Begrijp het niet helemaal...ze is er nog niet slanker op geworden of is wat zij heeft boulimia en geen anorexiaquote:
Ja, het lijkt mij een onzinnig om te vertellen dat ze haar maaltijden eruit kotst.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik toch twijfels over. Als het echt zo is dat ze heel weinig eet en na elke maaltijd er alles weer uitgooit kan ze er niet zo uit zien als ze er nu uitziet: Niet vel over bot dus. Iemand een andere mening daarover![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij een onzinnig om te vertellen dat ze haar maaltijden eruit kotst.
1. Hier wordt veel gespeculeerd
2. Ze ziet er helemaal niet zo slecht uit
3. Niemand heeft het kunnen constateren
4. Ze zijn gek bij Tien, maar niet zo maf dat ze dat toestaan
5. Er hangen overal camera's
Na het eten loopt ze altijd gelijk wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij een onzinnig om te vertellen dat ze haar maaltijden eruit kotst.
Het vreemde is dat bij Nada lijkt alsof het tussen boulimia en anorexia in zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik toch twijfels over. Als het echt zo is dat ze heel weinig eet en na elke maaltijd er alles weer uitgooit kan ze er niet zo uit zien als ze er nu uitziet: Niet vel over bot dus. Iemand een andere mening daarover![]()
Ze stonden ook toe dat een moeder haar 2 kleine kinderen bijna gedurende 1 jaar aan de zorg van anderen overliet...dus hoezo neemt Tien mensen in beschermingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Plus het feit dat de camera haar normaal gesproken overal volgt, zeker als er 4 streams zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze stonden ook toe dat een moeder haar 2 kleine kinderen bijna gedurende 1 jaar aan de zorg van anderen overliet...dus hoezo neemt Tien mensen in bescherming![]()
Punt 2 ben ik het wel mee eens, ze ziet er niet heel slecht uit, tuurlijk, het kan altijd erger![]()
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch frappant, als Brian er een opmerking over maakt, dan wordt het geluid weg gedraaid.......
Volgens mij hebben de bewoners en de redactie al lang door dat er iets goed fout zit. En idd opmerkelijk dat ze even het geluid wegdraaiden ...... nieuwe techniek ipv streamlockquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch frappant, als Brian er een opmerking over maakt, dan wordt het geluid weg gedraaid.......
Wat voor significante wijzigingen qua gedrag zijn er dan nu opeens waarneembaar en bij wiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
De redactie had eens vaker naar de streamers moeten luisteren.Iedereen is in een keer anders nu Natas weg is.In hun hart waren ze eigelijk allemaal bang voor Natas.Wat Dom dat ze dat mens maanden lang daar gehouden hebben en daardoor veel inbreng van de andere bewoners hebben gemist.
ze was net ook in de chillquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, plotseling zit Nda in de kapsalon te stylen.
Goed antwoord!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze stonden ook toe dat een moeder haar 2 kleine kinderen (waarvan er een een levertransplantatie heeft ondergaan) bijna gedurende 1 jaar aan de zorg van anderen overliet...dus hoezo neemt Tien mensen in bescherming![]()
Ik zeg een hangslot op dat hok gedurende een maand of 3quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, plotseling zit Nda in de kapsalon te stylen.
Zo lang we het niet weten, moeten we het niet voor waar aannemen. Dat doe ik in ieder geval niet. Maar het viel mij echt op dat het geluid weg gedraaid werd toen Brian sprak.quote:
Nou ik zou er niet van staan te kijken als de redactie dat gewoon toelaat hoor. Ze deden ook niet moeilijk toen Jaap in zijn dronken blote lijf een hele avond de boel onderkotste. Of toen Huub en Lieke "aangerand en onderuitgeschopt" werden. Een krijsend viswijf dat niet vies was van bedreigingen, elke nacht neukende stelletjes en ga nog maar even door. Ik denk niet dat de redactie ook maar enigzins begaan is met het welzijn van hun medebewoners. Dus een kotsende tuthola brengt daar echt geen verandering in.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Na het eten loopt ze altijd gelijk weg
Maar denk ook niet dat de redactie ermee akkoord gaat als ze elke dag haar eten uitkotst
Ik vind dat er een andere sfeer hangt, in hoeverre ik dat dan kan zien vannachter mn pc. Maar er werd gister door iedereen echt lol gemaakt. Met Natas hing er een tering stemming. Is mijn eigen mening btw.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor significante wijzigingen qua gedrag zijn er dan nu opeens waarneembaar en bij wie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |