abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2007 @ 10:11:35 #151
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51929335
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een Wilders-adept had het niet beter kunnen uitleggen...
Kom op, zeg. Wilders is een idioot, maar de politie en bepaalde vormen van recht in dit land worden hoe langer hoe meer een lachertje. Ik ben tegen eigen rechter spelen, maar een inbreker die willens en wetens mijn huis binnendringt moet niet raar opkijken als de hond hem in zijn ballen grijpt. En de hond doet dat Dan is het van de gekke, dat IK daarvoor de bak in moet en HIJ gewoon weer buiten loopt. En dat gebeurt gewoon.

Ik ben wel van mening dat mensen hun eigendommen mogen beschermen. En als je daarbij een inbreker afrost, moet dat gewoon kunnen. Maar ik weet wel, dat ik nu een inbreker afros en hem vervolgens met de auto ergens langs de weg in een greppel ga dumpen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 29 juli 2007 @ 10:12:54 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51929343
Dat laatste klinkt best wel eng.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:15:56 #153
66444 Lord_Vetinari
pi_51929369
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben eng

Ik pas er gewoon voor, om de bak in te draaien omdat ik mijn gezin en mijn eigendommen wens te beschermen tegen iemand die te belazerd is om zelf te gaan werken. Als ik iemand betrap die bijvoorbeeld mijn auto wil jatten, breek ik hem tot de grond toe af en begraaf hem in de tuin.
pi_51929373
quote:
Das niet eng. Dat is simpelweg vervolging n.a.v. een ongeval op de werkplek van de inbreker voorkomen.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:19:44 #155
66444 Lord_Vetinari
pi_51929401
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Das niet eng. Dat is simpelweg vervolging n.a.v. een ongeval op de werkplek van de inbreker voorkomen.
Dat dus. Zeker met het voorbeeld van dit topic in gedachten, pas ik ervoor ditzelfde mee te moeten maken, alleen omdat ik mijn gezin en eigendommen wens te beschermen.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:21:06 #156
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51929412
Het lijkt er bijna op dat je het prettig zou vinden als er bij je ingebroken wordt, zodat je dit statement kunt maken.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:22:06 #157
66444 Lord_Vetinari
pi_51929421
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het lijkt er bijna op alsof je het prettig zou vinden als er bij je ingebroken wordt, zodat je dit statement kunt maken.
Nee hoor. Liever niet. Ik zeg alleen dat als het zou gebeuren ik niet zou aarzelen om actie te ondernemen. Ik zou er alleen wel voor zorgen dat het niet op mijn hoofd zou terugkomen.
  zondag 29 juli 2007 @ 10:26:53 #158
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51929459
Ik begrijp wel wat je zegt, maar ik hoop dat je er nooit mee in de problemen komt.
pi_51929474
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee hoor. Liever niet. Ik zeg alleen dat als het zou gebeuren ik niet zou aarzelen om actie te ondernemen. Ik zou er alleen wel voor zorgen dat het niet op mijn hoofd zou terugkomen.
Mijn broer zei al: neerslaan dat figuur, vervolgens alarmeer je de buurman. Je spreekt met elkaar af dat je zal zeggen dat de inbreker 1 van de mensen aanvloog en je daarop besloot om terug te slaan om jezelf zo in veiligheid te brengen.

Vervolgens bel je de politie en vertel je dat verhaal. Laat de inbreker daarna maar eens bewijzen dat hij hen niet aanviel. Twee tegen 1 in dat geval, twee burgers/bewoners vs 1 stuk tuig.
pi_51929528
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Kom op, zeg. Wilders is een idioot,
Ik vond dat jouw post eenzelfde kwalificatie verdiende. Het viel me ook van je tegen...
quote:
maar de politie en bepaalde vormen van recht in dit land worden hoe langer hoe meer een lachertje. Ik ben tegen eigen rechter spelen, maar een inbreker die willens en wetens mijn huis binnendringt moet niet raar opkijken als de hond hem in zijn ballen grijpt. En de hond doet dat Dan is het van de gekke, dat IK daarvoor de bak in moet en HIJ gewoon weer buiten loopt. En dat gebeurt gewoon.
Bron?
quote:
Ik ben wel van mening dat mensen hun eigendommen mogen beschermen. En als je daarbij een inbreker afrost, moet dat gewoon kunnen. Maar ik weet wel, dat ik nu een inbreker afros en hem vervolgens met de auto ergens langs de weg in een greppel ga dumpen.
Jij bent tegen eigen rechter spelen?

Wat daarvan ook allemaal moge zijn: gepast geweld gebruiken bij aanhouding mag. En veel inbrekers zijn zonder geweld aan te houden, dus vaak is gepast geweld geen geweld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_51929567
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:36 schreef DS4 het volgende:
Wat daarvan ook allemaal moge zijn: gepast geweld gebruiken bij aanhouding mag. En veel inbrekers zijn zonder geweld aan te houden, dus vaak is gepast geweld geen geweld.
*PROEST* Ik moest lachen !!!
  zondag 29 juli 2007 @ 10:46:18 #162
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51929609
Hoe wil je een inbreker zonder geweld aanhouden?
pi_51930783
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe wil je een inbreker zonder geweld aanhouden?
Als je gewoon voor de vluchtweg blijft staan, wil de inbreker iha best blijven waar hij is. Inbrekers zijn nl. iha niet genegen om geweld te gebruiken.
pi_51930830
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:41 schreef Scorpie het volgende:

*PROEST* Ik moest lachen !!!
Het is mij gelukt en ik ben geen afschrikwekkende verschijning. Vaak is het voldoende om uit te stralen dat je bereid bent om geweld te gebruiken als het moet.
  zondag 29 juli 2007 @ 12:25:12 #165
3542 Gia
User under construction
pi_51930956
En als die inbreker je vervolgens aanklaagt omdat hij zich door jou bedreigd voelde?
pi_51931045
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ben eng

Ik pas er gewoon voor, om de bak in te draaien omdat ik mijn gezin en mijn eigendommen wens te beschermen tegen iemand die te belazerd is om zelf te gaan werken. Als ik iemand betrap die bijvoorbeeld mijn auto wil jatten, breek ik hem tot de grond toe af en begraaf hem in de tuin.
Dan bescherm je je gezin toch juist helemaal niet? Dan zit je jaren in de bak.
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
  zondag 29 juli 2007 @ 12:32:35 #167
66444 Lord_Vetinari
pi_51931100
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:30 schreef Slaughter het volgende:

[..]

Dan bescherm je je gezin toch juist helemaal niet? Dan zit je jaren in de bak.
Niet als ik hem begraaf... Hij verdwijnt spoorloos. Hoe wil iemand hem als vermist opgeven? "Ja, hij ging inbreken en kwam niet meer terug"...

pi_51931556
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:25 schreef Gia het volgende:
En als die inbreker je vervolgens aanklaagt omdat hij zich door jou bedreigd voelde?
Tuurlijk... dat zal worden vervolgd...
  zondag 29 juli 2007 @ 14:06:14 #169
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51932966
quote:
Daarom hebben we ook een politie en een rechterlijke macht uitgevonden. Helaas functioneerd het niet goed genoeg volgens velen. Het resultaat daarvan is dat men weer voor eigen rechter gaat spelen, net als vroeger. Je kan natuurlijk eigenrichting afkeuren uit principe, maar in principe moet iemand anders van mijn spullen afblijven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 29 juli 2007 @ 17:01:21 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51937050
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ben eng

en dat voor een verzekerde auto?... , lijkt me dus dat je het materalistische prefereert boven je gezin etc... ik begin al medelijden te krijgen met je familie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51937173
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Niet als ik hem begraaf... Hij verdwijnt spoorloos. Hoe wil iemand hem als vermist opgeven? "Ja, hij ging inbreken en kwam niet meer terug"...
Ik heb dat is wel twintig jaar geleden al een keer een inbreker betrapt, die had zich om 4.30uur verstopt in de schuur, omdat ik thuiskwam en ik was binnen en hoorde de schuurdeur, ik heb hem eruit gehaald met hem gevochten en aan de politie geven
De politie liet hem gelijk weer vrij wegens gebrek aan bewijs.
De volgende dag kwam zijn vrouw klagen dat ik zijn pink had gebroken.
  zondag 29 juli 2007 @ 17:24:56 #172
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51937566
De arrogantie van zulk soort mensen he, ze denken gewoon dat dat normaal is.... spullen jatten enz.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51937774
Die vrouw verdient natuurlijk een lintje ipv een gevangenisstraf.

Die vrouw zal wel 1 of ander symbolische straf krijgen. Geen rechter die haar namelijk de gevangenis in durft te sturen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 29 juli 2007 @ 17:42:28 #174
66444 Lord_Vetinari
pi_51937964
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:01 schreef Re het volgende:

[..]

en dat voor een verzekerde auto?... , lijkt me dus dat je het materalistische prefereert boven je gezin etc... ik begin al medelijden te krijgen met je familie
En jij denkt dat je van de verzekering een nieuwe auto krijgt of zo? Dagwaarde. Daar koop je echt geen vergelijkbare voor, hoor. En de auto was maar een voorbeeld.
  zondag 29 juli 2007 @ 17:46:58 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51938071
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En jij denkt dat je van de verzekering een nieuwe auto krijgt of zo? Dagwaarde. Daar koop je echt geen vergelijkbare voor, hoor. En de auto was maar een voorbeeld.
en ik wilde alleen maar zeggen dat je materiaal prefereert boven een menselijk leven, hoe laag dat wezen dan ook mag zijn, waarmee je gewoon een slechter mens bent dan die crimineel. Is verder niets mis mee maar wel hypocriet.
  zondag 29 juli 2007 @ 18:00:21 #176
66444 Lord_Vetinari
pi_51938389
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:46 schreef Re het volgende:

[..]

en ik wilde alleen maar zeggen dat je materiaal prefereert boven een menselijk leven, hoe laag dat wezen dan ook mag zijn, waarmee je gewoon een slechter mens bent dan die crimineel. Is verder niets mis mee maar wel hypocriet.
Kul. Als de overheid mij niet kan beschermen of, alternatief, ervoor zorgt dat degene die mijn spullen jat voior minimaal 5 jaar de bak in verdwijnt (of hij nou een auto jat of voor mijn part een leeg etensbord), voel ik me verplicht mezelf te beschermen. Aangezien de praktijk van de laatste jaren uitwijst, dat de overheid, die ik daarvoor betaal dmv belastingen, faalt in beide bovengenoemde redelijke eisen, lijkt me een eigen vorm van bescherming nodig tegen iedereen die zich wederrechtelijk in mijn huis bevindt. Ik weet namelijk op dat moment niet of hij komt jatten of mij en mijn gezin vermoorden. En dus neem ik geen risico.
pi_51938446
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Kul. Als de overheid mij niet kan beschermen of, alternatief, ervoor zorgt dat degene die mijn spullen jat voior minimaal 5 jaar de bak in verdwijnt (of hij nou een auto jat of voor mijn part een leeg etensbord), voel ik me verplicht mezelf te beschermen. Aangezien de praktijk van de laatste jaren uitwijst, dat de overheid, die ik daarvoor betaal dmv belastingen, faalt in beide bovengenoemde redelijke eisen, lijkt me een eigen vorm van bescherming nodig tegen iedereen die zich wederrechtelijk in mijn huis bevindt. Ik weet namelijk op dat moment niet of hij komt jatten of mij en mijn gezin vermoorden. En dus neem ik geen risico.
Ik vind je ook een beetje eng. Brr.
  zondag 29 juli 2007 @ 18:04:57 #178
66444 Lord_Vetinari
pi_51938503
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind je ook een beetje eng. Brr.
Mooi. Dan geef ik je mijn adres. Weet je dat je hier in ieder geval beter weg kunt blijven op je strooptochten
  zondag 29 juli 2007 @ 18:06:21 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51938535
quote:

[..]

ik weet ook niet wat ik in zo'n situatie zou doen maar ik ga niet lopen brullen dat ik een persoon ga vermoorden omdat hij mijn auto jat. In zal me niet gaan verlagen in excessief crimineel gedrag om criminaliteit tegen te gaan. Noem mij een land waar er geen criminaliteit is of waar het eigen rechtertje spelen tot een succesvolle maatschappij heeft geleid...
pi_51938551
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mooi. Dan geef ik je mijn adres. Weet je dat je hier in ieder geval beter weg kunt blijven op je strooptochten
Das dan weer best grappig, maar serieus: ik hoop echt dat je het allemaal niet zo meent, want mèn, als iedereen zo was dan zou het een lekkere boel worden hier in Nederland.
  zondag 29 juli 2007 @ 18:10:36 #181
66444 Lord_Vetinari
pi_51938649
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Das dan weer best grappig, maar serieus: ik hoop echt dat je het allemaal niet zo meent, want mèn, als iedereen zo was dan zou het een lekkere boel worden hier in Nederland.
Uiteraard vermoord ik niemand. Maar als je naar dit topic kijkt... Iemand die haar eigen spullen terug wil en daarbij per ongeluk de dief naar de andere wereld helpt, wordt 2,5 jaar later alsnog vervolgd. Weet je wel wat zoiets met je leven doet? Als mij dus zoiets overkomt (stel ik tref een dief met een zwak hart en die schrikt van mijn honkbalknuppel en overlijdt) dan weet ik niet of ik deze persoon niet in mijn autro laad en ergens in een greppel dump. Zodat het lijkt of hij bij het wanmdelen een hartaanval heeft gekregen. Onder de huidige wetgeving durf ik het dan niet aan om de politie te roepen en de bak in te gaan wegens dood door schuld of zo.
pi_51938862
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Uiteraard vermoord ik niemand. Maar als je naar dit topic kijkt... Iemand die haar eigen spullen terug wil en daarbij per ongeluk de dief naar de andere wereld helpt, wordt 2,5 jaar later alsnog vervolgd. Weet je wel wat zoiets met je leven doet? Als mij dus zoiets overkomt (stel ik tref een dief met een zwak hart en die schrikt van mijn honkbalknuppel en overlijdt) dan weet ik niet of ik deze persoon niet in mijn autro laad en ergens in een greppel dump. Zodat het lijkt of hij bij het wanmdelen een hartaanval heeft gekregen. Onder de huidige wetgeving durf ik het dan niet aan om de politie te roepen en de bak in te gaan wegens dood door schuld of zo.
Ik vind een onderzoek van 2,5 jaar ook ridicuul. Maar ik vind ook dat een rechter zich hierover moet buigen. Gezien het feit dat de mevrouw sowieso nogal een opgewonden standje is (ik bedoel, als ik word geflitst race ik niet 500 meter achteruit -op de snelweg nog wel - om verhaal te halen dan denk ik hoogstens: kut ik had wat beter op de camera's moeten letten...).
Anyway, naar eigen zeggen heeft ze de brommer met jongen willen "aantikken" dat is dus ietwat misgegaan, to say the least en expres of niet expres, ze zal zich daarvoor dus moeten verantwoorden.
pi_51944906
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:39 schreef Manono het volgende:
De vrouw was geloof ik Chinees he?
Check ook discussies hierover op http://forums.marokko.nl/index.php waar men het van een andere kant bekijkt
Die "andere kant" hoef ik niet. Daar KIJK ik niet eens naar. De meningen van die marocjes wil ik niet lezen, want ik wil dadelijk nog slapen, en niet geërgerd en met stoom uit m'n oren proberen in slaap te vallen. Die gozer die dat tasje van die mevrouw wilde jatten had, als ik me goed herinner, nog veel meer op z'n kerfstop. Of ze 'm nou expres of per ongeluk geplet heeft, boeit me niet. Als het een Nederlander was geweest hadden we er hoogstwaarschijnlijk niets meer over gehoord, maar het is een lid van een "ethnische minderheid", en die zijn zielig en moeten geholpen worden. Donder toch op. Er zijn de laatste jaren zeeën van moorden gepleegd waar de dossiers van gesloten zijn en blijven (Marianne Vaatstra, Nicky Verstappen enz), maar omdat het hier een Ali of Mohammed betreft moet alles weer opgerakeld worden. Ziek!!!
pi_51944992
quote:

[..]

Juist. Enne...de overheid faalt imho in alles, trouwens, vooral het justitiële apparaat; veel krommer kán dat bijna niet meer worden.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:54:50 #185
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51946058
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je gewoon voor de vluchtweg blijft staan, wil de inbreker iha best blijven waar hij is. Inbrekers zijn nl. iha niet genegen om geweld te gebruiken.
Het zijn zenuwachtige, laffe ratten die uit pure angst schijten op de bank of pissen op het nieuwe behang.

Als ze betrapt worden, zijn ze als een kat in het nauw. Onvoorspelbaar en dus levensgevaarlijk. Anders vraag je het even aan die schoonmaker in Enschede of kleine Jesse (?) uit Hoogerheide, hoe inbrekers reageren als ze betrapt worden.
pi_51946206
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

LOL

Laat me raden..... jij woont in disneyland.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51946253
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Het zijn zenuwachtige, laffe ratten die uit pure angst schijten op de bank of pissen op het nieuwe behang.

Als ze betrapt worden, zijn ze als een kat in het nauw. Onvoorspelbaar en dus levensgevaarlijk. Anders vraag je het even aan die schoonmaker in Enschede of kleine Jesse (?) uit Hoogerheide, hoe inbrekers reageren als ze betrapt worden.
Aha, dus ik had die ene uitzondering te pakken...

Vertel eens: hoeveel ervaringen ter zake heb jij?
pi_51946281
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef JohnDope het volgende:

Laat me raden..... jij woont in disneyland.
Nee. Zijn daar veel inbrekers dan?
  zondag 29 juli 2007 @ 23:03:36 #189
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51946388
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Aha, dus ik had die ene uitzondering te pakken...

Vertel eens: hoeveel ervaringen ter zake heb jij?
M'n pa zit al 40 jaar bij de politie. Als je verder wilt plassen, be my guest, maar ga niet op zondagavond bijdehand doen tegen me.

Reageer maar inhoudelijk.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:04:00 #190
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51946409
quote:

[..]

iha niet.
pi_51946434
quote:

[..]

Mijn God, lees nou wat je allemaal uitkraamt.
pi_51948077
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

M'n pa zit al 40 jaar bij de politie.
BOA in de struikjes?

Ik denk altijd maar zo: als het mij lukt, moet het anderen ook lukken. Zo bijzonder ben ik echt niet.
pi_51948106
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef JohnDope het volgende:
Mijn God, lees nou wat je allemaal uitkraamt.
Dat doe ik altijd. Jij toch ook neem ik aan?
pi_51948161
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd. Jij toch ook neem ik aan?
Het is wel duidelijk dat jij naïef tot in den kist bent.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:06:07 #195
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51948203
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

M'n pa zit al 40 jaar bij de politie. Als je verder wilt plassen, be my guest, maar ga niet op zondagavond bijdehand doen tegen me.

Reageer maar inhoudelijk.
Dan hoort tie al lang met pensioen te zijn hoor ...

oww mijn pa zat ook bij de politie
  maandag 30 juli 2007 @ 00:07:44 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51948250
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef progrock het volgende:

[..]

Juist. Enne...de overheid faalt imho in alles, trouwens, vooral het justitiële apparaat; veel krommer kán dat bijna niet meer worden.
noem eens een land waar het land/apparaat niet faalt?
pi_51948337
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:04 schreef JohnDope het volgende:

Het is wel duidelijk dat jij naïef tot in den kist bent.
Zo lang die naïviteit mij blijft brengen wat het tot nu toe heeft gebracht hoop ik dat van ganse harte.

Alsof een inbreker aanhouden altijd samen gaat met een pak rammel... Het is potdimme nieuws als er weer eens een inbreker een pak rammel heeft gehad.
pi_51948490
Wat een drukte zeg, een Surinamese meid, rijd een Marokaan dood, das toch een win win situatie.

Maak het niet te complex, wel triest dat ze voor een tasjesdief, blommetjes gaan neerleggen.
pi_51948505
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zo lang die naïviteit mij blijft brengen wat het tot nu toe heeft gebracht hoop ik dat van ganse harte.

Alsof een inbreker aanhouden altijd samen gaat met een pak rammel... Het is potdimme nieuws als er weer eens een inbreker een pak rammel heeft gehad.
Een inbreker geeft zich over het algemeen echt niet zonder slag of stoot over.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:19:12 #200
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_51948553
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:06 schreef Re het volgende:

[..]

Dan hoort tie al lang met pensioen te zijn hoor ...

oww mijn pa zat ook bij de politie
17e op de politieschool, jaar later in dienst, nu 57. Pensioen pas met 62 volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')