quote:Op donderdag 15 november 2007 18:33 schreef sjimz het volgende:
Mensen die eerst op Urzaiz stemmen en daarna het veranderen in Bogarde maar wel een avatar van Urzaiz hebben
Nee, dat is niet correct. Ik heb gestemd.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:14 schreef Rumille het volgende:
methodmich heeft op Bogarde gestemt.
voor deur ik ben niet van slaan ofzo, ik ga gewoon een goed gesprek met je aan en zeg waarom je Urzaiz had moeten kiezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat is niet correct. Ik heb gestemd.
BonJovi, kom je via de voor- of de achterdeur?
WHAT NIET GOED?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je hoeft toch niet goed te kunnen voetballen om een cultheld te zijn?
Urzaiz presteerde al toen er nog met voetballen werd gevoetbald die uit Echt Leder en Veters bestondenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het wordt tijd om te presteren voor Urzaiz![]()
Toen jij geboren werd was Urzaiz al aan het afbrokkelen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het wordt tijd om te presteren voor Urzaiz![]()
Dit zegt genoeg.quote:'Spelen bij Ajax is moeilijker dan bij welke Europese club dan ook'
Ismael Urzaiz komt weinig aan spelen toe bij Ajax maar heeft geen spijt dat hij naar Amsterdam is verhuisd (Marca)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |