Ja... dan wordt alles altijd waar... de vergiftiging van Huub ook alquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar VOL HEEFT GEBELD MET DE REDACTIE en daar wisten ze het nog niet dus MISSCHIEN IS HET WEL WAAR!!!![]()
Scherp Donniequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
De stand in de Natasia poll op de Tien site is overigens mooi constant:
[..]
Toen ik een half uurtje geleden stemde waren het ruim 3400 stemmers met dezelfde score, en ik zag in de COS dat de percentages die BQ hier om 14.46 postte ook exact hetzelfde waren.
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor Dennix toch echt zeggen dat hij denkt dat er mega mooie vrouw komt in de plaats van Natasja.
Hetzelfde zei Natasja van de week ook al.
En dan???? Je bedoelt dat hij die wel gaat/mag neuken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!
Wat moet Dennis met een megamooie vrouw??quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat zei hij inderdaad, hij zei ook dat hij niet bang is voor een nieuwe!! Nee tuurlijk niet als het een megamooie vrouw is!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennis is cool en stoer
O nee niet nog een Dennix fan... nu zijn er al 3.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef ricofromrio het volgende:
Dennis is cool en stoer
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan???? Je bedoelt dat hij die wel gaat/mag neuken?![]()
Zoenen is vies!!! Dat doet hij niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet Dennis met een megamooie vrouw??
Alsof hij daarvoor wel zijn handen uit zijn zakken zal halen.... (of zijn tong uit zijn mond... )
Nee hoor, als je begint met "Ik denk", dan kun je alles schrijven wat je wil.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, als je begint met "Ik denk", dan kun je alles schrijven wat je wil.
Bron??quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik durf hier tegenwoordig me gedachtes niet meer neer te zetten. Het moet allemaal gebaseerd zijn op bronnen!!!!![]()
Dennis die op een krukje zit en genegeerd wordt, toptelevisiequote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is DGK op dit moment nog saaier dan de saaiste BB
En dan had ik het niet eens over zoenen... meer over waar hij zijn tong ook niet wilde stoppenquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoenen is vies!!! Dat doet hij niet.![]()
Ik mis het opstandige , eigenwijze, af en toe super irritante maar zo het "smaakmakertje" van de Kooi.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is DGK op dit moment nog saaier dan de saaiste BB
Bron ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:07 schreef petraa het volgende:
Huub heeft natas een mes in haar rug gestoken!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |