Speciaal aangevraagde Chillmuziek. Kun je nagaan wat de smaak is van de FEBO.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef noekje het volgende:
Wat een enge muziek.
quote:
En dan nog de reden die ze voor die abortus opgaf: ze had uitgerekend dat tijdens het ziekenhuisverblijf/operatie van Yairo zij dan hoogzwanger zou zijn en ja, dat zou niet zo handig zijn natuurlijk. Daarom liet ze het weghalen, ze was 14 weken en het was een meisje vertelde ze. Amanda en Nadia begrepen het want het was in het belang van Yairo daarvoor moest ze er zijn want die had veel aandacht nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wow, dat wijf is nog zieker dan ik in het stukje beschreef. Ik vind haar ook altijd zo hebberig, ze moet altijd wat krijgen.
Hij heeft Nada weggefotosoept.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De redactie is wel gek, maar zo gek niet.
ik snap de afbeelding van hidiho niet![]()
Daar laat je toch geen babytje van af hangen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dan nog de reden die ze voor die abortus opgaf: ze had uitgerekend dat tijdens het ziekenhuisverblijf/operatie van Yairo zij dan hoogzwanger zou zijn en ja, dat zou niet zo handig zijn natuurlijk. Daarom liet ze het weghalen, ze was 14 weken en het was een meisje vertelde ze. Amanda en Nadia begrepen het want het was in het belang van Yairo daarvoor moest ze er zijn want die had veel aandacht nodig.
Denk dat Jaap bedoelt dat diegene met de meerderheid aan stemmen op de ontslagstoel komt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Kimberleyy het volgende:
Jaap: Zie je dat.. Tas snapt hem.. Ze begint opeens te lullen over allerlei ontslagrondes.
![]()
Garistus zegquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Daar moet nog tussen: " ik heb toen jij ziek werd speciaal voor jou mijn zwangerschap af laten breken en het was een meisje, ik heb daar om gehuild samen met Wilgo, dus voor jou heb ik al genoeg over gehad"
En dat verzin ik niet, ze heeft het tegen Nada en Amanda verteld vorige week zondagochtend op het terras.
Door dit soort dingen ga ik bijna over m'n nek. Ok dat het niet uitkomt dat snap ik, maar om dan meteen abortus te plegen en dit af te schuiven op je zieke kind vind ik echt ziek...ze neemt hem kwalijk dat zij abortus heeft moeten plegen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dan nog de reden die ze voor die abortus opgaf: ze had uitgerekend dat tijdens het ziekenhuisverblijf/operatie van Yairo zij dan hoogzwanger zou zijn en ja, dat zou niet zo handig zijn natuurlijk. Daarom liet ze het weghalen, ze was 14 weken en het was een meisje vertelde ze. Amanda en Nadia begrepen het want het was in het belang van Yairo daarvoor moest ze er zijn want die had veel aandacht nodig.
Oké, dat zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk dat Jaap bedoelt dat diegene met de meerderheid aan stemmen op de ontslagstoel komt.
Natas was hardop aan het tellen. Ze had het over wij 5en tegen ..........(wie ze precies met die 5 bedoelt, weet ik niet precies)
Ik denk, dat Natas denkt dat - Jaap, Dennis, Nadia, Amanda en Natas VOOR Lieke stemmen, Brian, Lieke en Huub VOOR Tas.
Ik ook, maar om dan 14 weken te wachten vind ik nog erger.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Door dit soort dingen ga ik bijna over m'n nek. Ok dat het niet uitkomt dat snap ik, maar om dan meteen abortus te plegen en dit af te schuiven op je zieke kind vind ik echt ziek...ze neemt hem kwalijk dat zij abortus heeft moeten plegen.
Welke dingen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
nadia eet maar meteen een hele stapel van die dingen op, ja dan is het natuurlijk niet meer gezond he
Volgens mij eet ze niet meer dan wat Carlos voor haar opgeschreven heeft hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
nadia eet maar meteen een hele stapel van die dingen op, ja dan is het natuurlijk niet meer gezond he
Dat zeg ik nou ook al de hele dag!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef blomst het volgende:
Natasja wil er tuurlijk niet uit, ze wil haar gedagzegfeest eerst regelen.
ja dat vind ik ook wel wat lang inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar om dan 14 weken te wachten vind ik nog erger.
Ik moet bij jou nick denken aan Natasja. Kindjuh en ventjuh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |