je moet ook niet inhalen met dat oostblokbarrel van jequote:Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat trouwens erg kut is, is als je iemand aan het inhalen bent, met een paar km per uur verschil, en dat er dan ineens een bocht in de snelweg is, waardoor de wind anders staat, en je je weer af moet laten zakken omdat je er niet voorbij komt
dat vind de file die dan achter me ontstaat ook altijd ja!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet ook niet inhalen met dat oostblokbarrel van je
toeteren, lampjes knipperen enzoquote:Op zondag 29 juli 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat vind de file die dan achter me ontstaat ook altijd ja!
Wat een rare camera, alle kentekenplaten zijn wit of geel!quote:
Hij gaat een nieuwe kopen vóór de volgende keer dat hij naar de ring gaatquote:Op zondag 29 juli 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat een rare camera, alle kentekenplaten zijn wit of geel!
Ik doelde er meer op dat hij heel secuur alle kentekens gewist heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij gaat een nieuwe kopen vóór de volgende keer dat hij naar de ring gaat
Ik heb nog twee andere foto's, maar die vond ik minder mooi... moet ik die ook uploaden?quote:
Wat een lelijk ding, volgens mij is dat een De Vries. Ik kan me niet voorstellen dat Visser zulke lelijke brackets heeft voor de flitslichten aan de zijkant...quote:
Er is nog ambu-concurentie ook in Fryslan?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding, volgens mij is dat een De Vries. Ik kan me niet voorstellen dat Visser zulke lelijke brackets heeft voor de flitslichten aan de zijkant...
Kom dan gewoon even langs eppoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja flauw die anne, rijden we nog bij Gennep, stuurt ze pas een sms terug wanneer we alweer in Frististad waren![]()
Ik zei nog! we moeten langs rijden en een aanval doen op de vlaai! maar nee hoor......... BoJo wil weer eens niet luisterenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom dan gewoon even langs eppo. Of had gewoon even gebeld! Dat trilgevalletje van de SMS voel ik meestal niet.
Wat een mietje is het ookquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zei nog! we moeten langs rijden en een aanval doen op de vlaai! maar nee hoor......... BoJo wil weer eens niet luisteren
Dan heb ik verder niets gezegdquote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik houd mn bek verder dicht, ze zijn erg streng bij ons qua bedrijfsgeheimen en zo.
dat zei je heul nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zei nog! we moeten langs rijden en een aanval doen op de vlaai! maar nee hoor......... BoJo wil weer eens niet luisteren
je had hem wel gelijk gezien maar je had gewoon geen zin in onsquote:Op zondag 29 juli 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom dan gewoon even langs eppo. Of had gewoon even gebeld! Dat trilgevalletje van de SMS voel ik meestal niet.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heul nietquote:Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
je had hem wel gelijk gezien maar je had gewoon geen zin in ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |