quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub look-a-like is vandaag in Brainiac op Discovery.
Nu nog Palma eruit. Dat zal de sfeer ook ten goede komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Bijzonder gewoon. Er wordt weer gelachen tijdens het eten en iedereen kan weer aan het woord komen, zonder onderbroken te worden door die schreewlelijke vrouw die niet genoemd mocht worden.![]()
Eigenlijk wel leuk om eens op te gaan letten, wie die rol van haar over gaat nemen!
Ik ken zijn naam niet, gisteren was hij in Top Gear te zien.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:24 schreef koppiesoep het volgende:
Ik heb al heel lang geen streams meer maar eigenlijk wil ik nu wel weer aan de streams.Weet iemand hier hoe ik aan die betaalde streams kan komen, ik wil dan via mijn mobiel betalen. Ik heb hier al ff gezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik die streams per sms aan kan vragen. Weet iemand hoe dat moet?
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een van de sites die streams leveren, een van de beste is:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Je krijgt dan vanzelf een betaalschermpje. Volg de aanwijzingen en de rest is kinderspel.
Ik volg je even niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wil dat we allemaal gratis dingen bestellen voor zijn moeder
Overgeven waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Even snel....waar is Nada plotseling na het eten?
Richard Hammondquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik ken zijn naam niet, gisteren was hij in Top Gear te zien.
Hij vertelde dat, ongeveer 10 minuten geleden (hintje van hem voor de streamers in het kader van Palma taggen). Ik draaide het om naar zijn moeder, omdat ik het erg flauw van hem vindt om dit over de streams te gooienquote:
Normaal volgen ze haar overal, vandaar mijn vraag.quote:
Dit is al vaker opgevallen. Na het eten zie je haar dan weer heel opgelucht tevoorschijn komen en demonstratief een toetje pakken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal volgen ze haar overal, vandaar mijn vraag.
Daar heb ik toch twijfels over. Als het echt zo is dat ze heel weinig eet en na elke maaltijd er alles weer uitgooit kan ze er niet zo uit zien als ze er nu uitziet: Niet vel over bot dus. Iemand een andere mening daaroverquote:
Dat en dan ook nog in combinatie met het grove vd doorsnee Nederlandse vrouw omdat ze half/half is...geen beste combi neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het meeste van wat je beschrijft zie je ook meer bij vrouwen uit het Rif gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |