Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatje![]()
RTL nieuws is een betrouwbare bron..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is het geen hoax? Het klinkt me namelijk erg onwaarschijnlijk in de oortjes
Mja, dat lijkt me ookquote:
Familie van Dennix ???quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....
Ik hoor het net ook ... dat is dus einde Gouden Kooi hier, want de streams zijn wél leuk ipv de uitzendingen .... Jammer hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatje![]()
Wie zegt dat het van rtl komt ?quote:
Dat met die sponsors is pas gebeurt nadat Natasja ongestraft Jaap vloerde, en na die aanranding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....
Een invasie!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
O nee niet nog een Dennix fan... nu zijn er al 3.....
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het van rtl komt ?
Linkje graag![]()
Teletext ?quote:
Hoezo?? Gebruikt die het woord "sowieso" ook??quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Familie van Dennix ???![]()
Voor de rest heb je helemaal gelijk, denk dat Talpa idd niet blij is met de streamers door de afhakende sponsors
Het heeft ook weinig zin om te discusseren over de tv-uitzendingen, die beelden kloppen niet. En als ze weten dat het nog door niemand gezien is, dan wordt er alleen maar meer gemanipuleerd met de beelden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Mocht het zo zijn dat de streams echt stoppen dan zal dit subforum ws. ook wel opgedoekt worden vrees ik![]()
Verwacht ook niet dat RTL lang DGK op TV zal uitzenden, hooguit zoals afgesproken nog wat maanden i.v.m. export belangen van Sjon. Dit is in hetTalpa/RTL contract vastgelegd..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik hoor het net ook ... dat is dus einde Gouden Kooi hier, want de streams zijn wél leuk ipv de uitzendingen .... Jammer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |