Ik luister naar Huub die lekker aan het draaien is. Nadia vermijd ik zoveel mogelijk~!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
gek het gesprek van nadia en nix is zo weinig boeiend hebben jullie dat ook?
nou had ik nooit gedacht dat wij op 1 lijn zouden zitten, je ziet een gezamenlijke vijand bindtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat het ene oor in, het andere uit. Oren zitten in slaapfase (de rest ook trouwens)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
Zo......ik heb effe namens heel FOk! een bosje rozen naar Dennis
gestuurd zodat 'ie de komende week er tegenaan kan:
[afbeelding]
flauw van jequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik luister naar Huub die lekker aan het draaien is. Nadia vermijd ik zoveel mogelijk~!
Ohh god bijna vergeten vanaf maandag natuurlijk terror, 100% ,zijn ding doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Jezus, je lijkt Huub wel......of lijkt Huub op jou?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
en de diagnose is..................?nonHosquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt Huub wel......of lijkt Huub op jou?
Ik ben 100000x knapper dan Huub, en BIJNA net zo knap als Dennis...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt Huub wel......of lijkt Huub op jou?
Ik lijdt aan HAARDOSquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en de diagnose is..................?nonHos![]()
Ben af en toe best soepel. Maar ehm...Dennis is mijn vijand niet, ondanks dat ik hem pittig saai vind na zijn eerste week, zo ik ook Nadia, Amanda, Brian en Lieke uiterst saai vind. De enige twee die af en toe er iets leuks (of minder leuks) in mikken zijn Huub en Jaap. De spelmakers van DGKquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou had ik nooit gedacht dat wij op 1 lijn zouden zitten, je ziet een gezamenlijke vijand bindt![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik lijdt aan HAARDOS
(Heerlijke Aardige Attente Relaxte Dennis Obsessie Syndroom)
Maak eens een fotoboekje aan en laat het oordeel aan een ander over.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben 100000x knapper dan Huub, en BIJNA net zo knap als Dennis...
(Maar die overtreft NIEMAND natuurlijk)
Ga jij is ff lekker in de speeltuin spelen met je slap geouwe hoer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben 100000x knapper dan Huub, en BIJNA net zo knap als Dennis...
(Maar die overtreft NIEMAND natuurlijk)
Kun je dat roken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik lijdt aan HAARDOS
(Heerlijke Aardige Attente Relaxte Dennis Obsessie Syndroom)
is goed, als ze maar vier weken oud zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
is goed, als ze maar vier weken oud zijn.
vertel vertelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:27 schreef ericahysterica het volgende:
het kwam door de meisjes waar nada mee omging als zij daar mee stapte ging nada los. Haar exvriend ging gewoon uit en nada zat gewoon thuis dan.....
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
is goed, als ze maar vier weken oud zijn.
jij vergeet het bier en tietenlied en geil moet ze zijn!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
DAA DAAA DAAAAAA......GLOE GLOE GLOEEEEEEE....DAAAAAAAA DAAAAAAAAA
BQ je mist de essentie........nou nog ff afwachten of nix zijn principes waar kan maken als Kim in tha house isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Het is toch belangrijk dat je je ding kunt doen.![]()
Dennix kan het goed verwoorden hoe het niet moet. Iets te goed naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
dennix snapt niet dat je dat als vrouw kunt slikken hij ziet dat om zich heen gebeuren....
Ik snap je, maar het klinkt zo glad allemaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
BQ je mist de essentie........nou nog ff afwachten of nix zijn principes waar kan maken als Kim in tha house is
Oh Brian... alles wat je doet doe je goehhhhd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jij vergeet het bier en tietenlied en geil moet ze zijn!!!!!!!!!
rot op zeg met je rozenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
is waar dennis is ergggggggggggg gladjusssquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het klinkt zo glad allemaal.
Volgens mij is het nog steeds een beetje meer dan wat de anderen krijgen, he?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om te zien dat Huub en Lieke weer zoveel post hebben.
Het is hetzelfde verhaal als Amanda. Altijd op de verkeerde kerels vallen, een patroon dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef ericahysterica het volgende:
aan de andere kant wat wij nu van Nada hebben gezien kunnen wij ons wellicht voorstellen dat haar vriend haar grenzen aangaf,,,,,,,,,,aan de andere kant had hij dan wel het goede voorbeeld moeten geven![]()
Nee, maar heel Fok! vindt het vast niet erg als er een bosje rozen gratis uit hunquote:
Ik heb niet alles gezien maar volgens mij kreeg Amanda 2 brieven, Dennix ook, Nada niets en de rest weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een beetje meer dan wat de anderen krijgen, he?
Waar is Natasia als je haar nodig hebt. Die weet op zulke dingen de aandacht te vestigen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien maar volgens mij kreeg Amanda 2 brieven, Dennix ook, Nada niets en de rest weet ik niet.
Hoe veel post heeft de rest gekregen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om te zien dat Huub en Lieke weer zoveel post hebben.
Lees even terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe veel post heeft de rest gekregen?![]()
Nee, volgens mij toen ze anderhalf jaar oud was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Vanaf Nadia's derde of vierde had haar moeder al een relatie. Gek, ik heb haar eerder horen zeggen dat ze ongeveer zes was toen haar vader wegging.
Goed gedaan, jong! Zo zouden er meer moeten zijn...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee, maar heel Fok! vindt het vast niet erg als er een bosje rozen gratis uit hun
naam wordt verstuurd ! (Ik heb het hele boeket zelf betaald)
Ook zoiets heeft ze gezegd. En later weer, vrij recent eigenlijk, dat ze een jaar of zes was toen hij vertrok. Nou ja, het zal wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, volgens mij toen ze anderhalf jaar oud was.
Op tv zijn nu veel dames die er Natasiaish uit zien en springen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is Natasia als je haar nodig hebt. Die weet op zulke dingen de aandacht te vestigen.
Ik denk dat je geen enkel woord van nadia serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook zoiets heeft ze gezegd. En later weer, vrij recent eigenlijk, dat ze een jaar of zes was toen hij vertrok. Nou ja, het zal wel.
Gillen ze ook?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Op tv zijn nu veel dames die er Natasiaish uit zien en springen...![]()
Dan heeft hij het nog best lang volgehouden...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:42 schreef Disana het volgende:
Vanaf Nadia's derde of vierde had haar moeder al een relatie. Gek, ik heb haar eerder horen zeggen dat ze ongeveer zes was toen haar vader wegging.
Neuh. Aan de andere kant geloof ik weer wel dat ze rond haar veertiende haar moeder haar vriend niet gunde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen enkel woord van nadia serieus moet nemen.![]()
En dat op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Er is geen drank in da house. Wat lullig nou.
Zo dochter, zo moeder. Denk 't ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heeft hij het nog best lang volgehouden...![]()
Even m'n pctv aangezwengeld. Ja, nu zie ik ze ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, en soms barsten ze uit in gezang...![]()
Nee, tegen dat hoekige achterste van Nadia aankijken is lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Een echte heer he? Die Dennix. Loopt voor Nadir uit de slaapkamer in. Lekker die lap in je gezicht.
En dus die vriend om haar vingertjes wond!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh. Aan de andere kant geloof ik weer wel dat ze rond haar veertiende haar moeder haar vriend niet gunde.
Als ze die vriend versierd heeft, dan heeft ze dat niet verteldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
En dus die vriend om haar vingertjes wond!
In die tijd heeft zij vast haar versiertactieken geleerd.
Wat is er moeilijker om de vriend van je moeder te versieren, zonder dat mama boos op je wordt.
Iets, wat je haar constant in de Kooi ziet doen.![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Natasha heeft veel betekend voor de integratie van onze (voormalige) rijksgenoten! Ik kijk nou toch heel anders naar zo'n zomercarnaval!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Even m'n pctv aangezwengeld. Ja, nu zie ik ze ook.
Ook Brian knapt zienderogen op na het vertrek van de bezitterige bisexuele überkut.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat koken: Patat, Viscuisine en pindasaus, jammie.![]()
Tas wordt nog niet eens misselijk als ze een fles chloor opzuipt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:52 schreef Varen het volgende:
Amanda: Tas een fles baileys achterover slaan, dan wordt je toch misselijk
Angstiger, en met je vingers in je oren voor de schreeuw die komen gaat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Natasha heeft veel betekend voor de integratie van onze (voormalige) rijksgenoten! Ik kijk nou toch heel anders naar zo'n zomercarnaval!![]()
Ik zeg niet, dat het zo is, maar ik zie haar daar voor aan en toen het niet lukte kwam ze met dit verhaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze die vriend versierd heeft, dan heeft ze dat niet verteldZe vond hem beneden haar moeders stand.
En mijn ogen dicht!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Angstiger, en met je vingers in je oren voor de schreeuw die komen gaat?
Ik zie haar daar wel toe in staat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze die vriend versierd heeft, dan heeft ze dat niet verteldZe vond hem beneden haar moeders stand.
Jaap is die vliegtuigjes nog steeds niet vergeten dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:58 schreef Clank het volgende:
Jaap rent rondjes in de huiskamer met een papieren vliegtuigje met een sleep er achter met de tekst.. Jaap is de beste miljonair![]()
Alleen maar vanwege haar vierkante achterste en haar wat brede bovenlijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik zeg niet, dat het zo is, maar ik zie haar daar voor aan en toen het niet lukte kwam ze met dit verhaal.
Tis maar een idee hoor. Zo kijk ik tegen Nadir aan. Of eigenlijk ook weer niet, omdat ik maar het idee blijf houden, dat ze eigenlijk een jongen is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |