we kennen beter in Limbabwe afsprekenquote:Morgen trekt de storing verder over ons land. Vooral in de ochtend regent het nog flink, in de middag vallen er losse buien. Na passage van de storing draait de wind naar noordwest en neemt toe. Aan het einde van de dag is de noordwester matig boven land en vrij krachtig tot krachtig aan zee. De middagtemperatuur komt uit tussen 16 graden in het noordwesten en 19 graden in Limburg.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
Mocht het doorgaan en er wil nog iemand meerijden, stuur dan even een mailtje naar het adres in mijn profiel of pm me even. Verwacht alleen geen antwoord tussen 12:00 's middags en 12 uur vanavondIk loop dan ergens rond in Den Haag met een camera in mijn handen.
Wrsch wel ja. De kans dat ze er alsnog naast zitten is niet zo heel groot meer dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:17 schreef PM-girl het volgende:
Ziet er niet goed uit. Is het slim vanavond al een go of no go te kiezen? Vind ik zelf wel handig maar zeker voor ver-weg mensen, zoals Evenstar, is het prettig te weten?
Maar alle regen die op zaterdag valt ligt zondag nog heerlijk in het gras te zapen, dus ook een droge zaterdag is erg fijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:04 schreef Nijna het volgende:
Lieve Ireth... het is zaterdag en nog geen zondag... Maar wel fijn dat je ons op de hoogte houdt van de actuele stand van zaken
Dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar alle regen die op zaterdag valt ligt zondag nog heerlijk in het gras te zapen, dus ook een droge zaterdag is erg fijn![]()
Bij jullie kan de regen wel met bakken uit de hemel vallen, maar hier in het park is het zonnig en best nog wel warm in het zonnetje! Zie kinderen spelen in tshirt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:25 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat het morgen niet kan doorgaan. De regen valt nu met bakken uit de hemel, en morgen wordt het nog veeeeeeeel erger. Koud, 14/15 graden en veel regen. Heel veel regen, met kans op lokale wateroverlast. Dikke bende, dan maar volgende week afwachten.
Jammer maar helaasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Knoop doorhakken maar voor volgende week gaan voor de grote meet?
Mocht het morgen nog mooi weer worden en men zin hebben om iets te gaan doen kan het altijd, maar ivm de afstanden van sommigen en het voorbereiden van anderen lijkt het wel wijs om afgaande op de voorspellingen voor morgen toch door te schuiven naar volgende week.
All in favour say 'I'!
Dan kan ik namelijk de TT aanpassen om mensen erop te attenderen.![]()
* Brighteyes gaat nu even boodschapjes doen en ziet het wel als ze terug komt...
Castlefest is drie dagen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:42 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik volgende week gaan kiezen tussen OUD en Castlefest....
OUD natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:42 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik volgende week gaan kiezen tussen OUD en Castlefest....
Ja, maar vrijdag moet ik werken, zaterdag ben ik op Schollenpop aan het fotograferen (als pers, dus niet for fun) en zondag zou ik dus naar Castlefest...quote:
Als het van dat klote weer is, lijkt het me voor de meet het beste. Het probleem is, dat ik niet kan volgende week. Ik moet die dag foto's nabewerken, en 's middags moet ik in Hoorn zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
Knoop doorhakken maar voor volgende week gaan voor de grote meet?
Mocht het morgen nog mooi weer worden en men zin hebben om iets te gaan doen kan het altijd, maar ivm de afstanden van sommigen en het voorbereiden van anderen lijkt het wel wijs om afgaande op de voorspellingen voor morgen toch door te schuiven naar volgende week.
All in favour say 'I'!
Dan kan ik namelijk de TT aanpassen om mensen erop te attenderen.![]()
* Brighteyes gaat nu even boodschapjes doen en ziet het wel als ze terug komt...
Als je sowieso naar Utrecht komt, kan ik dus sowieso die koekjes voor je halen? Ik weet nog niet wat wij gaan doen morgen, in elk geval niet naar KidzCity, maar valt altijd wel iets af te spreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Anyways ik ga iig toch wel naar utrecht, ga ik desnoods gewoon ireth vervelen, heb 40% kortingskaartje en dies alleen nog tot en met morgen geldig
![]()
De stad inquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:08 schreef Djeez het volgende:
Nog even een vraag: Waarom moet de meeting op een zondag plaatshebben? Op een zaterdag is veel leuker, want mocht het weer tegenvallen ofzo, dan kun je altijd nog de stad in.
Ik dacht juist dat zondag een rustdag was, of gaan er joden mee?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef Sugar het volgende:
Religieuze redenen, Djeez.
Naar de bierwinkel in Hoog Catherijne.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De stad inWat moet je met 50+ man in de stad? Winkelen bij de Prenatal?
Deed het zeer, toen ze je lieten stuiteren bij de geboorte?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat zondag een rustdag was, of gaan er joden mee?
Misschien wel omdat er ook nog mensen zijn die werken (op zaterdag).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:08 schreef Djeez het volgende:
Nog even een vraag: Waarom moet de meeting op een zondag plaatshebben? Op een zaterdag is veel leuker, want mocht het weer tegenvallen ofzo, dan kun je altijd nog de stad in.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef pinquit het volgende:
wij komen morgen ook niet hoor..![]()
zéker omdat het vanaf woensdag weer volop ZOMERWEER wordt!!! das toch veul leuker!![]()
![]()
Ik vind het nog niet echt heel goed klinken hoor... Dan is het park dus iig zeiknat, en dan kunnen we natuurlijk wel op een zeil gaan zitten maar dan zijn die kinderen met spelen dus ook in no time nat. En als het dan maar 19 graden is, is dat nog best fris denk ik zo.quote:De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op zaterdag 28 juli 2007 om 17.34 uur.
Morgen eerst op veel plaatsen regen
Wolkenvelden en droog. De wind is west, matig kracht 3 tot 4, aan de kust en op het IJsselmeer, vrij krachtig tot krachtig, 5 a 6.
Morgen staat in het teken van een nieuwe storing die over het land trekt. Vooral in de nanacht en ochtend regent het dan op veel plaatsen. In de middag klaart het vanuit het noordwesten weer op maar er is dan wel kans op een bui. Zeer lokaal kan daar ook onweer bij voorkomen. De maximumtemperatuur wordt ongeveer 19 graden. In de ochtend staat er een zwakke tot matige wind uit uiteenlopende richtingen. In de loop van de dag draait de wind naar noordwest en wordt matig, aan de kust vrij krachtig of krachtig, windkracht 5 of 6.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Deed het zeer, toen ze je lieten stuiteren bij de geboorte?
Wat denk je zelf....quote:
Wij willen je ophalen hoor en dan mg je on komen vervelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
vorig jaar was het precies zo, ook dikke regen voorspelt, en had ireth nog foto's gemaakt van suus in het zonnetje!
Anyways ik ga iig toch wel naar utrecht, ga ik desnoods gewoon ireth vervelen, heb 40% kortingskaartje en dies alleen nog tot en met morgen geldig
![]()
Sgoed. Morgen komen we iig niet. Kim is een beetje ziekjes. Volgende week weten we nog niet. Zien we dan wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:16 schreef Lois het volgende:
Zegge Ingrid kun je de PM hiervoor niet gebruiken? En Five ook gelijk?
Dan kunnen we het hier weer hebben over volgende week
Ik heb er nog vijf. Als je je adres pm-t dan stuur ik ze naar je op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Ireth ik laat je nog wat weten, als arwen en ik beiden nog zo zijn als vandaag dan wordt het niks![]()
heeft iemand niet van die AH zegels over dan kan ik misschien volgende week toch wel![]()
Yepquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef jessie het volgende:
Lois ik ben dan geen Ireth, maar die wc's zijn er!
Ik denk het niet. Als het met mooi weer zou starten en dan slecht zou worden was ik van plan te verkassen naar KidzCity, maar ik ga helemaal niet als het 's morgens al slecht is. Dan ga ik winkelen in Almere en kom ik volgende week naar Utrechtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:44 schreef LadyS het volgende:
Beef, ga jij sowieso naar kidzcity?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |