abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2007 @ 11:43:11 #241
3542 Gia
User under construction
pi_51955346
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.
Hoe kom je erbij dat het moord is? Probeer jij maar eens opzettelijk achteruit rijdend, iemand op een scooter klem te rijden tegen een boom. Denk dat je het nog moeilijk krijgt. Daaruit leid ik af dat het een ongeluk was. Dat ze achteruit de achtervolging inzette is uiteraard gevaarlijk, net zoals door rood rijden.

Ik vind dat ze een straf moet krijgen die vergelijkbaar is met iemand doodrijden wanneer je door rood rijdt. Als dat gevangenisstraf is, het zij zo. Maar ik vermoed dat het rijontzegging en een boete is, waarbij die rijontzegging dan voorwaardelijk zal zijn, omdat ze schijnbaar tegenwoordig een rijschool heeft en dit haar broodwinning is.

Maar goed, we wachten het af. Ben wel erg benieuwd.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:45:11 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51955406
ohhh dus ze heeft een rijschool, dan zal dat achteruitrijden ook niet zo'n probleem zijn natuurlijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 30 juli 2007 @ 11:49:13 #243
3542 Gia
User under construction
pi_51955498
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:45 schreef Re het volgende:
ohhh dus ze heeft een rijschool, dan zal dat achteruitrijden ook niet zo'n probleem zijn natuurlijk...
Is ze daarna begonnen, geloof ik.
  maandag 30 juli 2007 @ 12:22:37 #244
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_51956379
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.
Ja en waarom deed ze dat?

Ik vind het niet meer als een normale reactie, dat die jongen daarbij dood gaat is zijn probleem verder. Wellicht nog een schadevergoeding voor de vrouw vanwege al die onzin met betrekking tot vervolging.

Tasjesroof afdoen als baldadigheid
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 30 juli 2007 @ 12:32:16 #245
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_51956646
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:36 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Deze post straalt pure domheid uit.
Toen ben ik gestopt de posts van deze user te lezen!
Als je iemand kwalificeren als dom, dan kun je er van uit gaan dat er zelf bij je iets niet spoort
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  maandag 30 juli 2007 @ 12:39:11 #246
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51956839
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het moord is? Probeer jij maar eens opzettelijk achteruit rijdend, iemand op een scooter klem te rijden tegen een boom. Denk dat je het nog moeilijk krijgt. Daaruit leid ik af dat het een ongeluk was. Dat ze achteruit de achtervolging inzette is uiteraard gevaarlijk, net zoals door rood rijden.

Ik vind dat ze een straf moet krijgen die vergelijkbaar is met iemand doodrijden wanneer je door rood rijdt. Als dat gevangenisstraf is, het zij zo. Maar ik vermoed dat het rijontzegging en een boete is, waarbij die rijontzegging dan voorwaardelijk zal zijn, omdat ze schijnbaar tegenwoordig een rijschool heeft en dit haar broodwinning is.

Wow, ik ben het nog redelijk eens ook, met een post van Gia.
pi_51956950
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:39 schreef Pool het volgende:

[..]

Wow, ik ben het nog redelijk eens ook, met een post van Gia.

Open er een topic over.
pi_51956966
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja zal vast wel eens naar Peter R. de Vries hebben gekeken alwaar hij mensen "overvalt". Die proberen ook weg te komen, maar door in de weg te lopen blijven ze geregeld toch staan.
Ja gek heh als er allemaal camera's op de dader gericht zijn, Peter die buiten de camera omringd is door sportschooltypes, en de dader ook nog eens eventueel buiten adem is van het rennen.
Maar dit is natuurlijk een unieke situatie.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 30 juli 2007 @ 13:06:23 #249
117098 Hathor
Effe niet
pi_51957574
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

En toch had die "gast" gelijk in feite. Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving. Maar tjonge jonge, denk toch eens na: iemand van het leven beroven omdat deze een tasje heeft gestolen! Dat staat toch in geen verhouding? Walgelijk is het en dan zitten we met zijn allen hier wel te zeuren dat die culturen zo barbaars zijn. Ga toch weg, hier is het veel erger. Een bananenrepubliek is het hier.
Hij had gelijk? Ten eerste hoort het niet specifiek tot een bepaalde leeftijdscategorie, want nniemand die ik ken had op die leeftijd de neiging vrouwen te gaan beroven van hun tasje, en dat is inclusief ondergetekende. Het is meer de bevolkingscategorie waartoe ie behoort, waar dat soort dingen blijkbaar heel normaal zijn, want "iedereen steelt wel eens een tasje" toch? Je moet toch wat als je geen zin hebt om je school af te maken en te lui bent om werk te zoeken, maar toch die dure Nikes wil blijven kopen?

Bovendien, in dit geval is de maatschappij wel degelijk verlost van een tumor, die gast kwam bovendien net uit de rechtzaal waar ie terechtstond voor een.....overval. Goh, kan het dat ik een patroon zie?

Was het hier maar een bananenrepubliek, in dat soort dictaturen worden dat soort types tenminste zonder pardon tegen de muur gezet, en krijgen geitenwollen sokken die daar een probleem mee hebben een stevige afranseling inplaats van een kop thee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 30 juli 2007 @ 13:17:22 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51957864
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:06 schreef Hathor het volgende:

Was het hier maar een bananenrepubliek, in dat soort dictaturen worden dat soort types tenminste zonder pardon tegen de muur gezet, en krijgen geitenwollen sokken die daar een probleem mee hebben een stevige afranseling inplaats van een kop thee.
verhuis naar Afrika zou ik zeggen , beetje dom geblaat hoor...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51959219
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien had je je kutkind moet opvoeden (nee, het woordje "beter" is niet weggevallen). Dan had ie misschien geen tasjes gejat, was ie nu misschien nog levend, aan het werk en eerlijk geld verdienen.

Man ik kan me die interviews na het incident nog herinneren, zo'n gast :tszzzz, iedereen jat wel eens tasje man!

En me om dat soort types druk maken? Dacht het niet, good fucking riddance...
Zegt me veel over jouw soort mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen. Altijd dat ge-oordeel.
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
pi_51959298
quote:

[..]

Ze wilde hem toch aantikken? Dan is het wel degelijk moord met voorbedachten rade als ze dat blijft verklaren. Als je iemand met de auto wilt aantikken dan neem je een vrij groot risico.

Blijkbaar vind jij dat wel best. Ik hoop niet dat mensen mijn kinderen gaan 'aantikken', ook niet als ze dit soort rotgeintjes uithalen wat ze gelukkig niet zo snel zullen doen maar je weet maar nooit hoe kinderen zich ontwikkelen.
pi_51959323
Die achterlijke sympathieėn met slachtoffers moeten eens afgelopen zijn. Bah, wat walg ik daar toch van. Iedereen heeft er wel een oordeel over. Ga toch weg en laat de rechtsgang zijn werk doen.
  maandag 30 juli 2007 @ 14:15:23 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51959380
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:09 schreef Slaughter het volgende:

[..]

Zegt me veel over jouw soort mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen. Altijd dat ge-oordeel.
En dat jij niet inziet dat iemand die tasjes jat gewoon 100% automatisch minder is dan iemand die dat niet doet baart mij zorgen....

Ik oordeel over iemand die een wetsovertreding maakt ja. Dat zou de rechter normaal ook over HEM doen, sterker nog, daar waren ze al mee bezig (aangezien hij net uit de rechtbank kwam). Alleen kwam er iets tussen .

Dus wat is er precies zo vreemd aan het "ge-oordeel"? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_51959399
quote:
omdat ze schijnbaar tegenwoordig een rijschool heeft en dit haar broodwinning is.
Heeft ze echt een rijschool?

"Rij hier maar even achteruit, ik zie daar een paar allochtoontjes lopen"
  maandag 30 juli 2007 @ 14:16:47 #256
3542 Gia
User under construction
pi_51959426
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Open er een topic over.
pi_51959432
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat jij niet inziet dat iemand die tasjes jat gewoon 100% automatisch minder is dan iemand die dat niet doet baart mij zorgen....

Ik oordeel over iemand die een wetsovertreding maakt ja. Dat zou de rechter normaal ook over HEM doen, sterker nog, daar waren ze al mee bezig (aangezien hij net uit de rechtbank kwam). Alleen kwam er iets tussen .

Jij juicht over iemands dood. Ik vind dat misselijk makend.

JIj maakt nooit een overtreding?
  maandag 30 juli 2007 @ 14:19:04 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51959483
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:16 schreef Slaughter het volgende:

[..]

Jij juicht over iemands dood. Ik vind dat misselijk makend.

JIj maakt nooit een overtreding?
Juichen is een groot woord, ik zit er niet mee iig nee. Ik vind sympathie voor gastjes die met dit soort zaken iemands leven overhoop gooien misselijkmakend.

Nee, iig niet een waarbij ik iemand rechtstreek bedreigs en zijn/haar bezittingen met geweld wegneem.

Ik had pas een bekeuring omdat mijn auto te lang in een blauwe zone staat. Deed ik verder iemand kwaad? Had iemand er last van? nee, heb mijn boete netjes betaald .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_51959488
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er kwam iets tussen??? Wat heb jij voor een zieke geest? Er kwam een moord tussen. Een opzettelijke poging iemand op zijn minst letsel toe te brengen. Wat ook maar de oorzaak daarvan moge zijn, zoiets mag nooit worden goedgekeurd. Het baart mij juist zorgen, dat jij het verschil niet ziet tussen moord en het stelen van een tasje.

maandag 30 juli 2007 @ 14:19:25 #260
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51959490
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Slaughter het volgende:

[..]

Ze wilde hem toch aantikken? Dan is het wel degelijk moord met voorbedachten rade als ze dat blijft verklaren.
Doe eens niet alsof je er verstand van hebt. Voor moord met voorbedachten rade is wel even iets meer nodig dan dit. Mishandeling de dood tot gevolg hebbend is wel het maximum wat ik kan verzinnen hiervoor.
quote:
Als je iemand met de auto wilt aantikken dan neem je een vrij groot risico.
Als je iemand's tasje jat, neem je ook een groot risico. Een tik tegen een scooter met achteruitrijden, daarvan kun je echt niet voorspellen dat er dit soort gevolgen van komen. Hoogstens dat je die scooter onder je achterwiel verfrommelt.
quote:
Blijkbaar vind jij dat wel best. Ik hoop niet dat mensen mijn kinderen gaan 'aantikken', ook niet als ze dit soort rotgeintjes uithalen wat ze gelukkig niet zo snel zullen doen maar je weet maar nooit hoe kinderen zich ontwikkelen.
En als ze het wel doen, lopen ze een risico wat ze zelf over zich afroepen. Tegenwoordig trekt men heel makkelijk een mes of zelfs een pistool. deze mevrouw wilde alleen maar de dader tegenhouden. De volgende keer is iemand het misschien zo beu, dat hij de dader onmiddellijk overhoop knalt. Risico van het vak.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')