Nee, maar heel Fok! vindt het vast niet erg als er een bosje rozen gratis uit hunquote:
Ik heb niet alles gezien maar volgens mij kreeg Amanda 2 brieven, Dennix ook, Nada niets en de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een beetje meer dan wat de anderen krijgen, he?
Waar is Natasia als je haar nodig hebt. Die weet op zulke dingen de aandacht te vestigen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien maar volgens mij kreeg Amanda 2 brieven, Dennix ook, Nada niets en de rest weet ik niet.
Hoe veel post heeft de rest gekregen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om te zien dat Huub en Lieke weer zoveel post hebben.
Lees even terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe veel post heeft de rest gekregen?![]()
Nee, volgens mij toen ze anderhalf jaar oud was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Vanaf Nadia's derde of vierde had haar moeder al een relatie. Gek, ik heb haar eerder horen zeggen dat ze ongeveer zes was toen haar vader wegging.
Goed gedaan, jong! Zo zouden er meer moeten zijn...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee, maar heel Fok! vindt het vast niet erg als er een bosje rozen gratis uit hun
naam wordt verstuurd ! (Ik heb het hele boeket zelf betaald)
Ook zoiets heeft ze gezegd. En later weer, vrij recent eigenlijk, dat ze een jaar of zes was toen hij vertrok. Nou ja, het zal wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, volgens mij toen ze anderhalf jaar oud was.
Op tv zijn nu veel dames die er Natasiaish uit zien en springen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is Natasia als je haar nodig hebt. Die weet op zulke dingen de aandacht te vestigen.
Ik denk dat je geen enkel woord van nadia serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook zoiets heeft ze gezegd. En later weer, vrij recent eigenlijk, dat ze een jaar of zes was toen hij vertrok. Nou ja, het zal wel.
Gillen ze ook?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Op tv zijn nu veel dames die er Natasiaish uit zien en springen...![]()
Dan heeft hij het nog best lang volgehouden...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Vanaf Nadia's derde of vierde had haar moeder al een relatie. Gek, ik heb haar eerder horen zeggen dat ze ongeveer zes was toen haar vader wegging.
Neuh. Aan de andere kant geloof ik weer wel dat ze rond haar veertiende haar moeder haar vriend niet gunde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen enkel woord van nadia serieus moet nemen.![]()
En dat op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Er is geen drank in da house. Wat lullig nou.
Zo dochter, zo moeder. Denk 't ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heeft hij het nog best lang volgehouden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |