De stad inquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:08 schreef Djeez het volgende:
Nog even een vraag: Waarom moet de meeting op een zondag plaatshebben? Op een zaterdag is veel leuker, want mocht het weer tegenvallen ofzo, dan kun je altijd nog de stad in.
Ik dacht juist dat zondag een rustdag was, of gaan er joden mee?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef Sugar het volgende:
Religieuze redenen, Djeez.
Naar de bierwinkel in Hoog Catherijne.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De stad inWat moet je met 50+ man in de stad? Winkelen bij de Prenatal?
Deed het zeer, toen ze je lieten stuiteren bij de geboorte?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:10 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat zondag een rustdag was, of gaan er joden mee?
Misschien wel omdat er ook nog mensen zijn die werken (op zaterdag).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:08 schreef Djeez het volgende:
Nog even een vraag: Waarom moet de meeting op een zondag plaatshebben? Op een zaterdag is veel leuker, want mocht het weer tegenvallen ofzo, dan kun je altijd nog de stad in.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef pinquit het volgende:
wij komen morgen ook niet hoor..![]()
zéker omdat het vanaf woensdag weer volop ZOMERWEER wordt!!! das toch veul leuker!![]()
![]()
Ik vind het nog niet echt heel goed klinken hoor... Dan is het park dus iig zeiknat, en dan kunnen we natuurlijk wel op een zeil gaan zitten maar dan zijn die kinderen met spelen dus ook in no time nat. En als het dan maar 19 graden is, is dat nog best fris denk ik zo.quote:De weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op zaterdag 28 juli 2007 om 17.34 uur.
Morgen eerst op veel plaatsen regen
Wolkenvelden en droog. De wind is west, matig kracht 3 tot 4, aan de kust en op het IJsselmeer, vrij krachtig tot krachtig, 5 a 6.
Morgen staat in het teken van een nieuwe storing die over het land trekt. Vooral in de nanacht en ochtend regent het dan op veel plaatsen. In de middag klaart het vanuit het noordwesten weer op maar er is dan wel kans op een bui. Zeer lokaal kan daar ook onweer bij voorkomen. De maximumtemperatuur wordt ongeveer 19 graden. In de ochtend staat er een zwakke tot matige wind uit uiteenlopende richtingen. In de loop van de dag draait de wind naar noordwest en wordt matig, aan de kust vrij krachtig of krachtig, windkracht 5 of 6.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Deed het zeer, toen ze je lieten stuiteren bij de geboorte?
Wat denk je zelf....quote:
Wij willen je ophalen hoor en dan mg je on komen vervelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
vorig jaar was het precies zo, ook dikke regen voorspelt, en had ireth nog foto's gemaakt van suus in het zonnetje!
Anyways ik ga iig toch wel naar utrecht, ga ik desnoods gewoon ireth vervelen, heb 40% kortingskaartje en dies alleen nog tot en met morgen geldig
![]()
Sgoed. Morgen komen we iig niet. Kim is een beetje ziekjes. Volgende week weten we nog niet. Zien we dan wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:16 schreef Lois het volgende:
Zegge Ingrid kun je de PM hiervoor niet gebruiken? En Five ook gelijk?
Dan kunnen we het hier weer hebben over volgende week
Ik heb er nog vijf. Als je je adres pm-t dan stuur ik ze naar je op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Ireth ik laat je nog wat weten, als arwen en ik beiden nog zo zijn als vandaag dan wordt het niks![]()
heeft iemand niet van die AH zegels over dan kan ik misschien volgende week toch wel![]()
Yepquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:04 schreef jessie het volgende:
Lois ik ben dan geen Ireth, maar die wc's zijn er!
Ik denk het niet. Als het met mooi weer zou starten en dan slecht zou worden was ik van plan te verkassen naar KidzCity, maar ik ga helemaal niet als het 's morgens al slecht is. Dan ga ik winkelen in Almere en kom ik volgende week naar Utrechtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:44 schreef LadyS het volgende:
Beef, ga jij sowieso naar kidzcity?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |