Hoezo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Belachelijke aankoop, een buitenlander van 35 halen als pinch-hitter....
Jij haalt liever een miljoenen kostend supertalent om op de bank plaats te nemen, dan een ervaren rot uit een topcompetitie voor nop?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik in het bestuur van Ajax zat ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jij haalt liever een miljoenen kostend supertalent om op de bank plaats te nemen, dan een ervaren rot uit een topcompetitie voor nop?
Goeie argumenten heb jijquote:
ik gok op 10 wedstrijden waarbij we ons de ballen uit onze broek lachen..... ik verwacht niet echt veel van hem.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok op 10 goals.
Wat zal het een hard gelach zijn mocht hij de winnende tegen PSV maken en zo het kampioenschap binnen slepen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok op 10 wedstrijden waarbij we ons de ballen uit onze broek lachen..... ik verwacht niet echt veel van hem.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Goed argumentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:36 schreef Happiness het volgende:
[..]
![]()
Zeg maar even in een vol San Mamés( stadion Bilbao) dat het een belachelijke aankoop is, kijken of of je het er levend vanaf brengt
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:36 schreef Happiness het volgende:
[..]
![]()
Zeg maar even in een vol San Mamés( stadion Bilbao) dat het een belachelijke aankoop is, kijken of of je het er levend vanaf brengt
Daar zijn ze superblij dat Ajax hem gekocht heeft jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:36 schreef Happiness het volgende:
[..]
![]()
Ajax heeft hem niet gekocht hoor, hij was eigenlijk al gestopt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zijn ze superblij dat Ajax hem gekocht heeft ja![]()
Dan is het dus heul geen aankoop, laat staan dat die belachelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft hem niet gekocht hoor, hij was eigenlijk al gestopt!![]()
Ik zal deze link even doorgeven aan mn vrienden, die noemen hem allemaal Oertsaais.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef sjimz het volgende:
En zo mag zijn naam uitgesproken worden voor de Hugo Walker's onder ons
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:15 schreef Grulez het volgende:
De Martin Drent van het zuiden.
Bij 5-0 mag hij ook wel zijn minuten maken hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien hebben we komend seizoen nooit een breekijzer nodig, zou ook lullig zijn!
Zal even kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:11 schreef MrSleep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI
Compilatie met doelpunten van onze aanwinst. Zitten aardig wat kopgoals tussen en andere knappe goals
Kan nooit moeilijk zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:32 schreef FootballPlayer het volgende:
Zou me niks verbazen als hij Huntelaar uit de basis speelt.![]()
Je hebt er een goede kijk op DAMquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan nooit moeilijk zijn
Al is Mitea/Leo - Suarez - Kennedy waarschijnlijker
Weet ik. Dank jequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Probeer eerst eens een goede zin te maken?
Doe jij dat dan ook?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stuur Cult maar eens een PM´tjw
Dat lijkt mij wat voorbarig. Een invalbeurt vind ik te snel om hem af te schrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Beschouw het volgende:
Urzaiz is alweer een voorbeeld van een Amsterdamse miskoop.
Na afgelopen seizoen nog niet geleerd dat elke goal de beslissende kan zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zal wel goaltjes meepikken, maar denk niet de beslissende
Dat viel even tegenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:22 schreef andre347 het volgende:
Hij kopt vanavond in de '89 minuut de winnende nog even binnen voor Ajax![]()
Und zwei invalbeurten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wat voorbarig. Een invalbeurt vind ik te snel om hem af te schrijven.
idd gewoon een soort Martin Drent, maar dan anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef zjroentje het volgende:
Hij is wel cult. Dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef zjroentje het volgende:
Hij is wel cult. Dat dan weer wel.
Dat was wel cult ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
Nou, nou, spank, hij won toch mooi een kopduel gisteren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:30 schreef Fides het volgende:
El Tanque blijft wat mij betreft het hele seizoen op El Banque..
Dat inderdaad, heb hem in het strafschopgebied volgens mij één keer een bal zien beroeren. Dat snap je dan toch ook weer niet. Breekijzer zonder dat ze gaan breken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
Toen hij erin kwam, sprak ik mijn wat maten af dat ik een Ajax-shirt met zijn naam zou kopen, als hij ons naar de CL zou schieten/koppen. Maar goed, hij kwam niet eens echt in de buurt.
Maar ja, als je AJAX zag spelen dan was er ook gewoon geen beginnen aan. En dan kan je wel een bal klaar leggen, maar als het team toch al overal als een kip zonder kop in de aanval rond huppelt, is er geen beginnen aan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat inderdaad, heb hem in het strafschopgebied volgens mij één keer een bal zien beroeren. Dat snap je dan toch ook weer niet. Breekijzer zonder dat ze gaan breken.
Twee kopduels toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
Nou, nou, spank, hij won toch mooi een kopduel gisteren.
Tegen Heerenveen won hij er 2 van de 8quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Twee kopduels toch?
Viel me trouwens ook op dat hij bij beide kopduels bij de landing onderuit ging.
ik heb al een paar keer goed kunnen lachenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok op 10 wedstrijden waarbij we ons de ballen uit onze broek lachen..... ik verwacht niet echt veel van hem.
El Tanque is rijp voor de rol El ator.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Viel me trouwens ook op dat hij bij beide kopduels bij de landing onderuit ging.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 18:30 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een held, ik denk dat ze bij Kozakken Boys nog jaren lang terugdenken aan vanavond!
Volgens De Snor had Huntelaar nu al anderhalf jaar bij AZ gevoetbald, dus De Snor neem ik niet zo serieus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef Blight het volgende:
De Snor was niet al te positief over onze legende.
ok sorryquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Dat was Elroy Boonstoppel, de inzakkende centrale middenvelder.
Een weekje later, maar alsnog is het exit Henk. Hopelijk weet Koster wel hoe hij met echte spitsen om moet gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lijkt me duidelijk ja. Zo niet, is het wmb exit Henk.
Ik hoop het ja, anders zie ik het somber in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een weekje later, maar alsnog is het exit Henk. Hopelijk weet Koster wel hoe hij met echte spitsen om moet gaan.
Nu zich alleen nog onsterfelijk maken door doelpunten te maken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:28 schreef sjimz het volgende:
Hand in Hand met Suarez, een bakkie koffie op het trainingsveld en op de foto met Frank de Boer en Jaap Stam.
Deze man is een held
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik bedoel die van zjroentje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
Die moet nog geplaatst worden...de spanning...
Zelfs in deze moeilijke tijden is Urzaiz het zonnetje in huis en dé man die selectie positief weet te houden!quote:Onderonsjes met zijn landgenoten Ismael Urzaiz en Gabri toverden meermaals een lach op het gezicht van Luque.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz presteert het zelfs nog om Roger te laten lachen als hij er nog zou zijn.
Om over Juanfran nog maar te zwijgen!
Als Urzaiz een jaartje eerder was gekomen denk ik niet dat Roger gestopt was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz presteert het zelfs nog om Roger te laten lachen als hij er nog zou zijn.
Om over Juanfran nog maar te zwijgen!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
In geval van nood kan El Tanque ook gewoon nog in de verdediging staan getuige zijn shirtnummer.
quote:In een partijtje op een klein veld grijpt Ismael Urzaiz verdedigend in. Heijblok kijkt waar de bal naartoe gaat.
Hij heeft wel een penalty versierd tegen Kozakken Boys hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:43 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Lijkt me een toffe gast, maar als speler heeft Ajax er natuurlijk weinig aan.
Ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Ik wacht nog op de koffie foto!
Lijkt meer op deze knakker:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:35 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die de vergelijking ziet?
Die eerstequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs na Huiselijk Geweld voetbalt deze held gewoon door.
OMGquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:35 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die de vergelijking ziet?
Laat hij zich toch weer even zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef De_Brandweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ismael Urzaiz debuteerde bij Jong Ajax. Hij was in de eerste helft een paar keer dicht bij een treffer.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:39 schreef Blight het volgende:
Ik heb een nieuwe sig dankzij El Tanque!!
Ten eerste: Het is Ismaëlquote:Op maandag 5 november 2007 13:57 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik vrees dat Ismeal niet veel minuten meer zal maken nu Ten Cate weg is. Overbodige speler.
Geen idee, misschien moeten we eens een "Fok VBL-forum steunt Urzaiz"-doek maken, of hem een populariteitsoorkonde gevenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef sjimz het volgende:
Zou El Tanque weten dat hij zeer geliefd op Fok is?
Je hebt vaak gelijk Jan, maar ik ben nu geneigd te zeggen dat je er flink naast zit.quote:Op maandag 5 november 2007 14:36 schreef JanVanHalst het volgende:
Reken er maar niet op. Urzaiz heeft zijn beste tijd gehad.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moeten we eens een "Fok VBL-forum steunt Urzaiz"-doek maken, of hem een populariteitsoorkonde geven
Ik wil mijn sig maar al te graag aanpassen, maar hij is pas echt een held als de sig van mij het hele seizoen hetzelfde blijftquote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Blight het volgende:
Ik pak de Coen Dillen index er alvast bij. Zondag gaat het gebeuren.
nee nog nietquote:Op woensdag 7 november 2007 16:20 schreef Blight het volgende:
Is die koffie foto ooit nog ergens opgedoken?
Ik heb je sig gestolenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil mijn sig maar al te graag aanpassen, maar hij is pas echt een held als de sig van mij het hele seizoen hetzelfde blijft
Check mijn doelpunten meter in mijn sig, die tevens geldt als assistmeter.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:57 schreef Trancelocator het volgende:
Hoeveel assists heeft deze gladiator eigenlijk al gegeven dit seizoen? Ben even de tel kwijt.
Handig.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Check mijn doelpunten meter in mijn sig, die tevens geldt als assistmeter.
Beunhaas en Jesse met hun commentaar op Urzaiz hehequote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef De_Brandweer het volgende:
http://urzaiz.hyves.net/
whehehehe
We zullen het er binnenkort eens met ze over hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
Godverdomme waar is het respect. Die 2 zijn hun leven niet meer zeker
El Tanque heeft honger!!!quote:Maarten Stekelenburg, Mitchell Donald, Kennedy en Ismael Urzaiz hadden honger naar de bal en bleven iets langer op het veld dan hun collega's.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ismael_Urza%C3%ADz#Clubvoetbal
=edit: beetje jammer dit=quote:
Welke onzin?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:35 schreef Acathla het volgende:
Ik hoop echt dat hij het redt bij Ajax. Zo'n held in Spanje, ik gun het hem van harte. Alle onzin hier terzijde.
Fok moet deze smiley standaard toevoegen!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:paki007 (3 months ago)
I hope that Urzaiz will play much matches he is better then Huntelaar
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ze gunnen het hem gewoon nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef Ordinair het volgende:
Jammer dat Koster noodgedwongen Luque en Suarez moest wisselen anders had onze held er natuurlijk ingekomen en de wedstrijd goed gemaakt!
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[ afbeelding ]
URZAIZ HEEFT HONGER
Urzaiz is natuurlijk carnaval aan het vieren:quote:Siem de Jong, Robbert Schilder, Jurgen Colin en Gabri waren maandag met Albert Luque, Dennis Gentenaar en Erik Heijblok de enige spelers op het trainingsveld. De komende anderhalve week zijn vanwege de interlandperiode lang niet alle Ajacieden aanwezig op de training.
Oeteldonkquote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef BonJovi het volgende:
Ik was nog in Den Bosch maar zag hem niet
Urzaiz is met het Spaanse senioren elftal mee?quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Urzaiz is natuurlijk carnaval aan het vieren:
[ afbeelding ]
Maar hij was laatste niet bij de trainig, lees mijn post met de prachtige afbeelding van Urzaiz maar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, hij zat gewoon op de bank zondag als het goed is.
.quote:Ismael Urzaiz haalt vol uit. De Spaanse routinier was woensdag meer dan trefzeker.
quote:Urzaiz beschikt naast een keihard schot ook over een uitstekende koptechniek.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:35 schreef Blight het volgende:
Je ziet Luque ook zo kijken van "Ik ben blij dat ik hem géén schop heb gegeven..".
Waarom zou hij opspringen bij een kans van hun?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
Ik was Zondag eens aan het opletten bij een kans van Feyenoord in de herhaling, er was 1 maar 1 die echt opsprong met alles erop en eraan... Ismael
Omdat hij meeleeft met de wedstrijd? Ik hoop ook dat hij opspringt bij de kansen van Ajax though.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij opspringen bij een kans van hun?
Urzaiz is een... kakkerlakquote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij opspringen bij een kans van hun?
Alleen vertrap je deze niet zomaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Urzaiz is een... kakkerlak![]()
Wachten op nog dat ene succesje.... bij Jong Ajax.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij vraagt hij zich nog iedere dag af wat hij godsnaam hier doet.
Mijn sig geldt voor Ajax en Jong Ajax!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
Heeft hij al eens gescoord bij Jong Ajax eigenlijk?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:33 schreef sjimz het volgende:
Mensen die eerst op Urzaiz stemmen en daarna het veranderen in Bogarde maar wel een avatar van Urzaiz hebben
Nee, dat is niet correct. Ik heb gestemd.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef Rumille het volgende:
methodmich heeft op Bogarde gestemt.
voor deur ik ben niet van slaan ofzo, ik ga gewoon een goed gesprek met je aan en zeg waarom je Urzaiz had moeten kiezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat is niet correct. Ik heb gestemd.
BonJovi, kom je via de voor- of de achterdeur?
WHAT NIET GOED?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je hoeft toch niet goed te kunnen voetballen om een cultheld te zijn?
Urzaiz presteerde al toen er nog met voetballen werd gevoetbald die uit Echt Leder en Veters bestondenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het wordt tijd om te presteren voor Urzaiz![]()
Toen jij geboren werd was Urzaiz al aan het afbrokkelen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het wordt tijd om te presteren voor Urzaiz![]()
Dit zegt genoeg.quote:'Spelen bij Ajax is moeilijker dan bij welke Europese club dan ook'
Ismael Urzaiz komt weinig aan spelen toe bij Ajax maar heeft geen spijt dat hij naar Amsterdam is verhuisd (Marca)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |