Mitch weet hoe er over haar gedacht wordt. Natasia denkt dat ze populair is. DGK was immers volgens haar Natasia? Haar zussen zullen haar inmiddels wel op haar plek gezet hebben vermoed ik. Geen typetjes om te bashen, voor je het weet heb je een heis om je oren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
Mitch vond Natasja echt debiel dat ze wilde gaan stappen met hem.
Ja, zo ook nu net tijdens het eten. Normaal had zij ELK gesprek onderbroken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:55 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik vind dat er een andere sfeer hangt, in hoeverre ik dat dan kan zien vannachter mn pc. Maar er werd gister door iedereen echt lol gemaakt. Met Natas hing er een tering stemming. Is mijn eigen mening btw.
Kijk eens naar Brian.Gisteren was hij ineens heel ontspannen en grappig.Ook de andere bewoners had ze ingepalmd.Zij overschreeuwde alles.Ze bemoeide zich overal mee en vooral bij Amanda had dat effect..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor significante wijzigingen qua gedrag zijn er dan nu opeens waarneembaar en bij wie![]()
Plus het feit dat ze regelmatig een alcoholrestrictie heeft... ook als ze "normaal" gegeten heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plus het feit dat de camera haar normaal gesproken overal volgt, zeker als er 4 streams zijn.
Wat heeft ze een saai script gekregen...iedere dag hetzelfde gezeikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Nadia zegt nu tegen Jaap dat ze niet bij Dennis gaat slapen.
begint de terror weer?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gooide een of ander beestje naar Amanda
[afbeelding]
jezus wat ziet dat kind eruit met die zwabber op d'r kopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gooide een of ander beestje naar Amanda
[afbeelding]
Geweldig plaatje... het lijkt echt een onuitputtelijke bron te zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
staat op http://kleinefrankie.web-log.nl/
Onder invloed van drank heeft ze Huub een watjekou gegeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus het feit dat ze regelmatig een alcoholrestrictie heeft... ook als ze "normaal" gegeten heeft.
En Nadia heeft nog niets vreemds gedaan onder invloed van alcohol wat een restrictie zou verklaren.
Dus je gaat afkicken, wel langzaamaan beginnen he, anders komt het hard aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
Als het programma op deze manier doorgaat, kijkt er binnen afzienbare tijd geen streamer meer.
RTL is goed bezig het programma dood te laten bloeden. Er mag niks, er kan niks en zelfs op zaterdagavond, partyavond, is er geen alcohol. Ik ben blij dat ik a.s. maandag 2 weken streamloos in Frankrijk ga vertoeven.![]()
Misschien denkt ze dat iedere dag dezelfde dag is? Ze kan maar de tel kwijt zijn.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft ze een saai script gekregen...iedere dag hetzelfde gezeik![]()
Ze heeft een ander blousje aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef pullup het volgende:
Ik keek om een uur of 6 en toen zaten Dennis en Nadia er net zo bijDaar zit echt geen schot in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |