quote:Een Gallardo met 530 pk en 1330 kilo gewicht, wie wil ‘em niet? De 100 kilometer per uur wordt in 3,8 seconden aangetikt en ook optisch weet deze Lambo zich van zijn broertje te onderscheiden dankzij velgen, spoiler en diffuser.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:01 schreef BoJo het volgende:
Vergeet ik Lexie te feliciteren![]()
![]()
![]()
Gefeli Lexie![]()
Mooie fotoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:30 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb echt zin in 10-12 augustus
[afbeelding]
klik voor grotere pr0n
Ja paraplu mee in elk gevalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
Goedkope hotels in NederlandWhat happen!
Ik hoop trouwens voor je dat't weer wat meezit Bara, volgens piet regent het zondag
gave foto hey!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:30 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb echt zin in 10-12 augustus
[afbeelding]
klik voor grotere pr0n
tijd voor de sloop dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
liter olie er bij gemikt, zit nog steeds onder het minimum![]()
schijndood, dat is wat het is!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
nee juist niet, t is een hele goed autootje dat ze ook met zo weinig olie haar werk nog doet
kwist niet dat jij fan was van nederlandische popmuziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, dit is schijndood
http://nl.youtube.com/watch?v=kkcbotjkf80
ben ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
kwist niet dat jij fan was van nederlandische popmuziek
ja maar dat je dat topic niet ontwijkt betekend dus toch dat het je interesse trekt. Je bent vandaag nogal aan het ontkennen eh ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben ik ook nietkwam ineens weer een zanger bob topic tegen
het is meer het individu bob wat me terkt dan het genre waarin hij zingtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar dat je dat topic niet ontwijkt betekend dus toch dat het je interesse trekt. Je bent vandaag nogal aan het ontkennen eh ?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is meer het individu bob wat me terkt dan het genre waarin hij zingt
D'r is weer een kinnetje bijgekomen jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
Bobje is nog weer een paar pondjes bijgekomen[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
Zanger Bob heeft de leven van de straat begrepen jeweets
te geniaalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb trouwens in Frankrijk echt reteveel Visa's gespotquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[img=578xnull]http://www.alexmiedema.com/images/007/0617X/IMG_7756-border.JPG[/img]
Ik blijf t op de een of andere manier een toffe foto vinden
Zat er net wel aan te denken jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
Tourtje maken anders
Ik heb net mn Apple keyboard gesloopt met een mok koffie
In de zon leggen, en de komende week niet proberen hem aan te zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ik weet het niet, ik heb alle toetsen eruit getrokken en het ding onderste boven op een handdoek gelegd. Hopen dat het geodkomt, anders is het weer 35 euro in de min
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:17 schreef Paladijn het volgende:
Dat dak mechanismeWaarom kijken mensen uberhaupt nog naar deze auto...
En sucky Sjoewe, ik heb ooit een goed logitech keyboard weg kunnen gooien nadat er dubbelfris inviel... toetsen werkten nog wel, maar het typte bagger. Zolang je geen suiker/melk in je koffie had zal het wel wat meevallen denk ik
Je ziet hem ook duidelijk moeite hebben om (al dan niet betaald) positief te zijnquote:
Breng me niet op ideeenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:37 schreef BaraCuda het volgende:
Als je zo'n cabriodak moet demonsteren in een showroom, dan lachen die klanten je toch gewoon uit![]()
Topideequote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
zucht. miscchien een leuk excuus om toch maar de bluethoot versie te kopen
We mochten de Evo niet meenemen, zei zequote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf t op de een of andere manier een toffe foto vinden
Damnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Paladijn het volgende:
en volgens mij heeft die mafkees hiervan zichzelf kapot gereden
[afbeelding]
Ga maar eens naar de url
Voor een aardige vent reed ie anders als een behoorlijke idioot wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DamnApart mannetje, maar wel een aardigevent.. zag zn MG een maand terug nog bij Autolok staan
Ja, en? Alsof ik dat nooit doequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor een aardige vent reed ie anders als een behoorlijke idioot weg
Volgas over natte klinkers met een achterwielaandrijver langs mensen raggen is toch wel even een stapje verder dan jij uithaaltquote:
Eindleijk een vraag waar Fugie wel het antwoord op weetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef Paladijn het volgende:
Tot hoe laat bezorgt TNT eigenlijk? Ik zit al de hele dag thuis te wachten tot ze langskomen
Bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eindleijk een vraag waar Fugie wel het antwoord op weet
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: ?????????
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 17 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij bezoek Nürburgring juni 2007Wat was dit ook al weer?
dat wist ik zelfs knuppelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:ik dcht dat het een of ander onbekend dubieus merk was
je maakt er fotos van dusja, blijkbaar boeiend genoegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
wat boeien mij supersportwgens nou als ze net dubieus zijn
Ja, mijn ex-Q4quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zet ik ook wel eens iets niet op de foto dan?
Hij stond nog wel bij jou op de opritquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je m maar beter neer moeten zetten
je had ijsmeis kunnen overslaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zet ik ook wel eens iets niet op de foto dan?
Met de neus tegen de bips van lipjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hij stond nog wel bij jou op de oprit![]()
* Alfisti is even brakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de neus tegen de bips van lipje
wheheehehe genaait, dat wordt een telefoontje naar de klantenservicequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:24 schreef Paladijn het volgende:
hoerige fucking kut TNT.
Chauffeur is onderweg 28-07-2007 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt 28-07-2007 Heerenveen , pakkettendistributie
Hele dag thuisgeweest en geen 'u was niet thuis' bezorgbriefje of wat dan ook in de bus
ja blinkt goed altijd, maar je hebt echt geen kracht meer in je arm nuquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:27 schreef ook_gek het volgende:
zo vandaag vroeg opgestaan rond 11 uur
en de hele dag mijn auto gewassen en in de was gezet en dat ding is nu oog verblindend
en ja ja als je wilt dat het goed gebeurd moet je het zelf maar doen. Dus vandaag toch maar zelf gedaan
Mya, daar bel ik maandagochtend wel heen dat ze'm na 1700 of direct bij't postkantoor mogen dumpen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
wheheehehe genaait, dat wordt een telefoontje naar de klantenservice
ja dan moet je wel vroeg bellenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, daar bel ik maandagochtend wel heen dat ze'm na 1700 of direct bij't postkantoor mogen dumpen.
ik ben helemaal gebroken inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja blinkt goed altijd, maar je hebt echt geen kracht meer in je arm nu![]()
Wordt dus een avondje niet trekken mark
je hebt nog een klein autoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben helemaal gebroken inderdaad![]()
en het ergste was dat toen ik op de helft was zo iets had van fuck it kap er mee.
Maar ja het verschil was heel erg duidelijk te zien.... dus moest je wel door gaan![]()
is niks maar ik moet zo werken en daar zijn mijn armen niet bij mee![]()
Heb ik nog gemeldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef Fugie het volgende:
waarom zei niemand dat er een tg special was woensdag![]()
omdat het mooie auto is en nog belangrijker; hij is van mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je een ouwe vectra willen wassen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
omdat het mooieauto is en nog belangrijker; hij is van mij.
als je dat een aanval noemt moet je zeker nooit een Alfa nemenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja wordt er helemaal emotioneel van als je mijn veccie aanvalt![]()
neuh was ik ook nooit van planquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je dat een aanval noemt moet je zeker nooit een Alfa nemen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond heren.
Dat moet nog blijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
puikbeste navigatrice
* BoJo z'n sparco helm op zetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zal mijn vuist eens tegen je hoofd hendelen![]()
Ik wilde vragen: "Zijn wij ooit in Oosterwolde geweest dan?" Maar ik weet 't al weer.quote:
lelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo z'n sparco helm op zet
komt u maar
"In Oosterwolde stopte je dan ook meteen je frikandel in mn hand"?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah kut, ik heb een mooie inkopopmerking laten liggen.
ik bedoelde het feit dat bo een helm opdoet en ik vervolgens mijn hand zou breken.quote:
Nee, op Alfisti's begroeting had ik eigenlijk willen antwoorden met: * DevilsAndDust buigt voorover.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"In Oosterwolde stopte je dan ook meteen je frikandel in mn hand"?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"In Oosterwolde stopte je dan ook meteen je frikandel in mn hand"?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust buigt voorover.
Onverbeterlijk.quote:
Sorryquote:
Veel plezier morgenquote:Anyway, Alex staat hier morgen om half 7 voor de deur, dus ik ga maar eens op bed..
En hoeveel % van de rijdendhoudenkosten?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb al 10% van mijn porsche turbo gespaart
mmmm tegen de tijd dat ik op 100% zit is dat een non-issuequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En hoeveel % van de rijdendhoudenkosten?
En, hoi Tineke!
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
mmmm tegen de tijd dat ik op 100% zit is dat een non-issue
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag 200 kilo autotijdschriften gekregen
Dat kan sneller:quote:
Dus die arme Delphin heeft nu een romp zonder hoofd?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou kun je t krijgen ook. Het een een VW T5 van Kijlstra, met verhoofd Delphin Dak doro Ambulanz Mobil
jij begint over een verhoofd dakquote:
Zo vroeg?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
p00phoofden hier ;')
ik ga op bed, morgen om 6 uur stap ik in de auto richting Tineke, en dan naar antwerpen
ouwe amsterdamse alfa rukkerquote:
jah uh bier enzo ga je rare dingen van zeggenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:08 schreef BoJo het volgende:
ik zeg trouwens zelden "ouwe", maar ken wel lui die dat doen met een zwaar Amsterdams accent![]()
Die was alweer opquote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
paar onderdelen halen voor m'n 155, fristi gaat mee![]()
![]()
heb je de kersenvlaai klaar staan anne?![]()
![]()
je kan toch bestellen bij multivlaaiquote:Op zondag 29 juli 2007 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was alweer op. Nu is 't kersenrijstenvlaai geworden.
Als ze morgen geen kersenvlaai hebben ga ik ze slaan.
Ik heb nog nooit hoeven bestellenquote:
eens moet de eerste keer zijn hequote:Op zondag 29 juli 2007 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hoeven bestellen.
Op de vrijdag en de zaterdag gaat het altijd hard met alle vlaaien.
En daarbij is multivlaai niet super lekker. Maandag hebben ze 'm vast weer.
Ja, maar de multivlaai zit hier in Brabant.quote:
Ik ben laatst in 12 minuten naar Venray geredenquote:
weet ik veel, allemaal 1 pot nat daar voor mijquote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar de multivlaai zit hier in Brabant.
Ik ga toch niet in Brabant vlaai bestellen en halen als ik in Limburg woon.
Potverdikkie *stampvoet*.
N00bquote:Op zondag 29 juli 2007 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel, allemaal 1 pot nat daar voor mij![]()
snelheidsduivelquote:Op zondag 29 juli 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
De snelste route van Gennep naar Venray over 31,0 km in ongeveer 29 minuten.![]()
.
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woontquote:
Je reed mijn huis voorbijquote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woont![]()
Die hebben beide hun eigen garagequote:Op zondag 29 juli 2007 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zocht naar een CRX of een suuz voor de deur![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat we straks maar langs moeten rijden en haar over de knie moeten leggen. Ik weet waar ze woont![]()
quote:
lekkages al opgelost?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Zodra ik geld heb komt de originele voorbumper trouwens gewoon weer op de CRX. Ik ben 't lompe gedoe zat.
omgquote:Op zondag 29 juli 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was er niet.
Ik had gewoon mijn deur niet goed dicht zitten.
quote:
omgquote:Op zondag 29 juli 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het water liep precies waar de achterklep vast zit. En aangezien dat best een kwaaltje is bij de CRX dacht ik meteen daar aan.
hebben ze daar geen bier dan ?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
Fuck man, IJsselstein is niet goed voor me
Ja zeg dat welquote:Op zondag 29 juli 2007 15:25 schreef ook_gek het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/07/video_mercedes_clk_dtm.php
die eigenaar van die DTM bak is zo gek als een deur. Die gaat zich op zeker dood rijden een keer
Mja ze stapte toevallig voor m'n neus uit der auto op de grid, en van een afstandje niks mis meequote:Op zondag 29 juli 2007 18:05 schreef Fugie het volgende:
wel nuekbaar ?
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ze stapte toevallig voor m'n neus uit der auto op de grid, en van een afstandje niks mis mee![]()
Al waren die bordjesvasthouddames wel beter![]()
Bij die Susie Stoddart stond gewoon een pitdudeAls enige kerel op de grid daar
![]()
Geen bekende 155 gezien op de terugwegquote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
paar onderdelen halen voor m'n 155, fristi gaat mee![]()
![]()
heb je de kersenvlaai klaar staan anne?![]()
![]()
We waren anoniem met de 307quote:Op zondag 29 juli 2007 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen bekende 155 gezien op de terugweg
Lexus IS200 toch met ander merkplaatje?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Wat voor auto is dat eigenlijk?
en ja, groen ziet er wat flets uit, lijkt te komen door de manier waarop mijn action jpegs wegschrijft
Merci,quote:Op zondag 29 juli 2007 19:55 schreef Alfisti het volgende:
The Lexus IS is a series of entry-level luxury cars/compact executive cars produced by the Lexus marque of Toyota Motor Corporation.
The IS was originally sold as the Toyota Altezza in Japan until the introduction of the second generation Lexus IS design. The Altezza name is still used at times to depict chromed car taillights like those known on the first generation model.
ja flauw die anne, rijden we nog bij Gennep, stuurt ze pas een sms terug wanneer we alweer in Frististad warenquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, geweldige dag gehad!
Foto's ben ik op dit moment op de computer aan het zetten:)
* Paladijn Weet dus nu ook hoe hard de Accord in de 4 kan xDquote:Huh, hij gaat maar 180! Of staat hij nog in de vier?
je moet ook niet inhalen met dat oostblokbarrel van jequote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat trouwens erg kut is, is als je iemand aan het inhalen bent, met een paar km per uur verschil, en dat er dan ineens een bocht in de snelweg is, waardoor de wind anders staat, en je je weer af moet laten zakken omdat je er niet voorbij komt
dat vind de file die dan achter me ontstaat ook altijd ja!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet ook niet inhalen met dat oostblokbarrel van je
toeteren, lampjes knipperen enzoquote:Op zondag 29 juli 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat vind de file die dan achter me ontstaat ook altijd ja!
Wat een rare camera, alle kentekenplaten zijn wit of geel!quote:
Hij gaat een nieuwe kopen vóór de volgende keer dat hij naar de ring gaatquote:Op zondag 29 juli 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat een rare camera, alle kentekenplaten zijn wit of geel!
Ik doelde er meer op dat hij heel secuur alle kentekens gewist heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij gaat een nieuwe kopen vóór de volgende keer dat hij naar de ring gaat
Ik heb nog twee andere foto's, maar die vond ik minder mooi... moet ik die ook uploaden?quote:
Wat een lelijk ding, volgens mij is dat een De Vries. Ik kan me niet voorstellen dat Visser zulke lelijke brackets heeft voor de flitslichten aan de zijkant...quote:
Er is nog ambu-concurentie ook in Fryslan?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding, volgens mij is dat een De Vries. Ik kan me niet voorstellen dat Visser zulke lelijke brackets heeft voor de flitslichten aan de zijkant...
Kom dan gewoon even langs eppoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja flauw die anne, rijden we nog bij Gennep, stuurt ze pas een sms terug wanneer we alweer in Frististad waren![]()
Ik zei nog! we moeten langs rijden en een aanval doen op de vlaai! maar nee hoor......... BoJo wil weer eens niet luisterenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom dan gewoon even langs eppo. Of had gewoon even gebeld! Dat trilgevalletje van de SMS voel ik meestal niet.
Wat een mietje is het ookquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zei nog! we moeten langs rijden en een aanval doen op de vlaai! maar nee hoor......... BoJo wil weer eens niet luisteren
Dan heb ik verder niets gezegdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik houd mn bek verder dicht, ze zijn erg streng bij ons qua bedrijfsgeheimen en zo.
dat zei je heul nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zei nog! we moeten langs rijden en een aanval doen op de vlaai! maar nee hoor......... BoJo wil weer eens niet luisteren
je had hem wel gelijk gezien maar je had gewoon geen zin in onsquote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom dan gewoon even langs eppo. Of had gewoon even gebeld! Dat trilgevalletje van de SMS voel ik meestal niet.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heul nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
je had hem wel gelijk gezien maar je had gewoon geen zin in ons
niks over gehoord.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Bo/Fristi, kennen jullie een zwarte 155 die zaterdag afgesleept is (zonder schade aan de buitenkant gelukkig) bij de ring?
jouw schuldquote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik had ook een sms van een vriendin. En ook die had ik niet gezien.
Je had heus wel langs mogen komen om een stuk te bietsen hoor.
Maandag of zo. ben doodop manquote:Op zondag 29 juli 2007 22:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan heb ik verder niets gezegd
Ik dacht dat jullie het noorden bedienden qua markt, vandaar...
En waar blijven de pics lexxx?
zo ben ik niet opgevoedquote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja doei.
Iedereen loopt hier in en uit zonder aankondiging. Moet je ook maar leren.
Hier brengen ze altijd spullenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo ben ik niet opgevoed
en dat doen ze hier in Amsterdam ook alleen mis je erna spullen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Alfisti het volgende:
Had wel een beetje een buitenland gevoel daar in Limbadwe"Wablief?"
Wel 1 positief punt: geen rij bij de Mac
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maandag of zo. ben doodop manBen wel al wat aan het bewerken geslagen. En op BB staat een getypt verslag wel al
't was anders aardig druk in Venlo met Duitsers die random fruhstuck gingen bestellen waardoor de kassiere in de war raaktequote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Alfisti het volgende:
Had wel een beetje een buitenland gevoel daar in Limbadwe"Wablief?"
Wel 1 positief punt: geen rij bij de Mac
Je bent gepeumptquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ws speciala naar de Mac in Lemmer gegaan, omdat de vorige keer dat ik dara was zo een heel gesprek had met zo een baliemeiske over mn 300D
Herkent ze me neitWas haar alleen om mn camera te doen dus
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ze hebben liever aandacht van een lekker wijf denk ik.
Voor de gemiddelde eigenaar van een oldtimer is Anne een lolitaquote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat meisje op de achtergrond dan weer interessanter. Vreemde smaak heb jij.
jijquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een veel te jong meisje waar je je pik in wilt steken.
Neuken dan maar, Fristi?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |