Ik heb trouwens in Frankrijk echt reteveel Visa's gespotquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[img=578xnull]http://www.alexmiedema.com/images/007/0617X/IMG_7756-border.JPG[/img]
Ik blijf t op de een of andere manier een toffe foto vinden
Zat er net wel aan te denken jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
Tourtje maken anders
Ik heb net mn Apple keyboard gesloopt met een mok koffie
In de zon leggen, en de komende week niet proberen hem aan te zetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ik weet het niet, ik heb alle toetsen eruit getrokken en het ding onderste boven op een handdoek gelegd. Hopen dat het geodkomt, anders is het weer 35 euro in de min
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:17 schreef Paladijn het volgende:
Dat dak mechanismeWaarom kijken mensen uberhaupt nog naar deze auto...
En sucky Sjoewe, ik heb ooit een goed logitech keyboard weg kunnen gooien nadat er dubbelfris inviel... toetsen werkten nog wel, maar het typte bagger. Zolang je geen suiker/melk in je koffie had zal het wel wat meevallen denk ik
Je ziet hem ook duidelijk moeite hebben om (al dan niet betaald) positief te zijnquote:
Breng me niet op ideeenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:37 schreef BaraCuda het volgende:
Als je zo'n cabriodak moet demonsteren in een showroom, dan lachen die klanten je toch gewoon uit![]()
Topideequote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
zucht. miscchien een leuk excuus om toch maar de bluethoot versie te kopen
We mochten de Evo niet meenemen, zei zequote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf t op de een of andere manier een toffe foto vinden
Damnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Paladijn het volgende:
en volgens mij heeft die mafkees hiervan zichzelf kapot gereden
[afbeelding]
Ga maar eens naar de url
Voor een aardige vent reed ie anders als een behoorlijke idioot wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DamnApart mannetje, maar wel een aardigevent.. zag zn MG een maand terug nog bij Autolok staan
Ja, en? Alsof ik dat nooit doequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor een aardige vent reed ie anders als een behoorlijke idioot weg
Volgas over natte klinkers met een achterwielaandrijver langs mensen raggen is toch wel even een stapje verder dan jij uithaaltquote:
Eindleijk een vraag waar Fugie wel het antwoord op weetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef Paladijn het volgende:
Tot hoe laat bezorgt TNT eigenlijk? Ik zit al de hele dag thuis te wachten tot ze langskomen
Bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eindleijk een vraag waar Fugie wel het antwoord op weet
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: ?????????
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 17 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij bezoek Nürburgring juni 2007Wat was dit ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |