abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51948617
M'n pa bij de politie Dat zei ik ook altijd toen ik 5 was en ruzie had met het pestende buurjochie van een kop groter......
  maandag 30 juli 2007 @ 00:23:14 #202
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51948646
Word dan eens volwassen. Geen dingen zien die er niet zijn.
pi_51948672
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef conleche het volgende:
M'n pa bij de politie Dat zei ik ook altijd toen ik 5 was en ruzie had met het pestende buurjochie van een kop groter......
Huurling zijn lijkt me niks, ben gekapt met het leger, ik leef gelukkig, never again.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:44:51 #204
117098 Hathor
Effe niet
pi_51949100
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je gewoon voor de vluchtweg blijft staan, wil de inbreker iha best blijven waar hij is. Inbrekers zijn nl. iha niet genegen om geweld te gebruiken.
Dit is nou een klassiek geval van boter op je hoofd hebben, als er prijzen werden uitgereikt voor naiviteit was jij een genomineerde.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:50:42 #205
117098 Hathor
Effe niet
pi_51949217
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een inbreker geeft zich over het algemeen echt niet zonder slag of stoot over.
En al helemaal niet het nieuwe type inbreker dat de laatste tijden steeds actiever word in dit deel van Europa, de oost Europeaan, die inmiddels een aardige reputatie van extreem geweld hebben opgebouwd, en er zelfs niet voor terugschrikken om folterpraktijken toe te passen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 30 juli 2007 @ 09:06:10 #206
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_51952149
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:16 schreef newsman het volgende:
Wat een drukte zeg, een Surinamese meid, rijd een Marokaan dood, das toch een win win situatie.

Maak het niet te complex, wel triest dat ze voor een tasjesdief, blommetjes gaan neerleggen.
zeker een win/win situatie
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  maandag 30 juli 2007 @ 09:25:21 #207
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51952320
Summer Wine zeker lekker nummer.
pi_51952453
Bloemen voor die vrouw, ze heeft onbedoeld de belastingbetaler, ergo misschien zelfs een toekomstig moordenaar, een dienst bewezen om deze lul uit zijn lijden te verlossen.
Sneu voor de familie maar niet voor de mensheid.
pi_51952853
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef Hathor het volgende:

Dit is nou een klassiek geval van boter op je hoofd hebben, als er prijzen werden uitgereikt voor naiviteit was jij een genomineerde.
Leer eerst eens wat "boter op je hoofd hebben" betekent voordat je commentaar gaat leveren met dit gezegde...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_51952970
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:17 schreef JohnDope het volgende:

Een inbreker geeft zich over het algemeen echt niet zonder slag of stoot over.
Ja zal vast wel eens naar Peter R. de Vries hebben gekeken alwaar hij mensen "overvalt". Die proberen ook weg te komen, maar door in de weg te lopen blijven ze geregeld toch staan. Datzelfde gedrag zag ik terug toen ik er een aanhield en aangezien er genoeg inbrekers worden aangehouden zonder dat er klappen worden uitgedeeld denk ik dat ik dus een redelijk normale ervaring ter zake heb gehad.

En natuurlijk zijn er inbrekers die een knal nodig hebben: maar dat mag dan ook.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_51953272
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bloemen voor die vrouw, ze heeft onbedoeld de belastingbetaler, ergo misschien zelfs een toekomstig moordenaar, een dienst bewezen om deze lul uit zijn lijden te verlossen.
Je bent zeker geen moeder?
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
pi_51953315
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:20 schreef Slaughter het volgende:

[..]

Je bent zeker geen moeder?
Zeker wel, daarom schreef ik ook dat het voor de familie sneu is als je goed gelezen had.
pi_51953601
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Deze post straalt pure domheid uit. Als we allemaal maar toestaan dat we iedereen doodrijden waarvan we het vermoeden hebben, dat het slachtoffer wel eens een moordenaar zou kunnen worden (hoe absurd !), dan is het hek van de dam. Jij begrijpt niet zoveel van de filosofie die aan ons rechtsysteem ten grondslag ligt, hè ?
  maandag 30 juli 2007 @ 10:41:56 #214
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_51953743
Jaha ! en dat rechtsysteem houdt zich voornamelijk bezig met de rechten van de crimineel.....
Van domheid gesproken.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_51953861
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:41 schreef deedeetee het volgende:
Jaha ! en dat rechtsysteem houdt zich voornamelijk bezig met de rechten van de crimineel.....
Van domheid gesproken.......
Kennelijk begrijp jij het niet . Dat is niet erg. Het volk snapt wel vaker het rechtsysteem niet, wat voortkomt uit emotie en onwetendheid. Daarom is het ook zo belangrijk, dat het rechtelijke apparaat niet te veel wordt beïnvloed door de grillen van het volk.

En wie is in deze nu de grootste crimineel? Een tasjesdief waarvan iedereen er op zijn luie gemakkie maar van uit gaat dat het een potentiële moordenaar is, of een vrouw die hem doodrijdt en ijskoud er vandoor gaat? Die vrouw heeft in ieder geval al bewezen een moordenaar te zijn.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:47:17 #216
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_51953899
quote:
Op zondag 29 juli 2007 02:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je gaat er voor het gemak van uit dat deze vrouw de jongen dood wilde rijden. Maar dat staat niet vast. Ik was ook achter hem aan gegaan om mijn tas terug te krijgen. Ik denk niet dat ik de bedoeling zou hebben om hem dood te rijden. Ik weet ook niet of je op dat moment let op iemands afkomst. Het is gewoon een dief, en ik wil mijn tas terug!
Maar, is het niet de conclusie van ieder weldenkend mens dat je als je iemand raakt met je auto, deze zwaar gewond zal raken, met kans tot overlijden?
Wat de Marokkaanse gemeenschap betreft boeit me de toon allerminst. Het ventje was gewoon een randgroepkereltje die, hoewel hij het niet verdiende, iets is overkomen wat tot de risico's behoort als je je met roven bezighoudt. Doen alsof het erg treurig is en er een groot drama heeft plaatsgevonden gaat dan ook erg ver. Maar daar hoor je me ook niet over.
pi_51953979
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:23 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeker wel, daarom schreef ik ook dat het voor de familie sneu is als je goed gelezen had.
Ik weet niet wat voor contact je met je kinderen hebt maar als mijn zoon dood zou zijn en ze zouden zeggen: sneu voor u mevrouw..............ook al zou ie weet ik hoeveel tasjes hebben gestolen. Dood vanwege een tasje en dan zeg je: best sneu
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
  maandag 30 juli 2007 @ 10:53:31 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51954065
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef Slaughter het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor contact je met je kinderen hebt maar als mijn zoon dood zou zijn en ze zouden zeggen: sneu voor u mevrouw..............ook al zou ie weet ik hoeveel tasjes hebben gestolen. Dood vanwege een tasje en dan zeg je: best sneu
Misschien had je je kutkind moet opvoeden (nee, het woordje "beter" is niet weggevallen). Dan had ie misschien geen tasjes gejat, was ie nu misschien nog levend, aan het werk en eerlijk geld verdienen.

Man ik kan me die interviews na het incident nog herinneren, zo'n gast :tszzzz, iedereen jat wel eens tasje man!

En me om dat soort types druk maken? Dacht het niet, good fucking riddance...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_51954145
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien had je je kutkind moet opvoeden (nee, het woordje "beter" is niet weggevallen). Dan had ie misschien geen tasjes gejat, was ie nu misschien nog levend, aan het werk en eerlijk geld verdienen.

Man ik kan me die interviews na het incident nog herinneren, zo'n gast :tszzzz, iedereen jat wel eens tasje man!

En me om dat soort types druk maken? Dacht het niet, good fucking riddance...
En toch had die "gast" gelijk in feite. Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving. Maar tjonge jonge, denk toch eens na: iemand van het leven beroven omdat deze een tasje heeft gestolen! Dat staat toch in geen verhouding? Walgelijk is het en dan zitten we met zijn allen hier wel te zeuren dat die culturen zo barbaars zijn. Ga toch weg, hier is het veel erger. Een bananenrepubliek is het hier.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:02:21 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51954261
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

En toch had die "gast" gelijk in feite. Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving. Maar tjonge jonge, denk toch eens na: iemand van het leven beroven omdat deze een tasje heeft gestolen! Dat staat toch in geen verhouding? Walgelijk is het en dan zitten we met zijn allen hier wel te zeuren dat die culturen zo barbaars zijn. Ga toch weg, hier is het veel erger. Een bananenrepubliek is het hier.
Ik word erg verdrietig van dit soort posts, echt.. heel erg verdrietig....
Get woke, go broke!
pi_51954342
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom dan toch? Het is toch heel logisch? Een jongeman wordt gedood, omdat hij een tasjesdief is. Als ik het je dan op een directe wijze mag vragen: vind jij dat terecht? Is dan een goede rechtsbalans? Mogen we straks iedereen doden die in onze beleving ons iets vervelends aandoen?
pi_51954417
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Negeren die gast, heeft een levenservaring van 0,0 en geen enkel realiteitsbesef.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:08:17 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51954422
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Waarom dan toch? Het is toch heel logisch? Een jongeman wordt gedood, omdat hij een tasjesdief is. Als ik het je dan op een directe wijze mag vragen: vind jij dat terecht? Is dan een goede rechtsbalans? Mogen we straks iedereen doden die in onze beleving ons iets vervelends aandoen?
quote:
Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving
Hiervan krijg ik echt rillingen over mijn rug en een hele vieze smaak in mijn bek. Van die zweefteef achtige groenlinks schijt excuses voor het verbergen van gewoon hufterig crimineel gedrag.

Flikker toch op met die kutsmoesjes man. Het is gewoon crimineel tuig! Niets geen zielige puber die zijn plek niet kan vinden, boe fucking hoe!

Echt, heel erg verdrietig...
Get woke, go broke!
pi_51954527
Je gaat maar niet in op mijn vergelijking, ik zal het nog duidelijker maken:

Moord versus het jatten van een tasje.

Zelf voor rechter spelen ondermijnt de rechtsorde, dat is toch zo duidelijk als wat?
  maandag 30 juli 2007 @ 11:16:51 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51954633
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef floris.exe het volgende:

Zelf voor rechter spelen ondermijnt de rechtsorde, dat is toch zo duidelijk als wat?
Ja, natuurlijk, dat moet ook niet de standaard straf oid worden.

Maar in een donker steegje overvallen worden, in blinde, panische paniek reageren is heel wat anders he?

Ik gun het je niet hoor, maar kijk maar een hoe JIJ reageert als je door een paar van die gasten een mes op je keel krijgt voor je tasje, iPod of Nike's. Dan is het opeens niet zo tof meer he? En op dat moment ben jij ook niet meer zo lekker "meelevend" met die arme jongen die net nog riep dat ie je wel ff zal prikken als je je eigen spulletjes niet afgeeft.

Verplaatsen in een slachtoffer dat onschuldig is gaat je blijkbaar een stuk moeilijker af dan verplaatsen in een crimineel....
Get woke, go broke!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:17:46 #226
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51954660
Moord nog wel?

Dood door schuld met verzachtende omstandigheden hoogstens.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51954662
Hoezee................ een rechter op fok die zich uitspreekt dat het moord is geweest.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:20:16 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51954724
nah, laten we een echte rechter maar bepalen wat het is geweest, lijkt me niets mis mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51954915
Ik kan mij heel goed verplaatsen in het slachtoffer en ik zal zeer waarschijnlijk, onder dezelfde omstandigheden, hetzelfde hebben gedaan, maar voor de rechtsorde is dat van ondergeschikt belang. Dat begrijp je hopelijk toch wel? Het gaat hier niet om het belang van de crimineel boven het belang van het slachtoffer te plaatsen, het gaat hier om wat er feitelijk is gebeurd en dan moeten we constateren dat ook die vrouw in feite een crimineel is.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:27:39 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51954934
nee, ze is een verdachte...
Get woke, go broke!
pi_51954951
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
nee, ze is een verdachte...
Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.
pi_51954965
Spreek voor jezelf met "we"
pi_51954979
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snapt .
  maandag 30 juli 2007 @ 11:30:53 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51955008
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
de enige "we"die ik nog tegenkwam was die van mij?... jij wilt eigenrechter zijn?, lekker met je colt over straat mensen afknallen?

ohh er stond er nog een

nah ja die mag ook wel dood jah
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 30 juli 2007 @ 11:33:08 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51955059
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.
Mwah, zijn "vriend" die erbij was en die dingen blaat van :iedereen steelt wel eens tasje....
Get woke, go broke!
pi_51955073
Kijk, sympathie met het slachtoffer is goed, maar in dit geval is die tasjesdief net zo goed slachtoffer. Waar het om gaat in de rechtspraak, is dat deze onpartijdig is. Het volk mag alle symapthie uitspreken over een bepaalde partij als het maar wil, maar de rechter dient zich daarvoor af te sluiten. Het volk is in feite nog steeds zo onderontwikkeld als het volk gedurende de Middeleeuwen ofzo.
pi_51955088
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snapt .
Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?
  maandag 30 juli 2007 @ 11:35:57 #238
3542 Gia
User under construction
pi_51955134
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef floris.exe het volgende:

Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.

Zoals ik al eerder zei: Als zij bewust deze jongen heeft willen doden voor de tasjesroof, dan speelde ze voor rechter, maar ik DENK dat het gewoon een noodlottig ongeluk was, vergelijkbaar met door rood rijden.
pi_51955135
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?
En op de man spelen, Dr.Nikita, dat doe je goed . Geen inhoudelijke argumenten meer? Je denkt toch niet serieus dat ik in ga op dit soort onbenulligheden ?
pi_51955178
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.

Zoals ik al eerder zei: Als zij bewust deze jongen heeft willen doden voor de tasjesroof, dan speelde ze voor rechter, maar ik DENK dat het gewoon een noodlottig ongeluk was, vergelijkbaar met door rood rijden.
Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')