Mwuah, het is echt wel een over the top zeikwijf hoor, niet echt een manneneigenschapquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
hou op man, ze heeft heel veel meer mannelijks
Mij niet, maar speculeren is natuurlijk wel leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juist daarom. Stel ze is een hermafrodiet en heeft het extra onder , net als Kelly, operatief laten veranderen, dan kan dat toch. Heb je het filmpje gezien waarin Natasja het zei? Dat klonk niet gemeen maar gemeend, dus in de zin van....doe voorzichtig.
Ook de opmerkingen in bed naar Dennix toe als hij wil penetreren : Niet doen, je weet wel waarom.
Het zet je toch aan het denken.
Bij benadering?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kan iemand mij die lul aanwijzen?
[afbeelding]
zijn buik!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
die is naar binnen genaaid, vandaar dat zijn buik is opengehaald
Hij zit waarschijnlijk gewoon achter de cameraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Ouwewijvenlijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
tja, zal wel snaak zijn maar ik hou toch van vrouwen met iets minder mannelijke billenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het enige mannelijke wat Nadia (af en toe) heeft is een lul in haar mond, daar houdt het dan ook wel mee op vind ik.
Nope, ik zie em niet!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk gewoon achter de camera
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
die is naar binnen genaaid, vandaar dat zijn buik is opengehaald
Het ging er even niet om wat wij ervan vonden maar wat Natasia tegen haar gezegd heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:04 schreef Tissik het volgende:
Wat een onzin, dat Nadia een man zou zijn geweest of zelfs tweeslachtig zou zijn. Het is een doodnormale vrouw, met een iets grove bouw. Zoals heel veel vrouwen gebouwd zijn.
vermoeiend..aangepast....tegenaanval...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat trucie doet mijn zoon ook wel eens!!!!!!!!!!!!
laat het nou net zijn bedoeling zijn om zich op en top als vrouw te gedragen. ik zie hem meer als een over the top nicht.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah, het is echt wel een over the top zeikwijf hoor, niet echt een manneneigenschap
Ah ok (ik kom net binnen zeilen), waar kan ik lezen wat Natasia heeft gezegd?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging er even niet om wat wij ervan vonden maar wat Natasia tegen haar gezegd heeft
Doe normaal man!! Ik zie elke dag de piemels van mijn kinderen en nu...ga je me aanklagen? Mafkees!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat voor praktijjken haal jij met je zoon uit dan.ik bedoel ga je daarnaar zitten kijken ofzo????.klinkt niet echt gezond he penis spelletjes met je kinderen..maar ok...kan aan mij liggen.
een pedo hoort voor mij maar op 1 plek thuis en dat is zes meter onder de grond of in een hoogoven.
Ja dat klopt dan weer welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
laat het nou net zijn bedoeling zijn om zich op en top als vrouw gedragen. ik zie hem meer als een over the top nicht.![]()
Thnx..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
probeer eens [img=200x300] link [img]
Zeg doe eens normaal, je hebt waarschijnlijk zelf geen kinderen, niet meteen opvliegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat voor praktijjken haal jij met je zoon uit dan.ik bedoel ga je daarnaar zitten kijken ofzo????.klinkt niet echt gezond he penis spelletjes met je kinderen..maar ok...kan aan mij liggen.
een pedo hoort voor mij maar op 1 plek thuis en dat is zes meter onder de grond of in een hoogoven.
Lieke heeft nog veel meer mannelijks, vreemd dat daar geen discussie over is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
hou op man, ze heeft heel veel meer mannelijks
Daar gaat iedereen voor het gemak aan voorbij. Zo ontstond deze discussie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging er even niet om wat wij ervan vonden maar wat Natasia tegen haar gezegd heeft
hij zit rechts aan d r mond vastquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Steek er nog een op!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
http://kleinefrankie.web-log.nl/quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ah ok (ik kom net binnen zeilen), waar kan ik lezen wat Natasia heeft gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |