quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:57 schreef Panic_A het volgende:
Slory is te slecht voor woorden.
Ik vond hem vorig jaar al niet bijzonder.. hij kan hard rennen jah, maar dat is het zo'n beetje. Gewoon Castelen II alleen met een kuttere mentaliteit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef TC03 het volgende:
Omdat hij nu slecht speelt, wil het zeggen dat een van de relevaties van vorig seizoen superslecht is?
Zondag in de basis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
Timmer is oud!
Krijgt die egyptenaar ook een kans dit toernooi?
Ja, tegen Liverpool.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
Timmer is oud!
Krijgt die egyptenaar ook een kans dit toernooi?
Porto laat ze het spel maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:13 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord speelt wel aardig op zich vind ik.
Die wilde toen knokken met zijn eigen supportersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef pekel het volgende:
Sektioui!
Is dat nie die matige wisselspeler van RKC?
Verrek, dat filmpje ervan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die wilde toen knokken met zijn eigen supporters
Matig genoeg om door Adriaanse als een aanwinst beschouwd te worden bij AZ en Porto.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:33 schreef pekel het volgende:
Sektioui!
Is dat nie die matige wisselspeler van RKC?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:19 schreef Onderbroek het volgende:
in die reclame van dit tournooi hoor je de de clubliederen van de clubs die meedoen...hoe heet dat van porto eigenlijk?
Het blijven ook in en in-trieste figuren.quote:
Triest ja.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nu is het Babel, over 2 maanden Makaay
Feyenoord had 20 jaar geleden dit toernooi al. Nu is het weer een nieuw leven in geblazen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef Bananenman het volgende:
Wannabe Amsterdam Tournament [afbeelding]
Zoals ik zei, wannabe Amsterdam Tournament. Wat is begonnen met het 700 jarig bestaan van Amsterdam, in 1975.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord had 20 jaar geleden dit toernooi al. Nu is het weer een nieuw leven in geblazen.
Als Feyenoord 6e staat en Makaay een luie goaltjesdief blijkt te zijn die niet wil "werken"quote:
Alsof ze dat dan gaan zingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Feyenoord 6e staat en Makaay een luie goaltjesdief blijkt te zijn die niet wil "werken"
Die nummer 11 is benayuon zeker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Smeich het volgende:
Doelpunten van Liverpool
Torres.. finalmente!
http://www.dailymotion.co(...)hanghai-torres_sport
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zoals ik zei, wannabe Amsterdam Tournament. Wat is begonnen met het 700 jarig bestaan van Amsterdam, in 1975.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het niet gezien. Nog iets gemist?
hoe denk je hier nu over?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef BigFire het volgende:
wat een contrast vergeleken met Van Persie/Amsterdam Tournament gisteren..
het zit nogal diep in Zuid![]()
En volledig terecht natuurlijk. Net zo terecht als dat jullie Babel uitfluiten.quote:
Maar vrijdag was het niet veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef LongOne het volgende:
[..]
Zondag toch waarschijnlijk volle 1600. (Heb ik van Liverpool forum).
[
6x amsterdam in 7 jaar gaat vervelen, donderdag 400 en gister 1200 overigensquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:34 schreef stevengerrard het volgende:
in amsterdam was het anders ook vrij triest met mensen uit London
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond ga ik wel even kijken.
6x arsenal gaat zeker vervelen ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
6x amsterdam in 7 jaar gaat vervelen
Serieus?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
6x arsenal gaat zeker vervelen ja.
En volgend jaar worden ze weer uitgenodigd![]()
Bovendien speelt Arsenal bijna traditie getrouw in de CL ook nog eens in Eindhovenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
6x amsterdam in 7 jaar gaat vervelen, donderdag 400 en gister 1200 overigens
in 97 vriendschappelijk tegen PSV, sinds 2000 4x AT en 2x in de CL tegen ajax, 3x PSV in de CL en vorig seizoen AZ vriendschappelijk, Arsenal supporters zijn een beetje Nederland moe gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bovendien speelt Arsenal bijna traditie getrouw in de CL ook nog eens in Eindhoven![]()
Kan ik me voorstellen als je als toeschouwer jaar op jaar naar zo'n overrated toernooi gaat wil je weleens afwisseling.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:41 schreef BB-boy het volgende:
Het gevoel is wederzijds.
Begint het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Heeeeeeeeee waarom begint het nou 3 kwartier eerder?
Dan klopt de OP nietquote:
Sahin? Gehuurd van Borussia Dortmund. Is een Turk trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt Feyenoord eigenlijk aan die woestijnrat? Eigen jeugd ofzo?![]()
Woestijnrat? Ekramy? 2 of 3 jaar geleden gehaald uit Egypte, was 3e keeper achter Lodewijks en Timmer/Zoetebier laatste paar jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe komt Feyenoord eigenlijk aan die woestijnrat? Eigen jeugd ofzo?![]()
Voronin, overgekomen van Leverkusen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is die gast met die ponytail ?
Erg knap inderdaad, hoe ze elk jaar weer één van de lelijkste tenues hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:04 schreef TC03 het volgende:
Wat een lelijk shirt heeft Adidas weer gemaakt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ben benieuwd of het publiek van Rotterdam zogenaamd wel ''liefdevol'' is als Babel binnen de lijnen komt straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |