Hij speelde een leuk EK. Blijkbaar is dat genoeg voor clubs als Real Madrid, Liverpool, Blackburn Rovers en Birmingham City.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Chivu het volgende:
Wat zijn dingen die in het voordeel van Drenthe spreken? Dat hij in paniek van 30 meter op doel probeert te schieten?
In de voorbereiding erg weinig in ieder geval.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:22 schreef Chivu het volgende:
Wat zijn dingen die in het voordeel van Drenthe spreken? Dat hij in paniek van 30 meter op doel probeert te schieten?
Real Madrid en Liverpool in hetzelfde rijtje als Blackburn en Birminghamquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij speelde een leuk EK. Blijkbaar is dat genoeg voor clubs als Real Madrid, Liverpool, Blackburn Rovers en Birmingham City.
Je snapt ook waarom ik dat doe of niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Real Madrid en Liverpool in hetzelfde rijtje als Blackburn en Birmingham
Omdat ze allemaal een Jong Oranje-klant hebben gekocht of willen kopen denk ik...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je snapt ook waarom ik dat doe of niet?
quote:
liverpool heeft al gescoord.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Hmm al begonnen dus. Even iets meepikken.
Wie is er beter?
Die valt op ja, in positieve zin dit keer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef TC03 het volgende:
Bahía speelt voor de verandering niet eens slecht.
goa ie henquote:
Just like Collinquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Theooooooooooo, pass nou eens een keer vooruit kneus
Neuh, liever een paar mooie heupschoten in de kruisingquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:40 schreef Chivu het volgende:
Nou, laat Babel dan maar invallen en op z'n Rotterdams de benen van Makaay en Van Bronckhorst breken
Irritant idd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef RijstNatie het volgende:
0 creativiteit, constant terug spelen op de keeper, 5 verdedigers die een beetje de bal breed spelen en dan een lange haal naar voren naar makaay doe nooit aan de bal komt.
Tsja, ze hebben 2 spitsen waarvan 1 alleen snel is en de ander 89 minuten onzichtbaar is. Wat wil je. Feyenoord is komend seizoen gewoon een vrij ordinair counterploegje, dan hoef je niets anders te verwachten dan dit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef RijstNatie het volgende:
Jezus wat speelt feyenoord gaar en bang.
0 creativiteit, constant terug spelen op de keeper, 5 verdedigers die een beetje de bal breed spelen en dan een lange haal naar voren naar makaay doe nooit aan de bal komt.
ga ff 3-5-2 spelen ofso tering zeg.
ze hebben volgens mij nu al vaker naar de keeper gespeeld dan het Nederlands elftal
counterploeg?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:42 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsja, ze hebben 1 spitsen waarvan 1 alleen snel is en de ander 89 minuten onzichtbaar is. Wat wil je. Feyenoord is komend seizoen gewoon een vrij ordinair counterploegje, dan hoef je niets anders te verwachten dan dit.
Ze proberen het wel, de lange bal geven op Slory. Maar vaak gaat dat niet, omdat Liverpool gewoon een klasse beter is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
counterploeg?
ik heb ze 3maal de bal zien onderscheppen, en dan wordt er breed gespeeld en naar Vlaar en die speelt weer naar de keeper
meestal als je wilt counteren dan speel je snel naar voren of desnoods ga je zelf met de bal naar voren toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |