DGK wordt uitgezonden op RTL5, wat dus een jongeren zender gaat worden, wat zou Tas moeten bij een jongeren zender?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jij dat er nu met Tas gaat gebeuren?
Oké! Vanaf nu geloof ik helemaal niks meer van zij online.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 ding, geloof niets van zij-online![]()
edit: mooi, kan ik www.depers.nl ook meteen op me ban lijstje zetten![]()
Mooooooooooooi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , de zender Tien bestaat dan niet meer maar Talpa Media wel. Talpa Media blijft ook gewoon progamma's maken alleen dan niet meer voor Tien maar voor andere zenders , je kunt het dus zien als Endemol of Eyeworks.
Ik weet het niet meer hoor... het lijkt erop dat onze aksie contraproductief heeft gewerkt ofzo... waarom wil ze nu ineens toch blijven? Zo is alle lol eraf. Ik ben echt te moe van het zeppelin-vliegen om nu meteen alweer een tegenaksie te gaan voerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jij dat er nu met Tas gaat gebeuren?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef Dark het volgende:
[..]
DGK wordt uitgezonden op RTL5, wat dus een jongeren zender gaat worden, wat zou Tas moeten bij een jongeren zender?
Geen idee!
Nee joh, die probeert de streamers voor de gek te houden dat ze niet weg wil, ze heeft natuurlijk ook wel door dat wij de 'doorgestoken kaart' plannen niet pikken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer hoor... het lijkt erop dat onze aksie contraproductief heeft gewerkt ofzo... waarom wil ze nu ineens toch blijven? Zo is alle lol eraf. Ik ben echt te moe van het zeppelin-vliegen om nu meteen alweer een tegenaksie te gaan voeren![]()
blijven ademenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké! Vanaf nu geloof ik helemaal niks meer van zij online.
Ben blij dat je het zegt want ik zal al met een boterhamzakje op schoot klaar om het nieuws te verwerken.![]()
Hoe was de vlucht?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer hoor... het lijkt erop dat onze aksie contraproductief heeft gewerkt ofzo... waarom wil ze nu ineens toch blijven? Zo is alle lol eraf. Ik ben echt te moe van het zeppelin-vliegen om nu meteen alweer een tegenaksie te gaan voeren![]()
Zo leuk en interessant gaat het dus worden, als er nog maar 4 bewoners over zijn.quote:
Nog niet duidelijk hoor, iemand van vol heeft net gebeld naar redactie en daar weten ze het ook nog niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dus nou ff voor de duidelijkheid: de STREAMS BLIJVEN WEL OP INTERNET ALLEEN NIET OP DE RTL SITE. En nu niet meer lopen schreeuwen dat het niet kan blabla![]()
Das een leuke!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef STAP01 het volgende:
Kunnen we na vanavond als blijkt dat dat loeder niet vertrekt geen vliegtuigje huren met de tekst:
Natasja, FOK! OFF!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef STAP01 het volgende:
Kunnen we na vanavond als blijkt dat dat loeder niet vertrekt geen vliegtuigje huren met de tekst:
Natasja, FOK! OFF!
Huub, het stoute broertje typequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef Dark het volgende:
[..]
DGK wordt uitgezonden op RTL5, wat dus een jongeren zender gaat worden, wat zou Tas moeten bij een jongeren zender?
Geen idee!
Het zal VOL niet zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk hoor, iemand van vol heeft net gebeld naar redactie en daar weten ze het ook nog niet.
In het persbericht staat duidelijk dat het wel via Talpa blijft , sowieso kan Talpa daar veel mee verdienen dus waarom zouden ze het niet doen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk hoor, iemand van vol heeft net gebeld naar redactie en daar weten ze het ook nog niet.
+1quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef noekje het volgende:
Ik mis dat adhd geval.
Ligt dat gevoelig?quote:
Hij kotst hem uit maar mag van achter niks doen tegen Nix ,erg jammerquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Die kop van Jaap als Dennix iets zegt.
[afbeelding]
Klopt, ik lees ze elke ochtend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind die streamverslagen daar echt fantastisch!![]()
Wat eten we vanavond?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké! Vanaf nu geloof ik helemaal niks meer van zij online.
Ben blij dat je het zegt want ik zal al met een boterhamzakje op schoot klaar om het nieuws te verwerken.![]()
quote:
Geen mosselen! Ze hadden ze niet dus ik heb maar wat tonijn, garnalen en zalm gekocht met stokbrood.quote:
Jaap wil dit argument ook gebruiken om Nadia over de streep te trekken. Niet zo heel slecht bedacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:44 schreef Lobasca het volgende:
Jaap refereert naar de keer dat Natasja hem meerdere keren schopte. Hij heeft er toen voor gepleit dat ze er niet uit gezet zou worden. Daar was ze volgens hem niet blij mee.
M.a.w. jaap denkt dat Tas dolgraag naar huis wil.
HIj is echt mega bang, hij is niet bang voor een nieuwe dus hij ziet het voordeel niet om natas eruit te stemmen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
Dennis: zij neemt het altijd voor me op. Tegen Brian en tegen Huub.
Angst! Dennis is bang.
Toen ik een half uurtje geleden stemde waren het ruim 3400 stemmers met dezelfde score, en ik zag in de COS dat de percentages die BQ hier om 14.46 postte ook exact hetzelfde waren.quote:Poll
Ontslagronde voor Natasia...
Ze mag weg! 68%
Wat is de Kooi zonder Natasia? 17%
Ze gaat zelf binnenkort... 15%
4370 stemmen
Ik hoor Dennix toch echt zeggen dat hij denkt dat er mega mooie vrouw komt in de plaats van Natasja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:49 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj is echt mega bang, hij is niet bang voor een nieuwe dus hij ziet het voordeel niet om natas eruit te stemmen.
Ja maar VOL HEEFT GEBELD MET DE REDACTIE en daar wisten ze het nog niet dus MISSCHIEN IS HET WEL WAAR!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
Het zou ook te stom voor woorden zijn om nu al bekend te maken dat de live-streams zouden stoppen.
Nu pakken ze iig nog een ruime maand betalende streamers mee, waarvan er ook een hoop direct zouden afhaken als dat nieuws bekend en waar zou zijn.
Lijkt me sterk trouwens dat Talpa zou stoppen met de streams, de houden het programma in de lucht.
Ja... dan wordt alles altijd waar... de vergiftiging van Huub ook alquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar VOL HEEFT GEBELD MET DE REDACTIE en daar wisten ze het nog niet dus MISSCHIEN IS HET WEL WAAR!!!![]()
Scherp Donniequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
De stand in de Natasia poll op de Tien site is overigens mooi constant:
[..]
Toen ik een half uurtje geleden stemde waren het ruim 3400 stemmers met dezelfde score, en ik zag in de COS dat de percentages die BQ hier om 14.46 postte ook exact hetzelfde waren.
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor Dennix toch echt zeggen dat hij denkt dat er mega mooie vrouw komt in de plaats van Natasja.
Hetzelfde zei Natasja van de week ook al.
En dan???? Je bedoelt dat hij die wel gaat/mag neuken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!
Wat moet Dennis met een megamooie vrouw??quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennis is cool en stoer
O nee niet nog een Dennix fan... nu zijn er al 3.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennis is cool en stoer
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan???? Je bedoelt dat hij die wel gaat/mag neuken?![]()
Zoenen is vies!!! Dat doet hij niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet Dennis met een megamooie vrouw??
Alsof hij daarvoor wel zijn handen uit zijn zakken zal halen.... (of zijn tong uit zijn mond... )
Nee hoor, als je begint met "Ik denk", dan kun je alles schrijven wat je wil.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, als je begint met "Ik denk", dan kun je alles schrijven wat je wil.
Bron??quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!![]()
Dennis die op een krukje zit en genegeerd wordt, toptelevisiequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is DGK op dit moment nog saaier dan de saaiste BB
En dan had ik het niet eens over zoenen... meer over waar hij zijn tong ook niet wilde stoppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoenen is vies!!! Dat doet hij niet.![]()
Ik mis het opstandige , eigenwijze, af en toe super irritante maar zo het "smaakmakertje" van de Kooi.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is DGK op dit moment nog saaier dan de saaiste BB
Bron ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
Huub heeft natas een mes in haar rug gestoken!!!!
Huub heeft nog nooit met een mes in de rondte gelopenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
Huub heeft natas een mes in haar rug gestoken!!!!
Ik heb allebei de filmpjes bekeken, maar dat mens is zo'n leugenaar en zo hysterisch dat je niet meer weet wat echt is. Het kan zelfs zo zijn dat het 'ik wil naar m'n kindjes' chantage richting de buren was om nog meer los te krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee joh, die probeert de streamers voor de gek te houden dat ze niet weg wil, ze heeft natuurlijk ook wel door dat wij de 'doorgestoken kaart' plannen niet pikken.
Of ze is onwijs geschrokken toen ze van onze aksie lucht kreeg, en nu loopt te smeken om te mogen blijven.![]()
Zal wel bij aanvang van het nieuwe TV seizoen gebeuren? Dus ergens in september verwacht ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
Wanneer gaat de kooi nou precies over naar RTL?
Even serieus, ik ga ook wel eens in de fout, maar zolang mensen teksten bij zichzelf houden is er niets aan de hand en heb je veel meer vrijheden en vaak ook minder gedoe. Zaken als "waar" op een forum zetten geeft vaak onnodige discussie. Daarentegen, jij mag "zien", "vinden" en "denken" wat jij wil, makkelijk zat. Dat doe ik ook!quote:
Na de zomer, dus nieuwe TV seizoen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
Wanneer gaat de kooi nou precies over naar RTL?
Dank je welquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel bij aanvang van het nieuwe TV seizoen gebeuren? Dus ergens in september verwacht ik
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatjequote:
Is het geen hoax? Het klinkt me namelijk erg onwaarschijnlijk in de oortjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatje![]()
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatje![]()
RTL nieuws is een betrouwbare bron..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is het geen hoax? Het klinkt me namelijk erg onwaarschijnlijk in de oortjes
Mja, dat lijkt me ookquote:
Familie van Dennix ???quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....
Ik hoor het net ook ... dat is dus einde Gouden Kooi hier, want de streams zijn wél leuk ipv de uitzendingen .... Jammer hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
Wie zegt dat het van rtl komt ?quote:
Dat met die sponsors is pas gebeurt nadat Natasja ongestraft Jaap vloerde, en na die aanranding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....
Een invasie!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
O nee niet nog een Dennix fan... nu zijn er al 3.....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het van rtl komt ?
Linkje graag![]()
Teletext ?quote:
Hoezo?? Gebruikt die het woord "sowieso" ook??quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Familie van Dennix ???![]()
Voor de rest heb je helemaal gelijk, denk dat Talpa idd niet blij is met de streamers door de afhakende sponsors
Het heeft ook weinig zin om te discusseren over de tv-uitzendingen, die beelden kloppen niet. En als ze weten dat het nog door niemand gezien is, dan wordt er alleen maar meer gemanipuleerd met de beelden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Mocht het zo zijn dat de streams echt stoppen dan zal dit subforum ws. ook wel opgedoekt worden vrees ik![]()
Verwacht ook niet dat RTL lang DGK op TV zal uitzenden, hooguit zoals afgesproken nog wat maanden i.v.m. export belangen van Sjon. Dit is in hetTalpa/RTL contract vastgelegd..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik hoor het net ook ... dat is dus einde Gouden Kooi hier, want de streams zijn wél leuk ipv de uitzendingen .... Jammer hoor.
Mwah.. niet helemaal... ook tijdens Natasia d'r Touareg zoektocht zijn mogelijke leveranciers compleet kapot gemaild en gebeldquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat met die sponsors is pas gebeurt nadat Natasja ongestraft Jaap vloerde, en na die aanranding.
Als RTL gewoon de regels in het huis aanscherpt, zoals nu al gedaan is, en die opperheks er uit trappen, dan zullen de streamers ook geen sponsors meer platmailen.
Goedzo kleine!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://rtl.nl/(vm=/actuee(...)nieuws.avi_plain.xml RTL Nieuws van 4 uur , waarin DGK zit.
Mooi begin jij maar te vertellen wat er te zien isquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi, kunnen we het nu weer over de streams hebben?
Kijk, daar heb ik iets aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het nieuws item van het stoppen van de streams is hier te zien
Maar dat kwam omdat niemand die opperheks magquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. niet helemaal... ook tijdens Natasia d'r Touareg zoektocht zijn mogelijke leveranciers compleet kapot gemaild en gebeld
De PARTY!!! Ik heb m al eerder geplaatst maar weet niet zeker of jullie m al geopend hebben!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:44 schreef STAP01 het volgende:
http://i159.photobucket.com/albums/t158/Silver3_photo/party1.jpg
http://i159.photobucket.com/albums/t158/Silver3_photo/party2.jpg
Van VOL
Nou, Nada vijlt de nagels van Nix.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi begin jij maar te vertellen wat er te zien is![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even serieus, ik ga ook wel eens in de fout, maar zolang mensen teksten bij zichzelf houden is er niets aan de hand en heb je veel meer vrijheden en vaak ook minder gedoe. Zaken als "waar" op een forum zetten geeft vaak onnodige discussie. Daarentegen, jij mag "zien", "vinden" en "denken" wat jij wil, makkelijk zat. Dat doe ik ook!
Maar het gaf wel overduidelijk aan wat de streamers kunnen aanrichtenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat niemand die opperheks mag![]()
Wonderboyquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De PARTY!!! Ik heb m al eerder geplaatst maar weet niet zeker of jullie m al geopend hebben!!!
Sponsoren houden echt wel in de gaten hoe programma's verlopen waarin/waaromheen ze investeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het gaf wel overduidelijk aan wat de streamers kunnen aanrichten
Geen streamers, geen getergde (potentiële) sponsors....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:28 schreef demins het volgende:
Dan maak ik het zelf wel wat spannender... Wat voor envelop bergde Natasja daar schielijk op, net voor de buren even zichtbaar waren???
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07304/ScreenShot125.jpg]afbeelding][/url]
Die Joop van Teylingen is ook niet helemaal lekker in zijn hoofdquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De PARTY!!! Ik heb m al eerder geplaatst maar weet niet zeker of jullie m al geopend hebben!!!
Ik denk dat DGK een hele snelle stille dood sterft als ze de livestreams zouden sluiten. Het programma teert voornamelijk op de internetters en de streamers en niet op de tv kijkers. Dus het stopzetten van de livestreams zou een hele domme zet zijn van RTL of Talpa. Ik denk dat ze dat zelf ook wel weten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.![]()
Hoe Brian ook op Fries zit: Hoe hoor ik niet op een paard te zittenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Joop van Teylingen is ook niet helemaal lekker in zijn hoofd![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:29 schreef rooie3 het volgende:
Nou daar zijn we dus mooi klaar mee.Baal er best van dat er straks geen streams meer zijn.
Als het een dagelijkse halfuurssoap op TV wordt waarvan niemand meer weet wat er de rest van de dag gebeurt, de gebeurtenissen verre van chronologisch getoond worden, kijkers afhaken omdat ze helemaal niet meer weten wat de waarheid is dan is er geen programma meer om in de gaten te houdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Sponsoren houden echt wel in de gaten hoe programma's verlopen waarin/waaromheen ze investeren.
Daarnaast zijn er nog de media, die spannende zaken in het nieuws brengen.
M.a.w een vroege dood voor de Kooi.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een dagelijkse halfuurssoap op TV wordt waarvan niemand meer weet wat er de rest van de dag gebeurt, de gebeurtenissen verre van chronologisch getoond worden, kijkers afhaken omdat ze helemaal niet meer weten wat de waarheid is dan is er geen programma meer om in de gaten te houden
Ik zal je missen wanneer het binnenkort over is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een dagelijkse halfuurssoap op TV wordt waarvan niemand meer weet wat er de rest van de dag gebeurt, de gebeurtenissen verre van chronologisch getoond worden, kijkers afhaken omdat ze helemaal niet meer weten wat de waarheid is dan is er geen programma meer om in de gaten te houden
Nee hoor, ik kwam net binnenvallen en zag Natasia de envelop wegbergen. Ik weet niks van wat die envelop te betekenen heeft... Dat vraag ik juist! Niemand anders die het gezien heeft?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je maak ons blij met een dooie mus![]()
Lijkt me wel... misschien dat we de DGK SC open kunnen houden voor de verslaafdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w een vroege dood voor de Kooi.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het nieuws item van het stoppen van de streams is hier te zien
Dat zal wel meevallen. De regie zit altijd op deze en nog veel meer beelden te letten; kleine moeite om er 4 door te geven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |