Ja... dan wordt alles altijd waar... de vergiftiging van Huub ook alquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar VOL HEEFT GEBELD MET DE REDACTIE en daar wisten ze het nog niet dus MISSCHIEN IS HET WEL WAAR!!!![]()
Scherp Donniequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
De stand in de Natasia poll op de Tien site is overigens mooi constant:
[..]
Toen ik een half uurtje geleden stemde waren het ruim 3400 stemmers met dezelfde score, en ik zag in de COS dat de percentages die BQ hier om 14.46 postte ook exact hetzelfde waren.
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor Dennix toch echt zeggen dat hij denkt dat er mega mooie vrouw komt in de plaats van Natasja.
Hetzelfde zei Natasja van de week ook al.
En dan???? Je bedoelt dat hij die wel gaat/mag neuken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!
Wat moet Dennis met een megamooie vrouw??quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennis is cool en stoer
O nee niet nog een Dennix fan... nu zijn er al 3.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennis is cool en stoer
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan???? Je bedoelt dat hij die wel gaat/mag neuken?![]()
Zoenen is vies!!! Dat doet hij niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet Dennis met een megamooie vrouw??
Alsof hij daarvoor wel zijn handen uit zijn zakken zal halen.... (of zijn tong uit zijn mond... )
Nee hoor, als je begint met "Ik denk", dan kun je alles schrijven wat je wil.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, als je begint met "Ik denk", dan kun je alles schrijven wat je wil.
Bron??quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!![]()
Dennis die op een krukje zit en genegeerd wordt, toptelevisiequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is DGK op dit moment nog saaier dan de saaiste BB
En dan had ik het niet eens over zoenen... meer over waar hij zijn tong ook niet wilde stoppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoenen is vies!!! Dat doet hij niet.![]()
Ik mis het opstandige , eigenwijze, af en toe super irritante maar zo het "smaakmakertje" van de Kooi.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is DGK op dit moment nog saaier dan de saaiste BB
Bron ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
Huub heeft natas een mes in haar rug gestoken!!!!
Huub heeft nog nooit met een mes in de rondte gelopenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
Huub heeft natas een mes in haar rug gestoken!!!!
Ik heb allebei de filmpjes bekeken, maar dat mens is zo'n leugenaar en zo hysterisch dat je niet meer weet wat echt is. Het kan zelfs zo zijn dat het 'ik wil naar m'n kindjes' chantage richting de buren was om nog meer los te krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee joh, die probeert de streamers voor de gek te houden dat ze niet weg wil, ze heeft natuurlijk ook wel door dat wij de 'doorgestoken kaart' plannen niet pikken.
Of ze is onwijs geschrokken toen ze van onze aksie lucht kreeg, en nu loopt te smeken om te mogen blijven.![]()
Zal wel bij aanvang van het nieuwe TV seizoen gebeuren? Dus ergens in september verwacht ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
Wanneer gaat de kooi nou precies over naar RTL?
Even serieus, ik ga ook wel eens in de fout, maar zolang mensen teksten bij zichzelf houden is er niets aan de hand en heb je veel meer vrijheden en vaak ook minder gedoe. Zaken als "waar" op een forum zetten geeft vaak onnodige discussie. Daarentegen, jij mag "zien", "vinden" en "denken" wat jij wil, makkelijk zat. Dat doe ik ook!quote:
Na de zomer, dus nieuwe TV seizoen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:11 schreef mazaru het volgende:
Wanneer gaat de kooi nou precies over naar RTL?
Dank je welquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel bij aanvang van het nieuwe TV seizoen gebeuren? Dus ergens in september verwacht ik
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatjequote:
Is het geen hoax? Het klinkt me namelijk erg onwaarschijnlijk in de oortjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatje![]()
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel dom van RTL om dan met de livestreams te stoppen, het levert toch aardig wat geld in het laatje![]()
RTL nieuws is een betrouwbare bron..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is het geen hoax? Het klinkt me namelijk erg onwaarschijnlijk in de oortjes
Mja, dat lijkt me ookquote:
Familie van Dennix ???quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....
Ik hoor het net ook ... dat is dus einde Gouden Kooi hier, want de streams zijn wél leuk ipv de uitzendingen .... Jammer hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:14 schreef mazaru het volgende:
Wie zegt dat het van rtl komt ?quote:
Dat met die sponsors is pas gebeurt nadat Natasja ongestraft Jaap vloerde, en na die aanranding.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso al meer kostten dan ze opleverden (er moeten altijd veel meer mensen achter de knoppen zitten) maar de laatste tijd kosten de streamers Talpa een vermogen: afhakende sponsors....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |