Bij welke club zou hij dan spelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alleen om Quaresma het kijken waard!
Volgens mij gewoon bij de NOS.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt het uitgezonden?
kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon bij de NOS.
Heb je de club wel eens zien spelen? Ik ben wel benieuwd naar het niveau van zulke clubs.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Shanghai is wel leuk. Ook commercieel interessant natuurlijk.
Nee, ik heb ze nooit zien spelen. Maar ze kunnen vast wel ballen. Voor Feyenoord alleen maar mooi omdat ze flink kunnen cashen met tv-geld denk ikk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je de club wel eens zien spelen? Ik ben wel benieuwd naar het niveau van zulke clubs.
Dat zou mooi zijn, geld is altijd welkomquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nooit zien spelen. Maar ze kunnen vast wel ballen. Voor Feyenoord alleen maar mooi omdat ze flink kunnen cashen met tv-geld denk ikk.
Verloor deze Chinese club niet met 0-6 van Manchester United vorige week?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heb je de club wel eens zien spelen? Ik ben wel benieuwd naar het niveau van zulke clubs.
Nee dat was Shenzhen FCquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verloor deze Chinese club niet met 0-6 van Manchester United vorige week?
Is alweer weg daar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef Radegast het volgende:
Jancker.
quote:Shanghai Shenhua United
20 jaar geleden was dit toernooi er ook. Maar de bedoeling is om dit jaarlijks te gaan doen. (volgend seizoen niet in verband met het jubileumtoernooi.)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Maar t klopt dus dat het de 1e (en enige) keer is dat dit toernooi gespeeld wordt?
http://www.youtube.com/watch?v=BtdyFA8cQ6Equote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Shanghai, dat is toch ook zo;n hakkuh nummer van Stef Ekkel? Amai Amai!
Nooit zag ik in heel me leven zoveel chinezen
Klopt, Rijmond zendt alles uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Lurtt1 het volgende:
En voor de geintresseerde de wedstrijden van Shanghai komen geloof ik Live op RTV Rijnmond
Liverpool kennende niet veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel Engelsen zijn er eigenlijk mee?
TV Rijnmond zend live de wedstrijd Shanghai - Liverpool van vanavond en de wedstrijd Shanghai - Porto van zondag uit. De wedstrijden van Feyenoord zenden ze alleen via Radio Rijnmond uit omdat de tv-rechten daarvan naar de NOS zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt, Rijmond zendt alles uit.
Uitzending begint straks om 18.15![]()
Zondag toch waarschijnlijk volle 1600. (Heb ik van Liverpool forum).quote:
Is Kuijt geblesseerd ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef stevengerrard het volgende:
voor de volledigheid:
Martin, Finnan, Insua, Paletta, Hyypia (cap), Leiva, Sissoko, Leto, Benayoun, Torres, Crouch
Precies. Het blijven Calimero'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef BigFire het volgende:
wat een contrast vergeleken met Van Persie/Amsterdam Tournament gisteren..
het zit nogal diep in Zuid![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef BigFire het volgende:
publiek![]()
Babel met een pass op Kuyt..... boeeeeeeee..jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Apart jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Op de open dag 55000 man. Als er wordt gespeeld 30.000
misschien omdat dat gratis was....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Op de open dag 55000 man. Als er wordt gespeeld 30.000
Dat wordt vuurwerkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius vs Quaresma
Dat word lachen.
Je leest te veel Shakespearequote:
Lucius kon de aanvallers van Milaan ook aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lucius vs Quaresma
Dat word lachen.
Omdat Feyenoord komend seizoen ook zo zijn wedstrijden zal gaan winnen, hebben ze tenminste een ploeg waar ze zich aan kunnen spiegelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom nodig je in hemelsnaam Porto uit. Een club die regelmatig kampioen wordt met 20 keer 1-0
naar een fout van Jolquote:
Tune maar weer uit en ga iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef BonJovi het volgende:
Ben net ingetuned
Ja ik ga zo naar Rotterdamquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tune maar weer uit en ga iets nuttigs doen.
Ongelovelijk saai.
Dat het zacht gezegd weinig aan isquote:
nou nou nou...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef Fizd het volgende:
Wat is het toch ook uiteindelijk bespottelijk dat Feyenoord het vorig seizoen niet voor mekaar heeft gekregen om ook maar iets aan Europees voetbal te hebben binnengehaald.
Kijk de huidige selectie nou, die staat er uitstekend. CL-waardig.
Vind het maar saaiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Jnk18 het volgende:
0-0 neem ik aan? al goede kansen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |