Dat lijkt mij wat voorbarig. Een invalbeurt vind ik te snel om hem af te schrijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Beschouw het volgende:
Urzaiz is alweer een voorbeeld van een Amsterdamse miskoop.
Na afgelopen seizoen nog niet geleerd dat elke goal de beslissende kan zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zal wel goaltjes meepikken, maar denk niet de beslissende
Dat viel even tegenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:22 schreef andre347 het volgende:
Hij kopt vanavond in de '89 minuut de winnende nog even binnen voor Ajax![]()
Und zwei invalbeurten?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wat voorbarig. Een invalbeurt vind ik te snel om hem af te schrijven.
idd gewoon een soort Martin Drent, maar dan anders.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef zjroentje het volgende:
Hij is wel cult. Dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef zjroentje het volgende:
Hij is wel cult. Dat dan weer wel.
Dat was wel cult ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
Nou, nou, spank, hij won toch mooi een kopduel gisteren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:30 schreef Fides het volgende:
El Tanque blijft wat mij betreft het hele seizoen op El Banque..
Dat inderdaad, heb hem in het strafschopgebied volgens mij één keer een bal zien beroeren. Dat snap je dan toch ook weer niet. Breekijzer zonder dat ze gaan breken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
Toen hij erin kwam, sprak ik mijn wat maten af dat ik een Ajax-shirt met zijn naam zou kopen, als hij ons naar de CL zou schieten/koppen. Maar goed, hij kwam niet eens echt in de buurt.
Maar ja, als je AJAX zag spelen dan was er ook gewoon geen beginnen aan. En dan kan je wel een bal klaar leggen, maar als het team toch al overal als een kip zonder kop in de aanval rond huppelt, is er geen beginnen aan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat inderdaad, heb hem in het strafschopgebied volgens mij één keer een bal zien beroeren. Dat snap je dan toch ook weer niet. Breekijzer zonder dat ze gaan breken.
Twee kopduels toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
Nou, nou, spank, hij won toch mooi een kopduel gisteren.
Tegen Heerenveen won hij er 2 van de 8quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Twee kopduels toch?
Viel me trouwens ook op dat hij bij beide kopduels bij de landing onderuit ging.
ik heb al een paar keer goed kunnen lachenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik gok op 10 wedstrijden waarbij we ons de ballen uit onze broek lachen..... ik verwacht niet echt veel van hem.
El Tanque is rijp voor de rol El ator.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Viel me trouwens ook op dat hij bij beide kopduels bij de landing onderuit ging.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 18:30 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een held, ik denk dat ze bij Kozakken Boys nog jaren lang terugdenken aan vanavond!
Volgens De Snor had Huntelaar nu al anderhalf jaar bij AZ gevoetbald, dus De Snor neem ik niet zo serieus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef Blight het volgende:
De Snor was niet al te positief over onze legende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |