Nee, maar heel Fok! vindt het vast niet erg als er een bosje rozen gratis uit hunquote:
Ik heb niet alles gezien maar volgens mij kreeg Amanda 2 brieven, Dennix ook, Nada niets en de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een beetje meer dan wat de anderen krijgen, he?
Waar is Natasia als je haar nodig hebt. Die weet op zulke dingen de aandacht te vestigen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien maar volgens mij kreeg Amanda 2 brieven, Dennix ook, Nada niets en de rest weet ik niet.
Hoe veel post heeft de rest gekregen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om te zien dat Huub en Lieke weer zoveel post hebben.
Lees even terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe veel post heeft de rest gekregen?![]()
Nee, volgens mij toen ze anderhalf jaar oud was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Vanaf Nadia's derde of vierde had haar moeder al een relatie. Gek, ik heb haar eerder horen zeggen dat ze ongeveer zes was toen haar vader wegging.
Goed gedaan, jong! Zo zouden er meer moeten zijn...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee, maar heel Fok! vindt het vast niet erg als er een bosje rozen gratis uit hun
naam wordt verstuurd ! (Ik heb het hele boeket zelf betaald)
Ook zoiets heeft ze gezegd. En later weer, vrij recent eigenlijk, dat ze een jaar of zes was toen hij vertrok. Nou ja, het zal wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, volgens mij toen ze anderhalf jaar oud was.
Op tv zijn nu veel dames die er Natasiaish uit zien en springen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is Natasia als je haar nodig hebt. Die weet op zulke dingen de aandacht te vestigen.
Ik denk dat je geen enkel woord van nadia serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook zoiets heeft ze gezegd. En later weer, vrij recent eigenlijk, dat ze een jaar of zes was toen hij vertrok. Nou ja, het zal wel.
Gillen ze ook?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Op tv zijn nu veel dames die er Natasiaish uit zien en springen...![]()
Dan heeft hij het nog best lang volgehouden...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Vanaf Nadia's derde of vierde had haar moeder al een relatie. Gek, ik heb haar eerder horen zeggen dat ze ongeveer zes was toen haar vader wegging.
Neuh. Aan de andere kant geloof ik weer wel dat ze rond haar veertiende haar moeder haar vriend niet gunde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen enkel woord van nadia serieus moet nemen.![]()
En dat op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Er is geen drank in da house. Wat lullig nou.
Zo dochter, zo moeder. Denk 't ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heeft hij het nog best lang volgehouden...![]()
Even m'n pctv aangezwengeld. Ja, nu zie ik ze ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, en soms barsten ze uit in gezang...![]()
Nee, tegen dat hoekige achterste van Nadia aankijken is lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Een echte heer he? Die Dennix. Loopt voor Nadir uit de slaapkamer in. Lekker die lap in je gezicht.
En dus die vriend om haar vingertjes wond!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh. Aan de andere kant geloof ik weer wel dat ze rond haar veertiende haar moeder haar vriend niet gunde.
Als ze die vriend versierd heeft, dan heeft ze dat niet verteldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
En dus die vriend om haar vingertjes wond!
In die tijd heeft zij vast haar versiertactieken geleerd.
Wat is er moeilijker om de vriend van je moeder te versieren, zonder dat mama boos op je wordt.
Iets, wat je haar constant in de Kooi ziet doen.![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Natasha heeft veel betekend voor de integratie van onze (voormalige) rijksgenoten! Ik kijk nou toch heel anders naar zo'n zomercarnaval!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Even m'n pctv aangezwengeld. Ja, nu zie ik ze ook.
Ook Brian knapt zienderogen op na het vertrek van de bezitterige bisexuele überkut.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat koken: Patat, Viscuisine en pindasaus, jammie.![]()
Tas wordt nog niet eens misselijk als ze een fles chloor opzuipt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:52 schreef Varen het volgende:
Amanda: Tas een fles baileys achterover slaan, dan wordt je toch misselijk
Angstiger, en met je vingers in je oren voor de schreeuw die komen gaat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Natasha heeft veel betekend voor de integratie van onze (voormalige) rijksgenoten! Ik kijk nou toch heel anders naar zo'n zomercarnaval!![]()
Ik zeg niet, dat het zo is, maar ik zie haar daar voor aan en toen het niet lukte kwam ze met dit verhaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze die vriend versierd heeft, dan heeft ze dat niet verteldZe vond hem beneden haar moeders stand.
En mijn ogen dicht!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Angstiger, en met je vingers in je oren voor de schreeuw die komen gaat?
Ik zie haar daar wel toe in staat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze die vriend versierd heeft, dan heeft ze dat niet verteldZe vond hem beneden haar moeders stand.
Jaap is die vliegtuigjes nog steeds niet vergeten dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:58 schreef Clank het volgende:
Jaap rent rondjes in de huiskamer met een papieren vliegtuigje met een sleep er achter met de tekst.. Jaap is de beste miljonair![]()
Alleen maar vanwege haar vierkante achterste en haar wat brede bovenlijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik zeg niet, dat het zo is, maar ik zie haar daar voor aan en toen het niet lukte kwam ze met dit verhaal.
Tis maar een idee hoor. Zo kijk ik tegen Nadir aan. Of eigenlijk ook weer niet, omdat ik maar het idee blijf houden, dat ze eigenlijk een jongen is geweest.
Aankoop DGK is haar functie. Dus kleding enzo voor de miljonairs kopen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:00 schreef Varen het volgende:
Wie is Miss Lillibit?
Die waren met nog wat mensen bij Mitch in de zaak en ze gingen achterstevoren weer naar buiten.
Een dame van de productie.Zij verzorgt o.a de kleding.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:00 schreef Varen het volgende:
Wie is Miss Lillibit?
Die waren met nog wat mensen bij Mitch in de zaak en ze gingen achterstevoren weer naar buiten.
Mitch had het over een waardig afscheidquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Aankoop DGK is haar functie. Dus kleding enzo voor de miljonairs kopen.
Liesbeth, iemand van de productiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef Varen het volgende:
Weet iemand wie Miss Lillibith is?
Misschien samen met Natasja afscheid genomen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:06 schreef Varen het volgende:
[..]
Mitch had het over een waardig afscheid
Ook haar gezicht heeft trekken van een man. Ik zag het vooral in het begin, toen zij alleen met haar ogen boven de dekens uitkwam. Daarbij inderdaad die brede schouders, kleine billen, smalle heupen en vreemd wijd uitelkaar staande borsten. Tja, ik weet het niet. Soms worden mensen geboren met een niet duidelijk aanwezig geslachtsdeel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege haar vierkante achterste en haar wat brede bovenlijfZe zegt dat ze die bouw van haar moeder heeft, maar volgens mij komt het van haar pa.
Ja, Tas had ook een waardig afscheid, met een mooi afscheidsfeestquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien samen met Natasja afscheid genomen..
Zou lachen zijn als ze straks overal jeuk zou krijgen. Mmmm...brengt me op een idee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft een T-shirt van een fan gekregen, maar bij nader inzien lijkt me dit toch meer een heel jurkje?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Aankoop DGK is haar functie. Dus kleding enzo voor de miljonairs kopen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als ze straks overal jeuk zou krijgen. Mmmm...brengt me op een idee.![]()
Pfffffff...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Nada wil weten of Dennix Kim gaat neuken. Als dat zo is wil ze niet jaloers zijn.
toch word er een uurtje of 12 per dag over haar gesproken best wel vreemd eigenlijk voor iemand die absoluut niets te vertellen heeftquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Pfffffff...wat is dat mens vermoeiend zeg.
Ze neemt een paar frietjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Pfffffff...wat is dat mens vermoeiend zeg.
Het meeste van wat je beschrijft zie je ook meer bij vrouwen uit het Rif gebied.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ook haar gezicht heeft trekken van een man. Ik zag het vooral in het begin, toen zij alleen met haar ogen boven de dekens uitkwam. Daarbij inderdaad die brede schouders, kleine billen, smalle heupen en vreemd wijd uitelkaar staande borsten. Tja, ik weet het niet. Soms worden mensen geboren met een niet duidelijk aanwezig geslachtsdeel.
Zo zie ik Nadia. Mannen die zich vrouw willen voelen, dragen hun vrouwelijkheid ook vaak heel extreem uit.
Ook dat zie ik bij Nadia.
En ik heb het al eens eerder gezegd. De Gouden Kooi zou de Gouden Kooi niet zijn, als zij niet op zoek zijn gegaan naar excessen.
Met een lekkere vette klodder mayonaise?quote:
Bijzonder hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bijzonder gewoon. Er wordt weer gelachen tijdens het eten en iedereen kan weer aan het woord komen, zonder onderbroken te worden door die schreewlelijke vrouw die niet genoemd mocht worden.
Al gebeurt er geen zak in die hut, het ontbreken van de krijsheks is heerlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bijzonder gewoon. Er wordt weer gelachen tijdens het eten en iedereen kan weer aan het woord komen, zonder onderbroken te worden door die schreewlelijke vrouw die niet genoemd mocht worden.![]()
Eigenlijk wel leuk om eens op te gaan letten, wie die rol van haar over gaat nemen!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub look-a-like is vandaag in Brainiac op Discovery.
Nu nog Palma eruit. Dat zal de sfeer ook ten goede komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bijzonder gewoon. Er wordt weer gelachen tijdens het eten en iedereen kan weer aan het woord komen, zonder onderbroken te worden door die schreewlelijke vrouw die niet genoemd mocht worden.![]()
Eigenlijk wel leuk om eens op te gaan letten, wie die rol van haar over gaat nemen!
Ik ken zijn naam niet, gisteren was hij in Top Gear te zien.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:24 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb al heel lang geen streams meer maar eigenlijk wil ik nu wel weer aan de streams.Weet iemand hier hoe ik aan die betaalde streams kan komen, ik wil dan via mijn mobiel betalen. Ik heb hier al ff gezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik die streams per sms aan kan vragen. Weet iemand hoe dat moet?
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een van de sites die streams leveren, een van de beste is:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Je krijgt dan vanzelf een betaalschermpje. Volg de aanwijzingen en de rest is kinderspel.
Ik volg je even niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wil dat we allemaal gratis dingen bestellen voor zijn moeder
Overgeven waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Even snel....waar is Nada plotseling na het eten?
Richard Hammondquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik ken zijn naam niet, gisteren was hij in Top Gear te zien.
Hij vertelde dat, ongeveer 10 minuten geleden (hintje van hem voor de streamers in het kader van Palma taggen). Ik draaide het om naar zijn moeder, omdat ik het erg flauw van hem vindt om dit over de streams te gooienquote:
Normaal volgen ze haar overal, vandaar mijn vraag.quote:
Dit is al vaker opgevallen. Na het eten zie je haar dan weer heel opgelucht tevoorschijn komen en demonstratief een toetje pakken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal volgen ze haar overal, vandaar mijn vraag.
Daar heb ik toch twijfels over. Als het echt zo is dat ze heel weinig eet en na elke maaltijd er alles weer uitgooit kan ze er niet zo uit zien als ze er nu uitziet: Niet vel over bot dus. Iemand een andere mening daaroverquote:
Dat en dan ook nog in combinatie met het grove vd doorsnee Nederlandse vrouw omdat ze half/half is...geen beste combi neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het meeste van wat je beschrijft zie je ook meer bij vrouwen uit het Rif gebied.
Begrijp het niet helemaal...ze is er nog niet slanker op geworden of is wat zij heeft boulimia en geen anorexiaquote:
Ja, het lijkt mij een onzinnig om te vertellen dat ze haar maaltijden eruit kotst.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik toch twijfels over. Als het echt zo is dat ze heel weinig eet en na elke maaltijd er alles weer uitgooit kan ze er niet zo uit zien als ze er nu uitziet: Niet vel over bot dus. Iemand een andere mening daarover![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij een onzinnig om te vertellen dat ze haar maaltijden eruit kotst.
1. Hier wordt veel gespeculeerd
2. Ze ziet er helemaal niet zo slecht uit
3. Niemand heeft het kunnen constateren
4. Ze zijn gek bij Tien, maar niet zo maf dat ze dat toestaan
5. Er hangen overal camera's
Na het eten loopt ze altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij een onzinnig om te vertellen dat ze haar maaltijden eruit kotst.
Het vreemde is dat bij Nada lijkt alsof het tussen boulimia en anorexia in zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik toch twijfels over. Als het echt zo is dat ze heel weinig eet en na elke maaltijd er alles weer uitgooit kan ze er niet zo uit zien als ze er nu uitziet: Niet vel over bot dus. Iemand een andere mening daarover![]()
Ze stonden ook toe dat een moeder haar 2 kleine kinderen bijna gedurende 1 jaar aan de zorg van anderen overliet...dus hoezo neemt Tien mensen in beschermingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Plus het feit dat de camera haar normaal gesproken overal volgt, zeker als er 4 streams zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze stonden ook toe dat een moeder haar 2 kleine kinderen bijna gedurende 1 jaar aan de zorg van anderen overliet...dus hoezo neemt Tien mensen in bescherming![]()
Punt 2 ben ik het wel mee eens, ze ziet er niet heel slecht uit, tuurlijk, het kan altijd erger![]()
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch frappant, als Brian er een opmerking over maakt, dan wordt het geluid weg gedraaid.......
Volgens mij hebben de bewoners en de redactie al lang door dat er iets goed fout zit. En idd opmerkelijk dat ze even het geluid wegdraaiden ...... nieuwe techniek ipv streamlockquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch frappant, als Brian er een opmerking over maakt, dan wordt het geluid weg gedraaid.......
Wat voor significante wijzigingen qua gedrag zijn er dan nu opeens waarneembaar en bij wiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De redactie had eens vaker naar de streamers moeten luisteren.Iedereen is in een keer anders nu Natas weg is.In hun hart waren ze eigelijk allemaal bang voor Natas.Wat Dom dat ze dat mens maanden lang daar gehouden hebben en daardoor veel inbreng van de andere bewoners hebben gemist.
ze was net ook in de chillquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, plotseling zit Nda in de kapsalon te stylen.
Goed antwoord!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze stonden ook toe dat een moeder haar 2 kleine kinderen (waarvan er een een levertransplantatie heeft ondergaan) bijna gedurende 1 jaar aan de zorg van anderen overliet...dus hoezo neemt Tien mensen in bescherming![]()
Ik zeg een hangslot op dat hok gedurende een maand of 3quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, plotseling zit Nda in de kapsalon te stylen.
Zo lang we het niet weten, moeten we het niet voor waar aannemen. Dat doe ik in ieder geval niet. Maar het viel mij echt op dat het geluid weg gedraaid werd toen Brian sprak.quote:
Nou ik zou er niet van staan te kijken als de redactie dat gewoon toelaat hoor. Ze deden ook niet moeilijk toen Jaap in zijn dronken blote lijf een hele avond de boel onderkotste. Of toen Huub en Lieke "aangerand en onderuitgeschopt" werden. Een krijsend viswijf dat niet vies was van bedreigingen, elke nacht neukende stelletjes en ga nog maar even door. Ik denk niet dat de redactie ook maar enigzins begaan is met het welzijn van hun medebewoners. Dus een kotsende tuthola brengt daar echt geen verandering in.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Na het eten loopt ze altijd gelijk weg
Maar denk ook niet dat de redactie ermee akkoord gaat als ze elke dag haar eten uitkotst
Ik vind dat er een andere sfeer hangt, in hoeverre ik dat dan kan zien vannachter mn pc. Maar er werd gister door iedereen echt lol gemaakt. Met Natas hing er een tering stemming. Is mijn eigen mening btw.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor significante wijzigingen qua gedrag zijn er dan nu opeens waarneembaar en bij wie![]()
Mitch weet hoe er over haar gedacht wordt. Natasia denkt dat ze populair is. DGK was immers volgens haar Natasia? Haar zussen zullen haar inmiddels wel op haar plek gezet hebben vermoed ik. Geen typetjes om te bashen, voor je het weet heb je een heis om je oren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
Mitch vond Natasja echt debiel dat ze wilde gaan stappen met hem.
Ja, zo ook nu net tijdens het eten. Normaal had zij ELK gesprek onderbroken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:55 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik vind dat er een andere sfeer hangt, in hoeverre ik dat dan kan zien vannachter mn pc. Maar er werd gister door iedereen echt lol gemaakt. Met Natas hing er een tering stemming. Is mijn eigen mening btw.
Kijk eens naar Brian.Gisteren was hij ineens heel ontspannen en grappig.Ook de andere bewoners had ze ingepalmd.Zij overschreeuwde alles.Ze bemoeide zich overal mee en vooral bij Amanda had dat effect..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor significante wijzigingen qua gedrag zijn er dan nu opeens waarneembaar en bij wie![]()
Plus het feit dat ze regelmatig een alcoholrestrictie heeft... ook als ze "normaal" gegeten heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plus het feit dat de camera haar normaal gesproken overal volgt, zeker als er 4 streams zijn.
Wat heeft ze een saai script gekregen...iedere dag hetzelfde gezeikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Nadia zegt nu tegen Jaap dat ze niet bij Dennis gaat slapen.
begint de terror weer?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gooide een of ander beestje naar Amanda
[afbeelding]
jezus wat ziet dat kind eruit met die zwabber op d'r kopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gooide een of ander beestje naar Amanda
[afbeelding]
Geweldig plaatje... het lijkt echt een onuitputtelijke bron te zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
staat op http://kleinefrankie.web-log.nl/
Onder invloed van drank heeft ze Huub een watjekou gegeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze regelmatig een alcoholrestrictie heeft... ook als ze "normaal" gegeten heeft.
En Nadia heeft nog niets vreemds gedaan onder invloed van alcohol wat een restrictie zou verklaren.
Dus je gaat afkicken, wel langzaamaan beginnen he, anders komt het hard aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
Als het programma op deze manier doorgaat, kijkt er binnen afzienbare tijd geen streamer meer.
RTL is goed bezig het programma dood te laten bloeden. Er mag niks, er kan niks en zelfs op zaterdagavond, partyavond, is er geen alcohol. Ik ben blij dat ik a.s. maandag 2 weken streamloos in Frankrijk ga vertoeven.![]()
Misschien denkt ze dat iedere dag dezelfde dag is? Ze kan maar de tel kwijt zijn.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft ze een saai script gekregen...iedere dag hetzelfde gezeik![]()
Ze heeft een ander blousje aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef pullup het volgende:
Ik keek om een uur of 6 en toen zaten Dennis en Nadia er net zo bijDaar zit echt geen schot in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |