quote:Shanghai Shenhua United
20 jaar geleden was dit toernooi er ook. Maar de bedoeling is om dit jaarlijks te gaan doen. (volgend seizoen niet in verband met het jubileumtoernooi.)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Maar t klopt dus dat het de 1e (en enige) keer is dat dit toernooi gespeeld wordt?
http://www.youtube.com/watch?v=BtdyFA8cQ6Equote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Shanghai, dat is toch ook zo;n hakkuh nummer van Stef Ekkel? Amai Amai!
Nooit zag ik in heel me leven zoveel chinezen
Klopt, Rijmond zendt alles uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Lurtt1 het volgende:
En voor de geintresseerde de wedstrijden van Shanghai komen geloof ik Live op RTV Rijnmond
Liverpool kennende niet veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel Engelsen zijn er eigenlijk mee?
TV Rijnmond zend live de wedstrijd Shanghai - Liverpool van vanavond en de wedstrijd Shanghai - Porto van zondag uit. De wedstrijden van Feyenoord zenden ze alleen via Radio Rijnmond uit omdat de tv-rechten daarvan naar de NOS zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, Rijmond zendt alles uit.
Uitzending begint straks om 18.15![]()
Zondag toch waarschijnlijk volle 1600. (Heb ik van Liverpool forum).quote:
Is Kuijt geblesseerd ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef stevengerrard het volgende:
voor de volledigheid:
Martin, Finnan, Insua, Paletta, Hyypia (cap), Leiva, Sissoko, Leto, Benayoun, Torres, Crouch
Precies. Het blijven Calimero'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef BigFire het volgende:
wat een contrast vergeleken met Van Persie/Amsterdam Tournament gisteren..
het zit nogal diep in Zuid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |