quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ismael_Urza%C3%ADz#Clubvoetbal
=edit: beetje jammer dit=quote:
Welke onzin?quote:Op donderdag 8 november 2007 09:35 schreef Acathla het volgende:
Ik hoop echt dat hij het redt bij Ajax. Zo'n held in Spanje, ik gun het hem van harte. Alle onzin hier terzijde.
Fok moet deze smiley standaard toevoegen!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:paki007 (3 months ago)
I hope that Urzaiz will play much matches he is better then Huntelaar
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ze gunnen het hem gewoon nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:30 schreef Ordinair het volgende:
Jammer dat Koster noodgedwongen Luque en Suarez moest wisselen anders had onze held er natuurlijk ingekomen en de wedstrijd goed gemaakt!
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[ afbeelding ]
URZAIZ HEEFT HONGER
Urzaiz is natuurlijk carnaval aan het vieren:quote:Siem de Jong, Robbert Schilder, Jurgen Colin en Gabri waren maandag met Albert Luque, Dennis Gentenaar en Erik Heijblok de enige spelers op het trainingsveld. De komende anderhalve week zijn vanwege de interlandperiode lang niet alle Ajacieden aanwezig op de training.
Oeteldonkquote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef BonJovi het volgende:
Ik was nog in Den Bosch maar zag hem niet
Urzaiz is met het Spaanse senioren elftal mee?quote:Op maandag 12 november 2007 20:17 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Urzaiz is natuurlijk carnaval aan het vieren:
[ afbeelding ]
Maar hij was laatste niet bij de trainig, lees mijn post met de prachtige afbeelding van Urzaiz maar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, hij zat gewoon op de bank zondag als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |