Bij welke club zou hij dan spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alleen om Quaresma het kijken waard!
Volgens mij gewoon bij de NOS.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt het uitgezonden?
kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon bij de NOS.
Heb je de club wel eens zien spelen? Ik ben wel benieuwd naar het niveau van zulke clubs.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Shanghai is wel leuk. Ook commercieel interessant natuurlijk.
Nee, ik heb ze nooit zien spelen. Maar ze kunnen vast wel ballen. Voor Feyenoord alleen maar mooi omdat ze flink kunnen cashen met tv-geld denk ikk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je de club wel eens zien spelen? Ik ben wel benieuwd naar het niveau van zulke clubs.
Dat zou mooi zijn, geld is altijd welkomquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nooit zien spelen. Maar ze kunnen vast wel ballen. Voor Feyenoord alleen maar mooi omdat ze flink kunnen cashen met tv-geld denk ikk.
Verloor deze Chinese club niet met 0-6 van Manchester United vorige week?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je de club wel eens zien spelen? Ik ben wel benieuwd naar het niveau van zulke clubs.
Nee dat was Shenzhen FCquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verloor deze Chinese club niet met 0-6 van Manchester United vorige week?
Is alweer weg daar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef Radegast het volgende:
Jancker.
quote:Shanghai Shenhua United
20 jaar geleden was dit toernooi er ook. Maar de bedoeling is om dit jaarlijks te gaan doen. (volgend seizoen niet in verband met het jubileumtoernooi.)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Maar t klopt dus dat het de 1e (en enige) keer is dat dit toernooi gespeeld wordt?
http://www.youtube.com/watch?v=BtdyFA8cQ6Equote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Shanghai, dat is toch ook zo;n hakkuh nummer van Stef Ekkel? Amai Amai!
Nooit zag ik in heel me leven zoveel chinezen
Klopt, Rijmond zendt alles uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Lurtt1 het volgende:
En voor de geintresseerde de wedstrijden van Shanghai komen geloof ik Live op RTV Rijnmond
Liverpool kennende niet veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel Engelsen zijn er eigenlijk mee?
TV Rijnmond zend live de wedstrijd Shanghai - Liverpool van vanavond en de wedstrijd Shanghai - Porto van zondag uit. De wedstrijden van Feyenoord zenden ze alleen via Radio Rijnmond uit omdat de tv-rechten daarvan naar de NOS zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, Rijmond zendt alles uit.
Uitzending begint straks om 18.15![]()
Zondag toch waarschijnlijk volle 1600. (Heb ik van Liverpool forum).quote:
Is Kuijt geblesseerd ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef stevengerrard het volgende:
voor de volledigheid:
Martin, Finnan, Insua, Paletta, Hyypia (cap), Leiva, Sissoko, Leto, Benayoun, Torres, Crouch
Precies. Het blijven Calimero'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef BigFire het volgende:
wat een contrast vergeleken met Van Persie/Amsterdam Tournament gisteren..
het zit nogal diep in Zuid![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef BigFire het volgende:
publiek![]()
Babel met een pass op Kuyt..... boeeeeeeee..jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Apart jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Op de open dag 55000 man. Als er wordt gespeeld 30.000
misschien omdat dat gratis was....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Op de open dag 55000 man. Als er wordt gespeeld 30.000
Dat wordt vuurwerkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius vs Quaresma
Dat word lachen.
Je leest te veel Shakespearequote:
Lucius kon de aanvallers van Milaan ook aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius vs Quaresma
Dat word lachen.
Omdat Feyenoord komend seizoen ook zo zijn wedstrijden zal gaan winnen, hebben ze tenminste een ploeg waar ze zich aan kunnen spiegelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom nodig je in hemelsnaam Porto uit. Een club die regelmatig kampioen wordt met 20 keer 1-0
naar een fout van Jolquote:
Tune maar weer uit en ga iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef BonJovi het volgende:
Ben net ingetuned
Ja ik ga zo naar Rotterdamquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tune maar weer uit en ga iets nuttigs doen.
Ongelovelijk saai.
Dat het zacht gezegd weinig aan isquote:
nou nou nou...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef Fizd het volgende:
Wat is het toch ook uiteindelijk bespottelijk dat Feyenoord het vorig seizoen niet voor mekaar heeft gekregen om ook maar iets aan Europees voetbal te hebben binnengehaald.
Kijk de huidige selectie nou, die staat er uitstekend. CL-waardig.
Vind het maar saaiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Jnk18 het volgende:
0-0 neem ik aan? al goede kansen gehad?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:57 schreef Panic_A het volgende:
Slory is te slecht voor woorden.
Ik vond hem vorig jaar al niet bijzonder.. hij kan hard rennen jah, maar dat is het zo'n beetje. Gewoon Castelen II alleen met een kuttere mentaliteit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef TC03 het volgende:
Omdat hij nu slecht speelt, wil het zeggen dat een van de relevaties van vorig seizoen superslecht is?
Zondag in de basis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
Timmer is oud!
Krijgt die egyptenaar ook een kans dit toernooi?
Ja, tegen Liverpool.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
Timmer is oud!
Krijgt die egyptenaar ook een kans dit toernooi?
Porto laat ze het spel maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:13 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord speelt wel aardig op zich vind ik.
Die wilde toen knokken met zijn eigen supportersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef pekel het volgende:
Sektioui!
Is dat nie die matige wisselspeler van RKC?
Verrek, dat filmpje ervan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die wilde toen knokken met zijn eigen supporters
Matig genoeg om door Adriaanse als een aanwinst beschouwd te worden bij AZ en Porto.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef pekel het volgende:
Sektioui!
Is dat nie die matige wisselspeler van RKC?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:19 schreef Onderbroek het volgende:
in die reclame van dit tournooi hoor je de de clubliederen van de clubs die meedoen...hoe heet dat van porto eigenlijk?
Het blijven ook in en in-trieste figuren.quote:
Triest ja.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nu is het Babel, over 2 maanden Makaay
Feyenoord had 20 jaar geleden dit toernooi al. Nu is het weer een nieuw leven in geblazen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef Bananenman het volgende:
Wannabe Amsterdam Tournament [afbeelding]
Zoals ik zei, wannabe Amsterdam Tournament. Wat is begonnen met het 700 jarig bestaan van Amsterdam, in 1975.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord had 20 jaar geleden dit toernooi al. Nu is het weer een nieuw leven in geblazen.
Als Feyenoord 6e staat en Makaay een luie goaltjesdief blijkt te zijn die niet wil "werken"quote:
Alsof ze dat dan gaan zingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Feyenoord 6e staat en Makaay een luie goaltjesdief blijkt te zijn die niet wil "werken"
Die nummer 11 is benayuon zeker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Smeich het volgende:
Doelpunten van Liverpool
Torres.. finalmente!
http://www.dailymotion.co(...)hanghai-torres_sport
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zoals ik zei, wannabe Amsterdam Tournament. Wat is begonnen met het 700 jarig bestaan van Amsterdam, in 1975.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het niet gezien. Nog iets gemist?
hoe denk je hier nu over?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef BigFire het volgende:
wat een contrast vergeleken met Van Persie/Amsterdam Tournament gisteren..
het zit nogal diep in Zuid![]()
En volledig terecht natuurlijk. Net zo terecht als dat jullie Babel uitfluiten.quote:
Maar vrijdag was het niet veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef LongOne het volgende:
[..]
Zondag toch waarschijnlijk volle 1600. (Heb ik van Liverpool forum).
[
6x amsterdam in 7 jaar gaat vervelen, donderdag 400 en gister 1200 overigensquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:34 schreef stevengerrard het volgende:
in amsterdam was het anders ook vrij triest met mensen uit London
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond ga ik wel even kijken.
6x arsenal gaat zeker vervelen ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
6x amsterdam in 7 jaar gaat vervelen
Serieus?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
6x arsenal gaat zeker vervelen ja.
En volgend jaar worden ze weer uitgenodigd![]()
Bovendien speelt Arsenal bijna traditie getrouw in de CL ook nog eens in Eindhovenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
6x amsterdam in 7 jaar gaat vervelen, donderdag 400 en gister 1200 overigens
in 97 vriendschappelijk tegen PSV, sinds 2000 4x AT en 2x in de CL tegen ajax, 3x PSV in de CL en vorig seizoen AZ vriendschappelijk, Arsenal supporters zijn een beetje Nederland moe gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bovendien speelt Arsenal bijna traditie getrouw in de CL ook nog eens in Eindhoven![]()
Kan ik me voorstellen als je als toeschouwer jaar op jaar naar zo'n overrated toernooi gaat wil je weleens afwisseling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:41 schreef BB-boy het volgende:
Het gevoel is wederzijds.
Begint het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Heeeeeeeeee waarom begint het nou 3 kwartier eerder?
Dan klopt de OP nietquote:
Sahin? Gehuurd van Borussia Dortmund. Is een Turk trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt Feyenoord eigenlijk aan die woestijnrat? Eigen jeugd ofzo?![]()
Woestijnrat? Ekramy? 2 of 3 jaar geleden gehaald uit Egypte, was 3e keeper achter Lodewijks en Timmer/Zoetebier laatste paar jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt Feyenoord eigenlijk aan die woestijnrat? Eigen jeugd ofzo?![]()
Voronin, overgekomen van Leverkusen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is die gast met die ponytail ?
Erg knap inderdaad, hoe ze elk jaar weer één van de lelijkste tenues hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:04 schreef TC03 het volgende:
Wat een lelijk shirt heeft Adidas weer gemaakt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ben benieuwd of het publiek van Rotterdam zogenaamd wel ''liefdevol'' is als Babel binnen de lijnen komt straks
Ach, de enige reden dat Van Persie gisteren uit werd gefloten was omdat hij begon te janken tegen Vermaelen na een normaal duel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ben benieuwd of het publiek van Rotterdam zogenaamd wel ''liefdevol'' is als Babel binnen de lijnen komt straks
Ik verwacht weer taferelen zoals gisteren met Van Persie
Hij speelde een leuk EK. Blijkbaar is dat genoeg voor clubs als Real Madrid, Liverpool, Blackburn Rovers en Birmingham City.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Chivu het volgende:
Wat zijn dingen die in het voordeel van Drenthe spreken? Dat hij in paniek van 30 meter op doel probeert te schieten?
In de voorbereiding erg weinig in ieder geval.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Chivu het volgende:
Wat zijn dingen die in het voordeel van Drenthe spreken? Dat hij in paniek van 30 meter op doel probeert te schieten?
Real Madrid en Liverpool in hetzelfde rijtje als Blackburn en Birminghamquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij speelde een leuk EK. Blijkbaar is dat genoeg voor clubs als Real Madrid, Liverpool, Blackburn Rovers en Birmingham City.
Je snapt ook waarom ik dat doe of niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Real Madrid en Liverpool in hetzelfde rijtje als Blackburn en Birmingham
Omdat ze allemaal een Jong Oranje-klant hebben gekocht of willen kopen denk ik...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je snapt ook waarom ik dat doe of niet?
quote:
liverpool heeft al gescoord.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Hmm al begonnen dus. Even iets meepikken.
Wie is er beter?
Die valt op ja, in positieve zin dit keer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef TC03 het volgende:
Bahía speelt voor de verandering niet eens slecht.
goa ie henquote:
Just like Collinquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Theooooooooooo, pass nou eens een keer vooruit kneus
Neuh, liever een paar mooie heupschoten in de kruisingquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:40 schreef Chivu het volgende:
Nou, laat Babel dan maar invallen en op z'n Rotterdams de benen van Makaay en Van Bronckhorst breken
Irritant idd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef RijstNatie het volgende:
0 creativiteit, constant terug spelen op de keeper, 5 verdedigers die een beetje de bal breed spelen en dan een lange haal naar voren naar makaay doe nooit aan de bal komt.
Tsja, ze hebben 2 spitsen waarvan 1 alleen snel is en de ander 89 minuten onzichtbaar is. Wat wil je. Feyenoord is komend seizoen gewoon een vrij ordinair counterploegje, dan hoef je niets anders te verwachten dan dit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef RijstNatie het volgende:
Jezus wat speelt feyenoord gaar en bang.
0 creativiteit, constant terug spelen op de keeper, 5 verdedigers die een beetje de bal breed spelen en dan een lange haal naar voren naar makaay doe nooit aan de bal komt.
ga ff 3-5-2 spelen ofso tering zeg.
ze hebben volgens mij nu al vaker naar de keeper gespeeld dan het Nederlands elftal
counterploeg?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:42 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben 1 spitsen waarvan 1 alleen snel is en de ander 89 minuten onzichtbaar is. Wat wil je. Feyenoord is komend seizoen gewoon een vrij ordinair counterploegje, dan hoef je niets anders te verwachten dan dit.
Ze proberen het wel, de lange bal geven op Slory. Maar vaak gaat dat niet, omdat Liverpool gewoon een klasse beter is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
counterploeg?
ik heb ze 3maal de bal zien onderscheppen, en dan wordt er breed gespeeld en naar Vlaar en die speelt weer naar de keeper
meestal als je wilt counteren dan speel je snel naar voren of desnoods ga je zelf met de bal naar voren toch
Lastig te zien inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:47 schreef Chivu het volgende:
Slory leek me net aan buitenspel te staan. Maargoed, als twijfelgeval behandeld.
Die goal had iedereen gescoordquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:47 schreef Smeich het volgende:
Drenthe weer drie miljoen duurder geworden
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
Nu is fortis weer ineens de trotse sponsor. Ik heb ze een jaar niet gezien met hun reclames.
Glorysponsor is het.
Over the top?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou de ontlading bij Drenthe was typerend voor zijn spel in de voorbereiding.
Gefustreerd dat jullie het AT niet hebben gewonnen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
Nu is fortis weer ineens de trotse sponsor. Ik heb ze een jaar niet gezien met hun reclames.
Glorysponsor is het.
en wat denk je van al die supporters..........zie ineens weer een hoop feyenoord shirts op straat. Vorig jaar niet gezien. De mottenballen zitten er nog in.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
Glorysponsor is het.
Lolquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
Glorysponsor is het.
Nee sorry, wij hebben belangrijkere toernooien om te spelen komend seizoenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gefustreerd dat jullie het AT niet hebben gewonnen?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Nee sorry, wij hebben belangrijkere toernooien om te spelen komend seizoen
OOOHHH!!! Die zit!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
[..]
Hehe klopt ja, daar had ik het vandaag nog over met iemand.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef djstoffel het volgende:
[..]
en wat denk je van al die supporters..........zie ineens weer een hoop feyenoord shirts op straat. Vorig jaar niet gezien. De mottenballen zitten er nog in.
[..]
Huil niet zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hehe klopt ja, daar had ik het vandaag nog over met iemand.
Maar ja van mij mogen ze hoor. Alleen moeten ze mischien voortaan "successupporter" in combinatie met "Ajax" maar achterwegen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |