quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ismael_Urza%C3%ADz#Clubvoetbal
=edit: beetje jammer dit=quote:
Welke onzin?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:35 schreef Acathla het volgende:
Ik hoop echt dat hij het redt bij Ajax. Zo'n held in Spanje, ik gun het hem van harte. Alle onzin hier terzijde.
Fok moet deze smiley standaard toevoegen!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:paki007 (3 months ago)
I hope that Urzaiz will play much matches he is better then Huntelaar
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ze gunnen het hem gewoon nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef Ordinair het volgende:
Jammer dat Koster noodgedwongen Luque en Suarez moest wisselen anders had onze held er natuurlijk ingekomen en de wedstrijd goed gemaakt!
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[ afbeelding ]
URZAIZ HEEFT HONGER
Urzaiz is natuurlijk carnaval aan het vieren:quote:Siem de Jong, Robbert Schilder, Jurgen Colin en Gabri waren maandag met Albert Luque, Dennis Gentenaar en Erik Heijblok de enige spelers op het trainingsveld. De komende anderhalve week zijn vanwege de interlandperiode lang niet alle Ajacieden aanwezig op de training.
Oeteldonkquote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef BonJovi het volgende:
Ik was nog in Den Bosch maar zag hem niet
Urzaiz is met het Spaanse senioren elftal mee?quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Urzaiz is natuurlijk carnaval aan het vieren:
[ afbeelding ]
Maar hij was laatste niet bij de trainig, lees mijn post met de prachtige afbeelding van Urzaiz maar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, hij zat gewoon op de bank zondag als het goed is.
.quote:Ismael Urzaiz haalt vol uit. De Spaanse routinier was woensdag meer dan trefzeker.
quote:Urzaiz beschikt naast een keihard schot ook over een uitstekende koptechniek.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:35 schreef Blight het volgende:
Je ziet Luque ook zo kijken van "Ik ben blij dat ik hem géén schop heb gegeven..".
Waarom zou hij opspringen bij een kans van hun?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
Ik was Zondag eens aan het opletten bij een kans van Feyenoord in de herhaling, er was 1 maar 1 die echt opsprong met alles erop en eraan... Ismael
Omdat hij meeleeft met de wedstrijd? Ik hoop ook dat hij opspringt bij de kansen van Ajax though.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij opspringen bij een kans van hun?
Urzaiz is een... kakkerlakquote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij opspringen bij een kans van hun?
Alleen vertrap je deze niet zomaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Urzaiz is een... kakkerlak![]()
Wachten op nog dat ene succesje.... bij Jong Ajax.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij vraagt hij zich nog iedere dag af wat hij godsnaam hier doet.
Mijn sig geldt voor Ajax en Jong Ajax!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
Heeft hij al eens gescoord bij Jong Ajax eigenlijk?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:33 schreef sjimz het volgende:
Mensen die eerst op Urzaiz stemmen en daarna het veranderen in Bogarde maar wel een avatar van Urzaiz hebben
Nee, dat is niet correct. Ik heb gestemd.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef Rumille het volgende:
methodmich heeft op Bogarde gestemt.
voor deur ik ben niet van slaan ofzo, ik ga gewoon een goed gesprek met je aan en zeg waarom je Urzaiz had moeten kiezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat is niet correct. Ik heb gestemd.
BonJovi, kom je via de voor- of de achterdeur?
WHAT NIET GOED?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je hoeft toch niet goed te kunnen voetballen om een cultheld te zijn?
Urzaiz presteerde al toen er nog met voetballen werd gevoetbald die uit Echt Leder en Veters bestondenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het wordt tijd om te presteren voor Urzaiz![]()
Toen jij geboren werd was Urzaiz al aan het afbrokkelen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het wordt tijd om te presteren voor Urzaiz![]()
Dit zegt genoeg.quote:'Spelen bij Ajax is moeilijker dan bij welke Europese club dan ook'
Ismael Urzaiz komt weinig aan spelen toe bij Ajax maar heeft geen spijt dat hij naar Amsterdam is verhuisd (Marca)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |