we kennen beter in Limbabwe afsprekenquote:Morgen trekt de storing verder over ons land. Vooral in de ochtend regent het nog flink, in de middag vallen er losse buien. Na passage van de storing draait de wind naar noordwest en neemt toe. Aan het einde van de dag is de noordwester matig boven land en vrij krachtig tot krachtig aan zee. De middagtemperatuur komt uit tussen 16 graden in het noordwesten en 19 graden in Limburg.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mocht het doorgaan en er wil nog iemand meerijden, stuur dan even een mailtje naar het adres in mijn profiel of pm me even. Verwacht alleen geen antwoord tussen 12:00 's middags en 12 uur vanavondIk loop dan ergens rond in Den Haag met een camera in mijn handen.
Wrsch wel ja. De kans dat ze er alsnog naast zitten is niet zo heel groot meer dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:17 schreef PM-girl het volgende:
Ziet er niet goed uit. Is het slim vanavond al een go of no go te kiezen? Vind ik zelf wel handig maar zeker voor ver-weg mensen, zoals Evenstar, is het prettig te weten?
Maar alle regen die op zaterdag valt ligt zondag nog heerlijk in het gras te zapen, dus ook een droge zaterdag is erg fijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:04 schreef Nijna het volgende:
Lieve Ireth... het is zaterdag en nog geen zondag... Maar wel fijn dat je ons op de hoogte houdt van de actuele stand van zaken
Dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar alle regen die op zaterdag valt ligt zondag nog heerlijk in het gras te zapen, dus ook een droge zaterdag is erg fijn![]()
Bij jullie kan de regen wel met bakken uit de hemel vallen, maar hier in het park is het zonnig en best nog wel warm in het zonnetje! Zie kinderen spelen in tshirt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:25 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat het morgen niet kan doorgaan. De regen valt nu met bakken uit de hemel, en morgen wordt het nog veeeeeeeel erger. Koud, 14/15 graden en veel regen. Heel veel regen, met kans op lokale wateroverlast. Dikke bende, dan maar volgende week afwachten.
Jammer maar helaasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Knoop doorhakken maar voor volgende week gaan voor de grote meet?
Mocht het morgen nog mooi weer worden en men zin hebben om iets te gaan doen kan het altijd, maar ivm de afstanden van sommigen en het voorbereiden van anderen lijkt het wel wijs om afgaande op de voorspellingen voor morgen toch door te schuiven naar volgende week.
All in favour say 'I'!
Dan kan ik namelijk de TT aanpassen om mensen erop te attenderen.![]()
* Brighteyes gaat nu even boodschapjes doen en ziet het wel als ze terug komt...
Castlefest is drie dagen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:42 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik volgende week gaan kiezen tussen OUD en Castlefest....
OUD natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:42 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik volgende week gaan kiezen tussen OUD en Castlefest....
Ja, maar vrijdag moet ik werken, zaterdag ben ik op Schollenpop aan het fotograferen (als pers, dus niet for fun) en zondag zou ik dus naar Castlefest...quote:
Als het van dat klote weer is, lijkt het me voor de meet het beste. Het probleem is, dat ik niet kan volgende week. Ik moet die dag foto's nabewerken, en 's middags moet ik in Hoorn zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Knoop doorhakken maar voor volgende week gaan voor de grote meet?
Mocht het morgen nog mooi weer worden en men zin hebben om iets te gaan doen kan het altijd, maar ivm de afstanden van sommigen en het voorbereiden van anderen lijkt het wel wijs om afgaande op de voorspellingen voor morgen toch door te schuiven naar volgende week.
All in favour say 'I'!
Dan kan ik namelijk de TT aanpassen om mensen erop te attenderen.![]()
* Brighteyes gaat nu even boodschapjes doen en ziet het wel als ze terug komt...
Als je sowieso naar Utrecht komt, kan ik dus sowieso die koekjes voor je halen? Ik weet nog niet wat wij gaan doen morgen, in elk geval niet naar KidzCity, maar valt altijd wel iets af te spreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Anyways ik ga iig toch wel naar utrecht, ga ik desnoods gewoon ireth vervelen, heb 40% kortingskaartje en dies alleen nog tot en met morgen geldig
![]()
De stad inquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:08 schreef Djeez het volgende:
Nog even een vraag: Waarom moet de meeting op een zondag plaatshebben? Op een zaterdag is veel leuker, want mocht het weer tegenvallen ofzo, dan kun je altijd nog de stad in.
Ik dacht juist dat zondag een rustdag was, of gaan er joden mee?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef Sugar het volgende:
Religieuze redenen, Djeez.
Naar de bierwinkel in Hoog Catherijne.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De stad inWat moet je met 50+ man in de stad? Winkelen bij de Prenatal?
Deed het zeer, toen ze je lieten stuiteren bij de geboorte?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat zondag een rustdag was, of gaan er joden mee?
Misschien wel omdat er ook nog mensen zijn die werken (op zaterdag).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:08 schreef Djeez het volgende:
Nog even een vraag: Waarom moet de meeting op een zondag plaatshebben? Op een zaterdag is veel leuker, want mocht het weer tegenvallen ofzo, dan kun je altijd nog de stad in.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef pinquit het volgende:
wij komen morgen ook niet hoor..![]()
zéker omdat het vanaf woensdag weer volop ZOMERWEER wordt!!! das toch veul leuker!![]()
![]()
Ik vind het nog niet echt heel goed klinken hoor... Dan is het park dus iig zeiknat, en dan kunnen we natuurlijk wel op een zeil gaan zitten maar dan zijn die kinderen met spelen dus ook in no time nat. En als het dan maar 19 graden is, is dat nog best fris denk ik zo.quote:De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op zaterdag 28 juli 2007 om 17.34 uur.
Morgen eerst op veel plaatsen regen
Wolkenvelden en droog. De wind is west, matig kracht 3 tot 4, aan de kust en op het IJsselmeer, vrij krachtig tot krachtig, 5 a 6.
Morgen staat in het teken van een nieuwe storing die over het land trekt. Vooral in de nanacht en ochtend regent het dan op veel plaatsen. In de middag klaart het vanuit het noordwesten weer op maar er is dan wel kans op een bui. Zeer lokaal kan daar ook onweer bij voorkomen. De maximumtemperatuur wordt ongeveer 19 graden. In de ochtend staat er een zwakke tot matige wind uit uiteenlopende richtingen. In de loop van de dag draait de wind naar noordwest en wordt matig, aan de kust vrij krachtig of krachtig, windkracht 5 of 6.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Deed het zeer, toen ze je lieten stuiteren bij de geboorte?
Wat denk je zelf....quote:
Wij willen je ophalen hoor en dan mg je on komen vervelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
vorig jaar was het precies zo, ook dikke regen voorspelt, en had ireth nog foto's gemaakt van suus in het zonnetje!
Anyways ik ga iig toch wel naar utrecht, ga ik desnoods gewoon ireth vervelen, heb 40% kortingskaartje en dies alleen nog tot en met morgen geldig
![]()
Sgoed. Morgen komen we iig niet. Kim is een beetje ziekjes. Volgende week weten we nog niet. Zien we dan wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:16 schreef Lois het volgende:
Zegge Ingrid kun je de PM hiervoor niet gebruiken? En Five ook gelijk?
Dan kunnen we het hier weer hebben over volgende week
Ik heb er nog vijf. Als je je adres pm-t dan stuur ik ze naar je op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Ireth ik laat je nog wat weten, als arwen en ik beiden nog zo zijn als vandaag dan wordt het niks![]()
heeft iemand niet van die AH zegels over dan kan ik misschien volgende week toch wel![]()
Yepquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef jessie het volgende:
Lois ik ben dan geen Ireth, maar die wc's zijn er!
Ik denk het niet. Als het met mooi weer zou starten en dan slecht zou worden was ik van plan te verkassen naar KidzCity, maar ik ga helemaal niet als het 's morgens al slecht is. Dan ga ik winkelen in Almere en kom ik volgende week naar Utrechtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:44 schreef LadyS het volgende:
Beef, ga jij sowieso naar kidzcity?
Zelfs ik meld me afquote:Op zondag 29 juli 2007 08:41 schreef Vicky het volgende:
ik meld me af voor vandaag. Hier in het Rijswijkse regent het keihard!
whahah ze zijn wel leukquote:Op zondag 29 juli 2007 08:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs ik meld me af![]()
Of ik moet nog ergens deze op de kop kunnen tikken?
[afbeelding]
daar zat ik net al aan te denken. heb net ff op de buienradar gekeken en vanmiddag zou er geen regen meer moeten zijn.. maar idd.. het gras is zeiknat, de speeltuin is zeiknat...quote:Op zondag 29 juli 2007 10:47 schreef Ireth het volgende:
(durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt hier onwijs op te klaren ineens! Er piept zelfs een voorzichtig zonnetje door!Dessalniettemin is het gras wel 1 grote baggerzooi...
)
Ik heb het lijstje maar even geupdate (sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien). Er komen niet veel fotografen zo te zien...quote:Zondag 5 augustus
BE
Owlet
Sugar
bix
Chacama
Pinq
Lois
hestria
Ingrid&Djeez
Loena&Five
evenstar
Nijna
texelonia
Sjeen
Anitra
LadyS
beefcake
Cattie
Saffier
Vicky
Fuente en Buuf_Rietman
Rijstebuiltje
Ireth en Suus
Kozakken
Maneki.Neko
m@x
Neuk
Macka66
KD-fotografie
PM-girl
Belana en Kbot
Jambo
Meimeltje
Onder voorbehoud:
Oxymoron
Moonah (afhankelijk van vakantie)
Lishe
Paradijsvogeltje
fotografen:
Yoni (misschien)
PdeHoog
Buuf_Rietman
Ynske (misschien)
freud
MissBliss
..zapper
Anders nog ff een crosspostje in de fot sc? Misschien dat andere fotografen wel kunnenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje maar even geupdate (sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien). Er komen niet veel fotografen zo te zien...
Ik moest helaas een afweging maken tussen twee leuke dingen en ik vond de ander toch leukerquote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef KD-fotografie het volgende:
wij vonden het ook wel jammer maar we hebben volgende week expres vrij gehouden.
Tuurlijk, je moet ook gewoon doen wat je leuk vindt, moet zeggen dat we ook geen andere aanbiedingen hebben gehad op die dag.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest helaas een afweging maken tussen twee leuke dingen en ik vond de ander toch leuker
gezelliequote:Op zondag 29 juli 2007 11:36 schreef Meimeltje het volgende:
Vind het ook wel leuk om volgende week even langs te komen, aangezien het hier toch erg dichtbij is! Als dat mag tenminste, want ik post niet (meer) zoveel in OUD. Wil o.a. PM wel eens irl ontmoeten
quote:Op zondag 29 juli 2007 08:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs ik meld me af![]()
Of ik moet nog ergens deze op de kop kunnen tikken?
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:36 schreef Meimeltje het volgende:
Vind het ook wel leuk om volgende week even langs te komen, aangezien het hier toch erg dichtbij is! Als dat mag tenminste, want ik post niet (meer) zoveel in OUD. Wil o.a. PM wel eens irl ontmoeten
Dit is misschien ook nog wel handiger ook hoorquote:
Ben ik helemaal met je eens, zeker gezien de discussies enzo. In principe zijn drie fotografen al meer dan genoeg denk ikquote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is misschien ook nog wel handiger ook hoorZo'n complete bulk fotografen kan best bedreigend overkomen (vooral in het begin
)
ik kan ook fotograferen hoor voor degene die het vergeten zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Saffier het volgende:
YoniKijk jij anders nog eens lief in het Fot-hoekje?
We gaan er gewoon een hele leuke dag van maken met veul kindjes en een paar fotograafjes![]()
Goeie reden om over een maandje of 2 weer zo'n meet te organiserenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:02 schreef KD-fotografie het volgende:
maar had graag ook wat mensen uit FOT willen ontmoeten
yep!!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie reden om over een maandje of 2 weer zo'n meet te organiseren
In Florida?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie reden om over een maandje of 2 weer zo'n meet te organiseren
Als jij mijn overtocht betaalt, kom ik wel hoorquote:
Ik was de mijne vergeten op te sturenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens als iemand nog AH zegeltjes overheeft van die zomerzegelsgraag
![]()
neem mijn camera wel meequote:Op zondag 29 juli 2007 11:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje maar even geupdate (sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien). Er komen niet veel fotografen zo te zien...
boekje mag erbij heb die ik al heb nog niet geplaktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef LadyS het volgende:
Ik heb er nog ergens 3, maar die zitten al op het kaartje geplakt. Maakt dat uit? of kan je dan knippen en plakken?
Nou ik hobbel dagelijks over de Slotlaan momenteelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
Vivi uit Zeist wat grappig, daar ga ik regelmatig ff shoppenWoon zelf in Houten.
Ik vind het primaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:25 schreef m@x het volgende:Wij hebben er ook zin in
Kai heeft het al de hele week over het "speelpark met heel veel kinderen"
Qua vervoer had ik het volgende bedacht: Als Maneki meegaat dan zou ik heen graag met Yoni meerijden en terug met BE en als Maneki niet meegaat dan rij ik gewoon heen en terug met Vicky mee (als de dames het daarmee eens zijn tenminste)
Haha nou ik vorige week voor het laatst, Villa Happ had uitverkoopquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ik hobbel dagelijks over de Slotlaan momenteelAls je de volgende keer de Volkskrant nou onder je arm doet herken ik je misschien
Ik reed vroegah toen de guldens nog van hout waren altijd paard in Houten
Samen op de glijbaan ofzo zetten, dan lukt het vastquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef LadyS het volgende:
Ik denk toch echt dat wij ook komen, dus zet ons maar weer op de lijst!
Meteen een leuke uitdaging voor de aanwezige fotografen: Amber en Iris samen op de foto krijgen en dan nog eens canvaswaardig ook
Verlegen zijn is nergens voor nodig Beak! Anders vermom je je maar als schaap, kan je ons eerst even ongemerkt observeren vanachter een struikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:55 schreef Beaker het volgende:
Ik zou wel willen, maar Crook gaat niet mee en zelf ben ik nogal een verlegen iemand .......
* Beaker ff heel goed gaat nadenken
Voor de gene die gaan, heel veel plezier
Gehehehequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Verlegen zijn is nergens voor nodig Beak! Anders vermom je je maar als schaap, kan je ons eerst even ongemerkt observeren vanachter een struik
Villa Happ is ongeveer 100 meter van mijn huis vandaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Haha nou ik vorige week voor het laatst, Villa Happ had uitverkoopDe paardjes van Zilvia's Hoeve zeker, heb ik ooit ook 1x gereden
Het lijkt me leuk als je komt iigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:14 schreef Beaker het volgende:
[..]
Gehehehemuts
![]()
Ik denk er ff over na!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |