Sorry is ook alweer 5/6 jaar geleden dat ik die heb aangemaaktquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet bij jou nick denken aan Natasja. Kindjuh en ventjuh.![]()
Geeft niks hoor, dat heb ik gezien, het viel gewoon op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Sorry is ook alweer 5/6 jaar geleden dat ik die heb aangemaakt![]()
Klopt, het staat hem aan de lippen.quote:
Dankquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:55 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
snack a jacks ofzo??
rijstwafels met bbq smaakje
Ik weet niet precies waar je op doelt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom was Jaap gisteren nu zo boos?
Jij bent echt by far de meest zielige persoon aller tijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
14:12 - Ik wil het, ik wil het, ik wil het...
Nadia is net zo gedisciplineerd als Natasia was ten tijde van haar afvalrace. “O, ik heb zo’n zin in naugat!”, zegt ze. “Eet het dan! Eentje mag toch wel?”, reageert Natasia. “Nee, echt niet”, antwoordt Nadia. Carlos heeft een voedingsschema voor de 22-jarige opgesteld en dat gaat tot nu toe goed! Nadia geeft niet toe aan haar drang naar zoetigheid. Jaap daarentegen eet ondertussen een lekkere vette tosti. Ach, die valt toch in no time af als het moet…
Weet iemand wat dat is ?_O-
Bron: Tien, maar dat lijkt me duidelijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef BillyBartaal het volgende:
[..]
Jij bent echt by far de meest zielige persoon aller tijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef BillyBartaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
owwww echt ..nou lekker weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef LouLou het volgende:
Hoor net op RTL nieuws dt de internetuitzendingen stoppen wanneer zij het overnemen en de tv uitzendingen in een "gekuiste" versie te zien zullen zijn. Per wanneer gaat het ook weer naar RTL?
En jij denkt dat ik daar wakker van lig?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef LouLou het volgende:
Hoor net op RTL nieuws dt de internetuitzendingen stoppen wanneer zij het overnemen en de tv uitzendingen in een "gekuiste" versie te zien zullen zijn. Per wanneer gaat het ook weer naar RTL?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar wakker van lig?
Statistieken
Laatste bezoek: 46 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
![]()
![]()
![]()
Flikker op, kneus!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef BillyBartaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Gouden Kooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef LouLou het volgende:
Je had het toch tegen hem? Niet tegen mij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar wakker van lig?
Statistieken
Laatste bezoek: 46 seconden geleden.
Aantal posts: 4 (gemiddeld 1 per dag)
![]()
![]()
![]()
of dezequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek.
Bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)terprogramma_rtl.xml
Dan wordt DGK niet meer dan een slechte soap, met om de vijf tellen een pieptoon omdat iemand vloektquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef LouLou het volgende:
Ja, maar hier zie ik niets over het stoppen met de stream, wat op tv dus echt heel duidelijk gezedg werd, met als reden dat ze hier het geweld etc niet konden filteren...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
De Gouden Kooi
Het omstreden programma De Gouden Kooi wordt overgenomen van Talpa en zal in gekuiste vorm uitgezonden worden op RTL5. Deze zender gaat zich richten op een jong publiek.
Bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)terprogramma_rtl.xml
Als ik aan het fotoshoppen ben zeg dat genoeg iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:54 schreef Lobasca het volgende:
Deze 4 zullen dus nooit in de finale komen... Wat een dooie boel!
De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef Borga het volgende:
[..]
of deze
http://www.depers.nl/ente(...)oi-mee-naar-RTL.html
Internet uitzendingen gaan dus stopppen
1 ding, geloof niets van zij-onlinequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:12 schreef noekje het volgende:
Geen streams meer dadelijk?
En wat bedoelen zei met internetuitzendingen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef LouLou het volgende:
"De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa."quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef Borga het volgende:
[..]
of deze
http://www.depers.nl/ente(...)oi-mee-naar-RTL.html
Internet uitzendingen gaan dus stopppen
Ik reageer niet op zo"n post, vandaar mijn reactie naar jou toe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je had het toch tegen hem? Niet tegen mij?![]()
Ik had het tegen hem namelijk
Tja dan is het gewoon officieel een echte soap met script.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef LouLou het volgende:
Gelukkig! Ik vind het wel lekker om zo af en toe even de streams aan te gooien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.![]()
Phew.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa.![]()
Je hoeft niet zo verbolgen te reageren, omdat je niet wist hoe je nougat moest spellen, hoor!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:04 schreef BillyBartaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
"De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa."
Maar Talpa bestaat straks toch niet meer???quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:16 schreef Kimberleyy het volgende:
De streams blijven wel toch, hoop ik zo?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
"De internet livestream-uitzending, waarmee de gebeurtenissen in de villa 24 uur per dag kunnen worden gevolgd, blijft wel beschikbaar via Talpa."
Tuurlijk wel , de zender Tien bestaat dan niet meer maar Talpa Media wel. Talpa Media blijft ook gewoon progamma's maken alleen dan niet meer voor Tien maar voor andere zenders , je kunt het dus zien als Endemol of Eyeworks.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar Talpa bestaat straks toch niet meer???
Ik hoop wel dat het blijft hoor!
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verbolgen te reageren, omdat je niet wist hoe je nougat moest spellen, hoor!
Talpa blijft gewoon bestaan, alleen Tien stoptquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Talpa Media blijft gewoon bestaan alleen de zender Tien niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
DGK wordt uitgezonden op RTL5, wat dus een jongeren zender gaat worden, wat zou Tas moeten bij een jongeren zender?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jij dat er nu met Tas gaat gebeuren?
Oké! Vanaf nu geloof ik helemaal niks meer van zij online.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1 ding, geloof niets van zij-online![]()
edit: mooi, kan ik www.depers.nl ook meteen op me ban lijstje zetten![]()
Mooooooooooooi!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , de zender Tien bestaat dan niet meer maar Talpa Media wel. Talpa Media blijft ook gewoon progamma's maken alleen dan niet meer voor Tien maar voor andere zenders , je kunt het dus zien als Endemol of Eyeworks.
Ik weet het niet meer hoor... het lijkt erop dat onze aksie contraproductief heeft gewerkt ofzo... waarom wil ze nu ineens toch blijven? Zo is alle lol eraf. Ik ben echt te moe van het zeppelin-vliegen om nu meteen alweer een tegenaksie te gaan voerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jij dat er nu met Tas gaat gebeuren?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef Dark het volgende:
[..]
DGK wordt uitgezonden op RTL5, wat dus een jongeren zender gaat worden, wat zou Tas moeten bij een jongeren zender?
Geen idee!
Nee joh, die probeert de streamers voor de gek te houden dat ze niet weg wil, ze heeft natuurlijk ook wel door dat wij de 'doorgestoken kaart' plannen niet pikken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer hoor... het lijkt erop dat onze aksie contraproductief heeft gewerkt ofzo... waarom wil ze nu ineens toch blijven? Zo is alle lol eraf. Ik ben echt te moe van het zeppelin-vliegen om nu meteen alweer een tegenaksie te gaan voeren![]()
blijven ademenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké! Vanaf nu geloof ik helemaal niks meer van zij online.
Ben blij dat je het zegt want ik zal al met een boterhamzakje op schoot klaar om het nieuws te verwerken.![]()
Hoe was de vlucht?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer hoor... het lijkt erop dat onze aksie contraproductief heeft gewerkt ofzo... waarom wil ze nu ineens toch blijven? Zo is alle lol eraf. Ik ben echt te moe van het zeppelin-vliegen om nu meteen alweer een tegenaksie te gaan voeren![]()
Zo leuk en interessant gaat het dus worden, als er nog maar 4 bewoners over zijn.quote:
Nog niet duidelijk hoor, iemand van vol heeft net gebeld naar redactie en daar weten ze het ook nog niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dus nou ff voor de duidelijkheid: de STREAMS BLIJVEN WEL OP INTERNET ALLEEN NIET OP DE RTL SITE. En nu niet meer lopen schreeuwen dat het niet kan blabla![]()
Das een leuke!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef STAP01 het volgende:
Kunnen we na vanavond als blijkt dat dat loeder niet vertrekt geen vliegtuigje huren met de tekst:
Natasja, FOK! OFF!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef STAP01 het volgende:
Kunnen we na vanavond als blijkt dat dat loeder niet vertrekt geen vliegtuigje huren met de tekst:
Natasja, FOK! OFF!
Huub, het stoute broertje typequote:Op donderdag 26 juli 2007 16:20 schreef Dark het volgende:
[..]
DGK wordt uitgezonden op RTL5, wat dus een jongeren zender gaat worden, wat zou Tas moeten bij een jongeren zender?
Geen idee!
Het zal VOL niet zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk hoor, iemand van vol heeft net gebeld naar redactie en daar weten ze het ook nog niet.
In het persbericht staat duidelijk dat het wel via Talpa blijft , sowieso kan Talpa daar veel mee verdienen dus waarom zouden ze het niet doen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk hoor, iemand van vol heeft net gebeld naar redactie en daar weten ze het ook nog niet.
+1quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:29 schreef noekje het volgende:
Ik mis dat adhd geval.
Ligt dat gevoelig?quote:
Hij kotst hem uit maar mag van achter niks doen tegen Nix ,erg jammerquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Die kop van Jaap als Dennix iets zegt.
[afbeelding]
Klopt, ik lees ze elke ochtend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind die streamverslagen daar echt fantastisch!![]()
Wat eten we vanavond?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké! Vanaf nu geloof ik helemaal niks meer van zij online.
Ben blij dat je het zegt want ik zal al met een boterhamzakje op schoot klaar om het nieuws te verwerken.![]()
quote:
Geen mosselen! Ze hadden ze niet dus ik heb maar wat tonijn, garnalen en zalm gekocht met stokbrood.quote:
Jaap wil dit argument ook gebruiken om Nadia over de streep te trekken. Niet zo heel slecht bedacht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:44 schreef Lobasca het volgende:
Jaap refereert naar de keer dat Natasja hem meerdere keren schopte. Hij heeft er toen voor gepleit dat ze er niet uit gezet zou worden. Daar was ze volgens hem niet blij mee.
M.a.w. jaap denkt dat Tas dolgraag naar huis wil.
HIj is echt mega bang, hij is niet bang voor een nieuwe dus hij ziet het voordeel niet om natas eruit te stemmen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
Dennis: zij neemt het altijd voor me op. Tegen Brian en tegen Huub.
Angst! Dennis is bang.
Toen ik een half uurtje geleden stemde waren het ruim 3400 stemmers met dezelfde score, en ik zag in de COS dat de percentages die BQ hier om 14.46 postte ook exact hetzelfde waren.quote:Poll
Ontslagronde voor Natasia...
Ze mag weg! 68%
Wat is de Kooi zonder Natasia? 17%
Ze gaat zelf binnenkort... 15%
4370 stemmen
Ik hoor Dennix toch echt zeggen dat hij denkt dat er mega mooie vrouw komt in de plaats van Natasja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:49 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj is echt mega bang, hij is niet bang voor een nieuwe dus hij ziet het voordeel niet om natas eruit te stemmen.
Ja maar VOL HEEFT GEBELD MET DE REDACTIE en daar wisten ze het nog niet dus MISSCHIEN IS HET WEL WAAR!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
Het zou ook te stom voor woorden zijn om nu al bekend te maken dat de live-streams zouden stoppen.
Nu pakken ze iig nog een ruime maand betalende streamers mee, waarvan er ook een hoop direct zouden afhaken als dat nieuws bekend en waar zou zijn.
Lijkt me sterk trouwens dat Talpa zou stoppen met de streams, de houden het programma in de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |