Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
nee, ze is een verdachte...

Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snaptquote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Spreek voor jezelf met "we"

de enige "we"die ik nog tegenkwam was die van mij?... jij wilt eigenrechter zijn?, lekker met je colt over straat mensen afknallen?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Spreek voor jezelf met "we"

Mwah, zijn "vriend" die erbij was en die dingen blaat van :iedereen steelt wel eens tasje....quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.

Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snapt.

Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef floris.exe het volgende:
Je gaat maar niet in op mijn vergelijking, ik zal het nog duidelijker maken:
Moord versus het jatten van een tasje.
Zelf voor rechter spelen ondermijnt de rechtsorde, dat is toch zo duidelijk als wat?

quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?

Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.
Zoals ik al eerder zei: Als zij bewust deze jongen heeft willen doden voor de tasjesroof, dan speelde ze voor rechter, maar ik DENK dat het gewoon een noodlottig ongeluk was, vergelijkbaar met door rood rijden.

Hoe kom je erbij dat het moord is? Probeer jij maar eens opzettelijk achteruit rijdend, iemand op een scooter klem te rijden tegen een boom. Denk dat je het nog moeilijk krijgt. Daaruit leid ik af dat het een ongeluk was. Dat ze achteruit de achtervolging inzette is uiteraard gevaarlijk, net zoals door rood rijden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.

Is ze daarna begonnen, geloof ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:45 schreef Re het volgende:
ohhh dus ze heeft een rijschool, dan zal dat achteruitrijden ook niet zo'n probleem zijn natuurlijk...

Ja en waarom deed ze dat?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.

Toen ben ik gestopt de posts van deze user te lezen!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Deze post straalt pure domheid uit.

Wow, ik ben het nog redelijk eens ook, met een post van Gia.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het moord is? Probeer jij maar eens opzettelijk achteruit rijdend, iemand op een scooter klem te rijden tegen een boom. Denk dat je het nog moeilijk krijgt. Daaruit leid ik af dat het een ongeluk was. Dat ze achteruit de achtervolging inzette is uiteraard gevaarlijk, net zoals door rood rijden.
Ik vind dat ze een straf moet krijgen die vergelijkbaar is met iemand doodrijden wanneer je door rood rijdt. Als dat gevangenisstraf is, het zij zo. Maar ik vermoed dat het rijontzegging en een boete is, waarbij die rijontzegging dan voorwaardelijk zal zijn, omdat ze schijnbaar tegenwoordig een rijschool heeft en dit haar broodwinning is.
Maar goed, we wachten het af. Ben wel erg benieuwd.

quote:Op maandag 30 juli 2007 12:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Wow, ik ben het nog redelijk eens ook, met een post van Gia.![]()

Ja gek heh als er allemaal camera's op de dader gericht zijn, Peter die buiten de camera omringd is door sportschooltypes, en de dader ook nog eens eventueel buiten adem is van het rennen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja zal vast wel eens naar Peter R. de Vries hebben gekeken alwaar hij mensen "overvalt". Die proberen ook weg te komen, maar door in de weg te lopen blijven ze geregeld toch staan.

Hij had gelijk? Ten eerste hoort het niet specifiek tot een bepaalde leeftijdscategorie, want nniemand die ik ken had op die leeftijd de neiging vrouwen te gaan beroven van hun tasje, en dat is inclusief ondergetekende. Het is meer de bevolkingscategorie waartoe ie behoort, waar dat soort dingen blijkbaar heel normaal zijn, want "iedereen steelt wel eens een tasje" toch? Je moet toch wat als je geen zin hebt om je school af te maken en te lui bent om werk te zoeken, maar toch die dure Nikes wil blijven kopen?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En toch had die "gast" gelijk in feite. Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving. Maar tjonge jonge, denk toch eens na: iemand van het leven beroven omdat deze een tasje heeft gestolen! Dat staat toch in geen verhouding? Walgelijk is het en dan zitten we met zijn allen hier wel te zeuren dat die culturen zo barbaars zijn. Ga toch weg, hier is het veel erger. Een bananenrepubliek is het hier.

verhuis naar Afrika zou ik zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef Hathor het volgende:
Was het hier maar een bananenrepubliek, in dat soort dictaturen worden dat soort types tenminste zonder pardon tegen de muur gezet, en krijgen geitenwollen sokken die daar een probleem mee hebben een stevige afranseling inplaats van een kop thee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |