Waarom dan toch? Het is toch heel logisch? Een jongeman wordt gedood, omdat hij een tasjesdief is. Als ik het je dan op een directe wijze mag vragen: vind jij dat terecht? Is dan een goede rechtsbalans? Mogen we straks iedereen doden die in onze beleving ons iets vervelends aandoen?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word erg verdrietig van dit soort posts, echt.. heel erg verdrietig....
Negeren die gast, heeft een levenservaring van 0,0 en geen enkel realiteitsbesef.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word erg verdrietig van dit soort posts, echt.. heel erg verdrietig....
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom dan toch? Het is toch heel logisch? Een jongeman wordt gedood, omdat hij een tasjesdief is. Als ik het je dan op een directe wijze mag vragen: vind jij dat terecht? Is dan een goede rechtsbalans? Mogen we straks iedereen doden die in onze beleving ons iets vervelends aandoen?
Hiervan krijg ik echt rillingen over mijn rug en een hele vieze smaak in mijn bek. Van die zweefteef achtige groenlinks schijt excuses voor het verbergen van gewoon hufterig crimineel gedrag.quote:Jatten is uit den boze en moet je nooit goedkeuren, maar het hoort wel een beetje bij een bepaalde leeftijdscategorie. Het is baldadigheid van een jongen die zich miskend voelt en zich nog geen plaats heeft weten te veroveren in de samenleving
Ja, natuurlijk, dat moet ook niet de standaard straf oid worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef floris.exe het volgende:
Je gaat maar niet in op mijn vergelijking, ik zal het nog duidelijker maken:
Moord versus het jatten van een tasje.
Zelf voor rechter spelen ondermijnt de rechtsorde, dat is toch zo duidelijk als wat?
Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
nee, ze is een verdachte...
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snaptquote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Spreek voor jezelf met "we"
de enige "we"die ik nog tegenkwam was die van mij?... jij wilt eigenrechter zijn?, lekker met je colt over straat mensen afknallen?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Spreek voor jezelf met "we"
Mwah, zijn "vriend" die erbij was en die dingen blaat van :iedereen steelt wel eens tasje....quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het is, als je zo redeneer, ook niet bewezen dat die jongeman haar tasje heeft gestolen.
Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kan mij inderdaad voorstellen dat jij dit soort dingen niet snapt.
Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef floris.exe het volgende:
Je gaat maar niet in op mijn vergelijking, ik zal het nog duidelijker maken:
Moord versus het jatten van een tasje.
Zelf voor rechter spelen ondermijnt de rechtsorde, dat is toch zo duidelijk als wat?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat ik zeker snap is dat jij in een fantasiewereld leeft. Kom je weleens buiten?
Jij denkt ja, maar de feiten liggen op tafel. Iemand met een auto achtervolgen en deze persoon vervolgens aanrijden, kom nou zeg, dat is pure moord. Wellicht niet met voorbedachte rade, maar het is moord. Hoe dan ook, een straf voor haar is terecht.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze speelde niet voor rechter. Ze wilde gewoon haar tasje terug en zette de achtervolging in.
Zoals ik al eerder zei: Als zij bewust deze jongen heeft willen doden voor de tasjesroof, dan speelde ze voor rechter, maar ik DENK dat het gewoon een noodlottig ongeluk was, vergelijkbaar met door rood rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |