cap van hidihoquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
Anyway....... 2 uur later..... Nadia is nog niet aangekleed en jankt nog steeds.![]()
Dan heb ik nog een leuke voor je, 'oude doos' uit de oude doos:quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja pakt Ilona nog maar eens aan.
Ze was 45 jaar met een kop van honderd.
Good for youquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je, 'oude doos' uit de oude doos:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zag dit op de site van Tien sjesus krijgen we dit nu ook al!!! Imitatiepoppetje van Natasia
*huiver*quote:
Dat zei ik dus al. Maar ze vindt de camera's zooooooooo vervelend.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zag dit op de site van Tien sjesus krijgen we dit nu ook al!!! Imitatiepoppetje van Natasia
Die kerels denken natuurlijk ook weggegooid geld die make up er valt van die kop toch niets te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
Wilgo en Brian vinden Natsja veel mooier zonder make-up.
Ik vind haar lelijk met en zonder make-up.
Je bent ingedekt zoquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Die kerels denken natuurlijk ook weggegooid geld die make up er valt van die kop toch niets te maken.
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding, zegt een bekend spreekwoord![]()
![]()
![]()
![]()
en toen dacht je daar ga ik de fokkers mee verblijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
34 jaar.....................quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je, 'oude doos' uit de oude doos:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
en toen dacht je daar ga ik de fokkers mee verblijden![]()
Ik zweer het je, dat sowieso.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:19 schreef Dark het volgende:
Dennis is opgevoed met "eerst goed naar jezelf kijken, veel zelfkritiek hebben".
Dat stukje heeft hij vast en 100% zeker gemist
Ja zij speelt het spel goed door Lieke op de bank te zetten terwijl ze weet dat ze toch niet weg gaat!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja vindt dat de sneaks het spel niet spelen, het gaat helemaal nergens over.
Ze zit er heul niet mee hoor, die ontslagronde voor haar.
Ze snapt blijkbaar niet dat het een spel is en die domme Nadia al helemaal nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja vindt dat de sneaks het spel niet spelen, het gaat helemaal nergens over.
Ze zit er heul niet mee hoor, die ontslagronde voor haar.
OH MY GOD.... ik lig plat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Na Natasia's exit:
Party: Flits flits, dank je erm wel. Oh nog 1 vraag. Hoe gaat het met Wilgo?
"Wilgo? Oh van dat liedje.. My Heart WILL GO on?!?!?" Nou goed dat ouwe blanke wijffie met die hangtieten gooide de ketting in de zee. Zou ik niet doen ik hou van bling bling. Ik heb trouwens nieuwe tieten. Hoe vind je ze? Wil je even voelen? IK ZEI VOEL AAN MIJN TIET
Party: ....
Natasia: En dank je wel alvast voor de kaarten..
Party: Kaarten?
Natasia: Een seizoenskaart voor Ajax, 2 kaarten voor Walibiworld, 3 kaarten voor Cats, wist je al dat ik kon zingen? En kan je morgen op mijn kinderen passen? Ik ga naar de parenclub.
Party..
Verveelde je je een beetje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Na Natasia's exit:
Interview met de Party:
Party: Natasia je bent weer thuis bij je kinderen. Je moet zeker wel weer blij zijn
Natasia:"Erm ja..ja hoor...erm YAIRO! Kun je even opzij gaan? Je weet wat mama heeft gezegd: "Mama komt voorop de foto, jij achterop, je hebt al genoeg aandacht gehad"
Ondertussen duwt Natasia Yairo van de bank en hij valt hard op zijn beschadigde levertje
Natasia;"Kijk dat bedoel ik nou, MOET JE WEER AANDACHT? Wees blij dat ik persoonlijk niet de hechtingen eruit heb getrokken"
Party:....
Natasia: NOu dus ik heb al mijn doelletjes bereikt, schat. Ik heb mijn rijbewijs, kan tikken met 1 vinger , schat en..nou ik kan als presentatrice aan de slag, schat, of nieuwslezeres, schatje, bij het jeugdjournaal aangezien ik altijd de kindertjes van Nederland voorlas om 7 uur, behalve als ik geil was en de kinderen vergat, en nou ik trok een miljoenenpubliek. Ik denk dat er ook een film komt en een boek, schatje..HAHAHAHAHAHHAHA ik ben geweldig ,maar ja schatje, ik ben ook een zwarte diva...DIVAAA DIIIIIVAAA noteer DAT!. De titel van mijn boek zal zijn "Natasia: Engel uit de hemel" en gaat over dat mensen "poep aan mijn schoen waren, maar dat ik ze rauw heb gegeten"
Party:....
Natasia: Kunnen we de foto's maken? WAAR IS MIJN VISAGIST? WAAR IS MIJN ENIGE EIGEN VISAGIST? NOU GOED..HOE WIL JE ME HEBBEN? Ik heb wel maatje 34 ik ben mooi vanuit elke hoek. Ik ben een sexy stukje chocolade. Yairo en Yenna kunnen jullie 20 meter achter mama gaan staan? 20 METER ZEI IK ROTJONG!
Party: Flits flits, dank je erm wel. Oh nog 1 vraag. Hoe gaat het met Wilgo?
"Wilgo? Oh van dat liedje.. My Heart WILL GO on?!?!?" Nou goed dat ouwe blanke wijffie met die hangtieten gooide de ketting in de zee. Zou ik niet doen ik hou van bling bling. Ik heb trouwens nieuwe tieten. Hoe vind je ze? Wil je even voelen? IK ZEI VOEL AAN MIJN TIET
Party: ....
Natasia: En dank je wel alvast voor de kaarten..
Party: Kaarten?
Natasia: Een seizoenskaart voor Ajax, 2 kaarten voor Walibiworld, 3 kaarten voor Cats, wist je al dat ik kon zingen? En kan je morgen op mijn kinderen passen? Ik ga naar de parenclub.
Party..
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
14:12 - Ik wil het, ik wil het, ik wil het...
Nadia is net zo gedisciplineerd als Natasia was ten tijde van haar afvalrace. “O, ik heb zo’n zin in naugat!”, zegt ze. “Eet het dan! Eentje mag toch wel?”, reageert Natasia. “Nee, echt niet”, antwoordt Nadia. Carlos heeft een voedingsschema voor de 22-jarige opgesteld en dat gaat tot nu toe goed! Nadia geeft niet toe aan haar drang naar zoetigheid. Jaap daarentegen eet ondertussen een lekkere vette tosti. Ach, die valt toch in no time af als het moet…
Weet iemand wat dat is ?_O-
Bron: Tien, maar dat lijkt me duidelijk.
Welk pak schat?quote:
Toetjequote:
Ik doe zo mijn best, maar ik mis ook wel eens wat.quote:
Tussen 21:00 en 23:00 uur, maar het kan zomaar anders zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:31 schreef Kimberleyy het volgende:
Rond hoe laat beginnen de ontslagrondes meestal?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Tussen 21:00 en 23:00 uur, maar het kan zomaar anders zijn![]()
Ik hoop zo dat ze geen gelijk heeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:34 schreef Dark het volgende:
Natas is er zeker van dat Lieke op de bank gaat komen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |