Heu ja, dat is een merkwaardige tekst?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
http://kleinefrankie.web-log.nl/
of tien wil dat de streamers het wetenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat een onzin. Als Nadia nog iets tussen haar benen had hangen zou ze toch zeker wel met haar rug naar de camera's douchen![]()
Disana, ik kan niet anders doen dan je verhaal te bevestigen. Laat alle anderen maar in ongeloof, wij weten beterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zweer je dat dit echt is. Ik dacht dat iedereen hier para was geworden, maar ze hadden allemaal gelijk: als Nadia doucht vertragen ze de stream-uitzending zodat ze haar penis kunnen wegretoucheren!
Ik wil trouwens graag een bananensorbet in mijn schoen, als het nog kan![]()
LEES nou toch eens even rustig wat anderen schrijven, lieve Puma. Ik steek juist de draak met het feit dat het hier al een paar pagina's lang gaat over de vermeende mannelijkheid van Nadia. Smile, you're on Candid Cameraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat een bullshit is dit zeg...ok ze is een lelijk wijf...maar jah..ok lekker B..duzz...verder nog iemand wat intelligents te melden..het gaat al COSSEN lang over dat KUT figuur van die halfbloed Babbel...tis zo mega oninteressant...als je bedenkt dat er fokkers tussen zitten die het licht ook niet waar zijn ga geen namen noemen maar heb een foto gezien van een van onze grootste bekken hier en die persoon zou ik mijn reet ook niet mee afvegen.....uiterlijk is blijkbaar erg belangrijk voor iedereen. en intelligentie valt keihard op de 2 plek.
Wederom...wil niemand aanvallen hoor..tis gewoon mijn mening...dus chill/![]()
In vergelijking tot Nadia heb ik een goddelijk lijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alle vrouwen die hier posten en afgeven op Nadia hebben het volmaakte en goddelijke lichaam.
Ben geen fan van die labiele muts, maar ik ben wel sinterklaas. Als jullie nog en leuk kadootje willen op 5 of 6 september dan zou ik als ik jullie was maar eens even de mond gaan spoelen met groene zeep.
Truste,![]()
![]()
![]()
dat dan wel weer ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heu ja, dat is een merkwaardige tekst?![]()
Mij een biet, het is en blijft gewoon geniaal!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Met die rating kan hij waarschijnlijk ook wel 10 potjes tegelijk blind makkelijk winnen van spelers van het kaliber Huub
Jazeker. Het zijn naar mijn idee iets te grote schaamlippen. Of is het het touwtje, wat zijn ding naar achteren moet binden?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef farscapevr6 het volgende:
iemand de foto al uitvergroot en goed gekeken?
zien=gelovenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In vergelijking tot Nadia heb ik een goddelijk lijf![]()
![]()
![]()
![]()
dat ben ik dan weer wel vurig met je eens...ze kijkt echt meer in de cams dan wie dan ook...bah bah..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mot ze maar niet met d r mediageile bek dat kot in stappen en om de 3 seconden zwoelde camera inkijken
Hmmm, ik zeker weten ook (na 50.000 ¤ investeren)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eigen cap, shop, bron?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zweer je dat dit echt is. Ik dacht dat iedereen hier para was geworden, maar ze hadden allemaal gelijk: als Nadia doucht vertragen ze de stream-uitzending zodat ze haar penis kunnen wegretoucheren!
Ik wil trouwens graag een bananensorbet in mijn schoen, als het nog kan![]()
Het is heel knap inderdaad maar 1 potje blind tegen Huub zou ik ook nog winnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mij een biet, het is en blijft gewoon geniaal!
Dan ben jij ook geniaal. Ik zou dat zeker niet kunnen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is heel knap inderdaad maar 1 potje blind tegen Huub zou ik ook nog winnen
Op de douchewand links zit precies zo'n plek. Gewoon een kwestie van het beeld dat niet goed wordt opgebouwd (en dan is deze cap van BSOL verder nog heel gaaf).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jazeker. Het zijn naar mijn idee iets te grote schaamlippen. Of is het het touwtje, wat zijn ding naar achteren moet binden?![]()
hey sluitspierknuffelaar....jij ook weer in fokland...wat leuk...gezellig...maar zoals ik al zei ik ga Law and order kijken... 255.000 kijkers en al 10 jaar oud...dgk max 600.000 kijkers net nieuw..zegt genoeg. tot straxquote:
Mag ik van jouw dromen vanacht?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Huh, heb ik niet uitgegeven, alleen maar jarenlang abonnementje voor de sportschool hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmm, ik zeker weten ook (na 50.000 ¤ investeren)
Verhaal? De cap is het bewijs!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Disana, ik kan niet anders doen dan je verhaal te bevestigen. Laat alle anderen maar in ongeloof, wij weten beter![]()
Nou.......naar mijn smaak zijn we aardig terug op weg naar de jaren vijftig.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Simpel. Als het zo is, laten ze er dan voor uit komen.
We zijn in Nederland hoor. Het land waar toch alles kan, mag en normaal gevonden wordt?
ypu, she's hiding something sherlockquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhaal? De cap is het bewijs!
En kijk ook eens hoe ze nu met dat kussen op haar schoot zit. Da's toch zeker ook niet voor niets?
Heeft ze een stijve?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhaal? De cap is het bewijs!
En kijk ook eens hoe ze nu met dat kussen op haar schoot zit. Da's toch zeker ook niet voor niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |