Dan is het voor jou wat minder grappigquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het dus niet mee eens.
Idd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is het voor jou wat minder grappig
quote:
Ik word doodziek van die griet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:35 schreef Marrije het volgende:
Nadia houdt angstvallig haar buik bedekt
Eric was toen nog niet in Haar hart gesloten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:08 schreef ikreageer het volgende:
Ik weet nog dat Tasia verbaal op het graf van eric's moeder spuugde , en een paar dagen lang schreeuwde dat zijn moeder lekker dood was...en dat haar kinderen lekker wel een moeder hadden.
en ze zegt net :"ik sluit mensen onvoorwaardelijk in mijn hart, dat is mijn kracht, eric is mijn vriendje".
realiteitszin nul , nul
Zakelijke plannen!quote:
Heeft ze een topje aan, zegt Natas: moet daar geen broek onder, das echt een stukje stof.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word doodziek van die griet.
Jurk aan, jurk uit, bloes aan, bloes uit, vreselijk.![]()
Edit: En maar paraderen in haar blote platte kont.
Dat is idd een klassieker van dat kolerewijf.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
"Zie je hoe de wereld in elkaar steekt? Mij naaien dat ik mijn kinderen niet kan zien. En wat doet God? Opa overleden!"
Dus jij bent een fan van amanda? Ik probeer me namelijk in te leven in mensen die iets met Amanda hebben, en het lukt niet , ze is het domste wezen wat ik ooit heb gezein.quote:
Ik geef toe dat hij niet de slimste is, maar het kan zo maar zijn dat Natas dit liegt want anders is het eenvoudig voor haar om te zeggen dat ie mee moet gaan en dan weet ze zeker dat ze immuniteit krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |