Ik moest helaas een afweging maken tussen twee leuke dingen en ik vond de ander toch leukerquote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef KD-fotografie het volgende:
wij vonden het ook wel jammer maar we hebben volgende week expres vrij gehouden.
Tuurlijk, je moet ook gewoon doen wat je leuk vindt, moet zeggen dat we ook geen andere aanbiedingen hebben gehad op die dag.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest helaas een afweging maken tussen twee leuke dingen en ik vond de ander toch leuker
gezelliequote:Op zondag 29 juli 2007 11:36 schreef Meimeltje het volgende:
Vind het ook wel leuk om volgende week even langs te komen, aangezien het hier toch erg dichtbij is! Als dat mag tenminste, want ik post niet (meer) zoveel in OUD. Wil o.a. PM wel eens irl ontmoeten
quote:Op zondag 29 juli 2007 08:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs ik meld me af![]()
Of ik moet nog ergens deze op de kop kunnen tikken?
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:36 schreef Meimeltje het volgende:
Vind het ook wel leuk om volgende week even langs te komen, aangezien het hier toch erg dichtbij is! Als dat mag tenminste, want ik post niet (meer) zoveel in OUD. Wil o.a. PM wel eens irl ontmoeten
Dit is misschien ook nog wel handiger ook hoorquote:
Ben ik helemaal met je eens, zeker gezien de discussies enzo. In principe zijn drie fotografen al meer dan genoeg denk ikquote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is misschien ook nog wel handiger ook hoorZo'n complete bulk fotografen kan best bedreigend overkomen (vooral in het begin
)
ik kan ook fotograferen hoor voor degene die het vergeten zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Saffier het volgende:
YoniKijk jij anders nog eens lief in het Fot-hoekje?
We gaan er gewoon een hele leuke dag van maken met veul kindjes en een paar fotograafjes![]()
Goeie reden om over een maandje of 2 weer zo'n meet te organiserenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:02 schreef KD-fotografie het volgende:
maar had graag ook wat mensen uit FOT willen ontmoeten
yep!!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie reden om over een maandje of 2 weer zo'n meet te organiseren
In Florida?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie reden om over een maandje of 2 weer zo'n meet te organiseren
Als jij mijn overtocht betaalt, kom ik wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |