Huurling zijn lijkt me niks, ben gekapt met het leger, ik leef gelukkig, never again.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef conleche het volgende:
M'n pa bij de politieDat zei ik ook altijd toen ik 5 was en ruzie had met het pestende buurjochie van een kop groter......
Dit is nou een klassiek geval van boter op je hoofd hebben, als er prijzen werden uitgereikt voor naiviteit was jij een genomineerde.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je gewoon voor de vluchtweg blijft staan, wil de inbreker iha best blijven waar hij is. Inbrekers zijn nl. iha niet genegen om geweld te gebruiken.
En al helemaal niet het nieuwe type inbreker dat de laatste tijden steeds actiever word in dit deel van Europa, de oost Europeaan, die inmiddels een aardige reputatie van extreem geweld hebben opgebouwd, en er zelfs niet voor terugschrikken om folterpraktijken toe te passen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een inbreker geeft zich over het algemeen echt niet zonder slag of stoot over.
zeker een win/win situatiequote:Op maandag 30 juli 2007 00:16 schreef newsman het volgende:
Wat een drukte zeg, een Surinamese meid, rijd een Marokaan dood, das toch een win win situatie.
Maak het niet te complex, wel triest dat ze voor een tasjesdief, blommetjes gaan neerleggen.
Leer eerst eens wat "boter op je hoofd hebben" betekent voordat je commentaar gaat leveren met dit gezegde...quote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef Hathor het volgende:
Dit is nou een klassiek geval van boter op je hoofd hebben, als er prijzen werden uitgereikt voor naiviteit was jij een genomineerde.![]()
Ja zal vast wel eens naar Peter R. de Vries hebben gekeken alwaar hij mensen "overvalt". Die proberen ook weg te komen, maar door in de weg te lopen blijven ze geregeld toch staan. Datzelfde gedrag zag ik terug toen ik er een aanhield en aangezien er genoeg inbrekers worden aangehouden zonder dat er klappen worden uitgedeeld denk ik dat ik dus een redelijk normale ervaring ter zake heb gehad.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef JohnDope het volgende:
Een inbreker geeft zich over het algemeen echt niet zonder slag of stoot over.
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bloemen voor die vrouw, ze heeft onbedoeld de belastingbetaler, ergo misschien zelfs een toekomstig moordenaar, een dienst bewezen om deze lul uit zijn lijden te verlossen.
Sneu voor de familie maar niet voor de mensheid.
Deze post straalt pure domheid uit. Als we allemaal maar toestaan dat we iedereen doodrijden waarvan we het vermoeden hebben, dat het slachtoffer wel eens een moordenaar zou kunnen worden (hoe absurdquote:Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bloemen voor die vrouw, ze heeft onbedoeld de belastingbetaler, ergo misschien zelfs een toekomstig moordenaar, een dienst bewezen om deze lul uit zijn lijden te verlossen.
Sneu voor de familie maar niet voor de mensheid.
Kennelijk begrijp jij het nietquote:Op maandag 30 juli 2007 10:41 schreef deedeetee het volgende:
Jaha ! en dat rechtsysteem houdt zich voornamelijk bezig met de rechten van de crimineel.....
Van domheid gesproken.......![]()
Maar, is het niet de conclusie van ieder weldenkend mens dat je als je iemand raakt met je auto, deze zwaar gewond zal raken, met kans tot overlijden?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak van uit dat deze vrouw de jongen dood wilde rijden. Maar dat staat niet vast. Ik was ook achter hem aan gegaan om mijn tas terug te krijgen. Ik denk niet dat ik de bedoeling zou hebben om hem dood te rijden. Ik weet ook niet of je op dat moment let op iemands afkomst. Het is gewoon een dief, en ik wil mijn tas terug!
Ik weet niet wat voor contact je met je kinderen hebt maar als mijn zoon dood zou zijn en ze zouden zeggen: sneu voor u mevrouw..............ook al zou ie weet ik hoeveel tasjes hebben gestolen. Dood vanwege een tasje en dan zeg je: best sneuquote:Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeker wel, daarom schreef ik ook dat het voor de familie sneu is als je goed gelezen had.
Misschien had je je kutkind moet opvoeden (nee, het woordje "beter" is niet weggevallen). Dan had ie misschien geen tasjes gejat, was ie nu misschien nog levend, aan het werk en eerlijk geld verdienen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor contact je met je kinderen hebt maar als mijn zoon dood zou zijn en ze zouden zeggen: sneu voor u mevrouw..............ook al zou ie weet ik hoeveel tasjes hebben gestolen. Dood vanwege een tasje en dan zeg je: best sneu![]()
En toch had die "gast" gelijk in feite. Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving. Maar tjonge jonge, denk toch eens na: iemand van het leven beroven omdat deze een tasje heeft gestolen! Dat staat toch in geen verhouding? Walgelijk is het en dan zitten we met zijn allen hier wel te zeuren dat die culturen zo barbaars zijn. Ga toch weg, hier is het veel erger. Een bananenrepubliek is het hier.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien had je je kutkind moet opvoeden (nee, het woordje "beter" is niet weggevallen). Dan had ie misschien geen tasjes gejat, was ie nu misschien nog levend, aan het werk en eerlijk geld verdienen.
Man ik kan me die interviews na het incident nog herinneren, zo'n gast :tszzzz, iedereen jat wel eens tasje man!
En me om dat soort types druk maken? Dacht het niet, good fucking riddance...
Ik word erg verdrietig van dit soort posts, echt.. heel erg verdrietig....quote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En toch had die "gast" gelijk in feite. Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving. Maar tjonge jonge, denk toch eens na: iemand van het leven beroven omdat deze een tasje heeft gestolen! Dat staat toch in geen verhouding? Walgelijk is het en dan zitten we met zijn allen hier wel te zeuren dat die culturen zo barbaars zijn. Ga toch weg, hier is het veel erger. Een bananenrepubliek is het hier.
Waarom dan toch? Het is toch heel logisch? Een jongeman wordt gedood, omdat hij een tasjesdief is. Als ik het je dan op een directe wijze mag vragen: vind jij dat terecht? Is dan een goede rechtsbalans? Mogen we straks iedereen doden die in onze beleving ons iets vervelends aandoen?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word erg verdrietig van dit soort posts, echt.. heel erg verdrietig....
Negeren die gast, heeft een levenservaring van 0,0 en geen enkel realiteitsbesef.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word erg verdrietig van dit soort posts, echt.. heel erg verdrietig....
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom dan toch? Het is toch heel logisch? Een jongeman wordt gedood, omdat hij een tasjesdief is. Als ik het je dan op een directe wijze mag vragen: vind jij dat terecht? Is dan een goede rechtsbalans? Mogen we straks iedereen doden die in onze beleving ons iets vervelends aandoen?
Hiervan krijg ik echt rillingen over mijn rug en een hele vieze smaak in mijn bek. Van die zweefteef achtige groenlinks schijt excuses voor het verbergen van gewoon hufterig crimineel gedrag.quote:Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving
Ja, natuurlijk, dat moet ook niet de standaard straf oid worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef floris.exe het volgende:
Je gaat maar niet in op mijn vergelijking, ik zal het nog duidelijker maken:
Moord versus het jatten van een tasje.
Zelf voor rechter spelen ondermijnt de rechtsorde, dat is toch zo duidelijk als wat?
Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
nee, ze is een verdachte...
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snaptquote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Spreek voor jezelf met "we"
de enige "we"die ik nog tegenkwam was die van mij?... jij wilt eigenrechter zijn?, lekker met je colt over straat mensen afknallen?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Spreek voor jezelf met "we"
Mwah, zijn "vriend" die erbij was en die dingen blaat van :iedereen steelt wel eens tasje....quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.
Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snapt.
Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef floris.exe het volgende:
Je gaat maar niet in op mijn vergelijking, ik zal het nog duidelijker maken:
Moord versus het jatten van een tasje.
Zelf voor rechter spelen ondermijnt de rechtsorde, dat is toch zo duidelijk als wat?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?
Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.
Zoals ik al eerder zei: Als zij bewust deze jongen heeft willen doden voor de tasjesroof, dan speelde ze voor rechter, maar ik DENK dat het gewoon een noodlottig ongeluk was, vergelijkbaar met door rood rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |