbaar ben ik niet de enige want ik lees er hier niets van terug![]()
Ik heb het in de gaten, ben er een paar uur tussenuit geweest en het blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met een korte onderbreking al uren aan het praten. Het is gemaakt, saai, zeurderig... het boeit niet![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik ben vanmiddag er mee begonnen. Probeerde wat streamverslagen van het gesprek te maken, iedereen hier had het over andere zaken (aan welke geestelijke ziekte Nadia lijdt)
Eerst begreep ik het niet maar na 10 minuten streamverslagen schrijven, wel.![]()
![]()
Gaat de hele tijd over hetzelfde![]()
Gezien het feit dat ze vanmiddag anders moesten gaan zitten vanwege de cameraposities, ben ik bang dat het juist heel breed uitgemeten gaat worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten, ben er een paar uur tussenuit geweest en het blijft hetzelfde.
Nu nog zien of er iets van terugkomt in de uitzendingen en voor hoelang, 10 seconden![]()
De cameraman blijft wel hardnekkig volhouden, wat een pokkebaan!
Tofquote:
Ik zie het, sorry... als ik wist dat je ermee bezig gegaan was dan had ik t niet gedaan...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
oeps, jij was eerder
en ik had zo'n werk gemaakt van mijn OPje![]()
Dit pleit weer voor even wachten als je geen OP in gedachten hebt of klaar hebt staanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het, sorry... als ik wist dat je ermee bezig gegaan was dan had ik t niet gedaan...
Kun je in deze post (die ik net gequote heb) jouw OP nog invoegen?? Dat is een geweldige aanvulling
![]()
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van ruud is zo mooi.... (hint hint)![]()
Ik zet ze dus niet meer klaar want dan heb je dat tig keer, maar ik ben er wel gelijk mee begonnen toen ik zag dat mijn topic het eerst (en op dat moment de enige) was...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit pleit weer voor even wachten als je geen OP in gedachten hebt of klaar hebt staan![]()
Mag dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry... zag dan mijn topic eerst was (die van Ruud stond nog niet in de lijst) en ben gelijk met m'n OP bezig gegaan... nu pas klaar dus.
Maar het lijkt me geweldig als Ruud zijn OP ff invoert in zijn eerste post in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |