Dat is idd een klassieker van dat kolerewijf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet God? Opa overleden!"
Dus jij bent een fan van amanda? Ik probeer me namelijk in te leven in mensen die iets met Amanda hebben, en het lukt niet , ze is het domste wezen wat ik ooit heb gezein.quote:
Ik geef toe dat hij niet de slimste is, maar het kan zo maar zijn dat Natas dit liegt want anders is het eenvoudig voor haar om te zeggen dat ie mee moet gaan en dan weet ze zeker dat ze immuniteit krijgt.quote:
liess vindt amanda lekkerquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Dus jij bent een fan van amanda? Ik probeer me namelijk in te leven in mensen die iets met Amanda hebben, en het lukt niet , ze is het domste wezen wat ik ooit heb gezein.
Ik ben niet over 1 nacht ijs gegaan , ik volg het al 10 maanden en ik kan niet anders zeggen dat ze dom is geen eigen wil heeft , op momenten heel erg vals is en helemaal onder de plak zit bij Brian cq nul eigen waarde!( dit na stompen spugen en uitschelden voor Hoerrrrrrrrr o.a';))
En zeg nu zelf het is ook gewoon een **** na wat ze allemaal heeft uitgespookt de laatste 6 maanden!
Of praat ik onzin? zeg het maar?
Ze gaat eerst naar de kapsalon, ik gok op tangen.quote:
Dit is echt afschuuuuuuuwelijk, dat zou ik noooooooit aantrekken, dat is zoooooo lelijk....... ik heb echt geen kleren!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef Dark het volgende:
Nadia is niet tevreden met de shopping aktiviteiten van haar moeder.
Ze vindt het zielig om het tegen haar moeder te zeggen, want dan lijkt ze net zo'n ondankbaar kind.
Dat ben je ook, verwend kreng!
Ze vraagt zich af of dat in haar string magquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaat eerst naar de kapsalon, ik gok op tangen.
Ligt zeker weer aan moi, ze is namelijk niet lekker.quote:
In dat geval moet je stemmen dat ze moet blijven, ze doen meestal het tegenovergestelde namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef rooie3 het volgende:
Effe allemaal stemmen op de tiensite.Misschien dat het nog een beetje kan helpen als iedereen Natas weg wil hebben.
Done, maar het zal niks uithalen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef rooie3 het volgende:
Effe allemaal stemmen op de tiensite.Misschien dat het nog een beetje kan helpen als iedereen Natas weg wil hebben.
Zullen we het houden op: Smaken verschillen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Ligt zeker weer aan moi, ze is namelijk niet lekker.
en:
Ik weet nog dat Brian zei:
Amanda is vies van onderen , ze wast zich daar niet goed..
Ik ben geen fan, maar als Amanda iets wil dan doet ze dat ook en als ze iets niet wil dan doet ze dat niet... hoe dom ze ook is ze staat BIJNA altijd achter der mening... hoe onzinnig die ook is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Dus jij bent een fan van amanda? Ik probeer me namelijk in te leven in mensen die iets met Amanda blabla
Dus?quote:
JIJ vindt der niet lekker, daarnaast kan het me niet schelen of ze zich wel of niet wast stinkt of niet stinkt, ik vind der lekker, en hoef der niet te ruiken of proeven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Ligt zeker weer aan moi, ze is namelijk niet lekker.
en:
Ik weet nog dat Brian zei:
Amanda is vies van onderen , ze wast zich daar niet goed..
Plotseling ?! Ze probeert het al maanden...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Natasja spreekt plotseling met de Gooische R![]()
Hoor nou hoe quasi onopvallend zequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Plotseling ?! Ze probeert het al maanden...
Zodra ze het woord 'gisteren' uitspreekt, is ze het alweer vergeten. Ook bij 'verrot' , moeder ook niet, hoooRrrr ik nu.
Ze mag ook wel wat aan de 25 andere letters van het alfabet gaan schaven..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoor nou hoe quasi onopvallend zeprobeert de gooise R in haar woorden te proppen.
Dus dat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar als Amanda iets wil dan doet ze dat ook en als ze iets niet wil dan doet ze dat niet... hoe dom ze ook is ze staat BIJNA altijd achter der mening... hoe onzinnig die ook is.
Vooral met stemmingen.
[..]
Dus?
[..]
JIJ vindt der niet lekker, daarnaast kan het me niet schelen of ze zich wel of niet wast stinkt of niet stinkt, ik vind der lekker, en hoef der niet te ruiken of proeven.
Het was een tutteldaaaaaaaag , nu is het een depriedaaaaaaaaaaaag,quote:
De sjon ipv de zonquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze mag ook wel wat aan de 25 andere letters van het alfabet gaan schaven..![]()
zulke dingen begrijp ik dus echt niet, je lijkt me aardig LP maar in zulke dingen spoor je echt je echt niet, zoals velen op dit forum.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan is ze die van mij waarschijnlijk vergeten. Zowieso leest ze ook het forum van haar vriendjes op gay.nl en daar wordt ze door genoeg mensen ook uitgekotst.
Laatst kwam ze weer met een verhaal dat mensen 10.000 euro voor haar wilden gaan inzamelen om haar mee te laten dingen naar de Kooi, maar die opmerking kwam van haar vriend Harald/Romeo die een gaysauna heeft in Arnhem. Steamworks. Dus als je de behoefte hebt om die sauna even helemaal zwart te maken..ga je gang.
Zo'n zon is sjon nietquote:
Speciaal voor jou, Safaa !quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wou dat Safaa weer eens langskwam..
90% van de kerels valt niet op kerels, ook niet op omgebouwdequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:01 schreef DrsH het volgende:
Wat word ik schijtziek van die nadia met haar verwende kinderstemmetje,ik kan mij niet voorstellen dat een kerel op zo'n vrouw valt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zinloos. Judith heeft eens een aantal pogingen gedaan om haar daar bij te helpen. B.v. haar 'zon' is nog steeds 'sojn' en dat zal zo blijven tot ze de pijp uitgaat. Ik veroordeel hierbij geen mensen om hun uitspraak, is wel leuk om te horen waar iemand vandaan komt, het is alleen maar om duidelijk te maken dat het schaven bij dat kutwijf niks uithaalt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze mag ook wel wat aan de 25 andere letters van het alfabet gaan schaven..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |