Ik luister naar Huub die lekker aan het draaien is. Nadia vermijd ik zoveel mogelijk~!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
gek het gesprek van nadia en nix is zo weinig boeiend hebben jullie dat ook?
nou had ik nooit gedacht dat wij op 1 lijn zouden zitten, je ziet een gezamenlijke vijand bindtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat het ene oor in, het andere uit. Oren zitten in slaapfase (de rest ook trouwens)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
Zo......ik heb effe namens heel FOk! een bosje rozen naar Dennis
gestuurd zodat 'ie de komende week er tegenaan kan:
[afbeelding]
flauw van jequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik luister naar Huub die lekker aan het draaien is. Nadia vermijd ik zoveel mogelijk~!
Ohh god bijna vergeten vanaf maandag natuurlijk terror, 100% ,zijn ding doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Jezus, je lijkt Huub wel......of lijkt Huub op jou?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
en de diagnose is..................?nonHosquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt Huub wel......of lijkt Huub op jou?
Ik ben 100000x knapper dan Huub, en BIJNA net zo knap als Dennis...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt Huub wel......of lijkt Huub op jou?
Ik lijdt aan HAARDOSquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en de diagnose is..................?nonHos![]()
Ben af en toe best soepel. Maar ehm...Dennis is mijn vijand niet, ondanks dat ik hem pittig saai vind na zijn eerste week, zo ik ook Nadia, Amanda, Brian en Lieke uiterst saai vind. De enige twee die af en toe er iets leuks (of minder leuks) in mikken zijn Huub en Jaap. De spelmakers van DGKquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou had ik nooit gedacht dat wij op 1 lijn zouden zitten, je ziet een gezamenlijke vijand bindt![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik lijdt aan HAARDOS
(Heerlijke Aardige Attente Relaxte Dennis Obsessie Syndroom)
Maak eens een fotoboekje aan en laat het oordeel aan een ander over.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben 100000x knapper dan Huub, en BIJNA net zo knap als Dennis...
(Maar die overtreft NIEMAND natuurlijk)
Ga jij is ff lekker in de speeltuin spelen met je slap geouwe hoer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben 100000x knapper dan Huub, en BIJNA net zo knap als Dennis...
(Maar die overtreft NIEMAND natuurlijk)
Kun je dat roken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik lijdt aan HAARDOS
(Heerlijke Aardige Attente Relaxte Dennis Obsessie Syndroom)
is goed, als ze maar vier weken oud zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |