Zojuist \'n mail van Ticketservice gehad met de vraag of ik alle gegevens wil opsturen naar ze, dan gaan ze kijken of ik duplicaattickets kan krijgen. Nog steeds goede hoop dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oooo wat vreselijk!ik hoop echt dat je ze op mirakuleuze wijze nog vindt....
OT: ja gewoon
Dat is mooi. Gaat vast goed komen. Dat is dan wel handig aan online bestellen, kan zo alles teruggevonden worden met bestelnummers enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier verder ..
LaPo:
[..]
Zojuist 'n mail van Ticketservice gehad met de vraag of ik alle gegevens wil opsturen naar ze, dan gaan ze kijken of ik duplicaattickets kan krijgen. Nog steeds goede hoop dus
OT: zwaar moe na 'n halve dag werk, de dag van gisteren hakt er nog goed in
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAA ik krijg nieuwe LL-kaartjes toegestuurd!![]()
![]()
zo blij zo blij
wat goed!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAA ik krijg nieuwe LL-kaartjes toegestuurd!![]()
![]()
zo blij zo blij
oooo echt super!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lui, op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd maar wat dromerig naar de brievenbus gelopen. Daar lagen de felbegeerde LL-kaartjes
* Eric_Cantona bergt ze nu goed op en zorgt dat 't kluisje op slot gaat
De andere barcodes (van de kwijtgeraakte kaartjes) zijn geannuleerd, dus komen op de zwarte lijst. Mocht daar iemand mee naar binnen willen, dan wordt er aangifte van diefstal tegen gedaan. Als 't goed is wordt alles gescand, dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oooo echt super!maarre wel goedgelovig van ticketservice of niet? voor t zelfde geld heb je ze wel nog?
OT: beetje moe van mn eerste dag werken, na n mega slechte korte nachtrust..![]()
Hier ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:00 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe kom ik toch aan die muggebulten als ik geen mug zie????![]()
Puur!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Echt te gaar voor woorden. Het voelt als een kater, maar ik had chocomel.![]()
Livin' on the edge!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Puur!?![]()
Vind je 't gek dat je daar gaar van wordt, chocomel puur drinken is voor de echte die-hards!![]()
![]()
OT: gaar zonder bierWachtend op m'n avonddienst, dus maar wat lamballen ..
Ga doen waar je in je vorige post zin in had. En please zeur eens wat minder, op gefrustreerde wanhopige mannen zit geen enkele vrouw te wachten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef RealZeus het volgende:
Tsjah, soms heb je wel eens van die momenten dat je hasst wel zeker weet dat het nooit goed zal komen. Dat je echt als enige helemaal alleen overblijft.
Je vrienden allemaal aan de vrouw en jij in je uppie achter je computer.
![]()
![]()
Ik heb nu zo'n moment.![]()
En ik stink gruwelijk uit mijn vretert want ik heb knoflooksaus gehad![]()
![]()
![]()
Dat eet je toch zelfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef RealZeus het volgende:
En ik stink gruwelijk uit mijn vretert want ik heb knoflooksaus gehad![]()
![]()
![]()
Dat gaat sowieso gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ga doen waar je in je vorige post zin in had.
Ja, sorry, in de loop der jaren ben ik een wanhopig gefrustreerd mannetje geworden, en ik weet godverdomme ook wel dat niemand daar op zit te wachten.quote:En please zeur eens wat minder, op gefrustreerde wanhopige mannen zit geen enkele vrouw te wachten.
Ik lees er al 10x per dag overheen, de 11e x gaat vervelenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso gebeuren.
[..]
Ja, sorry, in de loop der jaren ben ik een wanhopig gefrustreerd mannetje geworden, en ik weet godverdomme ook wel dat niemand daar op zit te wachten.
Maar de TT is Hoe voel je je nu en ik voel me nu kut en alleen en overbodig en als ik dat wil posten dan post ik dat en als jij daar dan even geen zin in hebt lees je er lekker over heen en reageer je er lekker niet op.
Mag ik even de link naar die 10 keer per dag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik lees er al 10x per dag overheen, de 11e x gaat vervelen![]()
Zeikdoos. Dit heet Hoe Voel Je Je Nu? En hij voelt zich kut. Laat hem lekker. Zeuren doe je maar tegen je vriendinnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik lees er al 10x per dag overheen, de 11e x gaat vervelen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef Lakai het volgende:
zeeeer kut....
goeie vriend van me, ligt in coma in frankrijk met een schedelbasisfractuur![]()
Sterktequote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef Lakai het volgende:
zeeeer kut....
goeie vriend van me, ligt in coma in frankrijk met een schedelbasisfractuur![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef BrauN het volgende:
Ik voel me echt zwaar klote. Niet normaal. En waarom? Omdat m'n vriendin weer 'ns ongesteld is en ik niet op de kut mag. Blegh, verschrikkelijke periodes zijn het, waarin er enkel een pijp- en/of rukbeurt vanaf kan.
Ik weet dat er vlakbij de kut nog een gat zit, maar daar ben ik niet zo'n liefhebber van.
Vergeleken met mijn depressie zijn sommige lui hier echt zeikzakken zeg, poeh.
teringquote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef Lakai het volgende:
zeeeer kut....
ghequote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef BrauN het volgende:
Ik voel me echt zwaar klote. Niet normaal. En waarom? Omdat m'n vriendin weer 'ns ongesteld is en ik niet op de kut mag. Blegh, verschrikkelijke periodes zijn het, waarin er enkel een pijp- en/of rukbeurt vanaf kan.
Ik weet dat er vlakbij de kut nog een gat zit, maar daar ben ik niet zo'n liefhebber van.
Vergeleken met mijn depressie zijn sommige lui hier echt zeikzakken zeg, poeh.
Hier schijnt t zonnetjequote:Op maandag 30 juli 2007 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
*gaap*
Wel lekker 'n vrije dag, alleen dat weer
Hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 29 juli 2007 16:13 schreef Lollifant het volgende:
Kut
In de steek gelaten
Alleen
Vertwijfeld
Moe
Radeloos
Boos
Verdrietig
![]()
dan probeer je te hard.. en ja ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hoe ik me nu voel? klote en zelfvertrouwen is op dit moment ook weg....
wat ik ook doe dames zien me niet staan ofzo =.=
tja met het onzinnige wees je zelf kan ik ook vrij weinig, dat werkt al helemaal niet >_<quote:Op maandag 30 juli 2007 14:32 schreef Pharell het volgende:
[..]
dan probeer je te hard.. en ja ik spreek uit ervaring
lekker met je eigen gedachtes.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef RealZeus het volgende:
Fucked up.
Verliefd zijn.![]()
![]()
Verdomme, wat ben ik blij dat ik nog ruim 500 kilometer mag rijden.
I need it so badly.![]()
Ik ken t gevoelquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik compleet vast zit in het verleden, in het duistere verleden.
Weinig aan toe te voegen eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 16:13 schreef Lollifant het volgende:
Kut
In de steek gelaten
Alleen
Vertwijfeld
Moe
Radeloos
Boos
Verdrietig
![]()
Nee. vind het wel erg jammer want er zitten altijd veel bekenden en het had een leukquote:
wauw ech waar?! joepie!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef zwartedoos het volgende:
Super, vandaag 100 euro gevonden in een ander vakje van mn beurs![]()
Als je nek los zou zitten zou je het ook niet prettig vinden. Als je dan nog uberhaupt iets vindt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:23 schreef RealZeus het volgende:
Gisteren had ik koppijn omdat mijn nek vast zat.![]()
Dat is nog steeds niet over, kutzooi.![]()
dat, maar dan op deze manier:quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef TwistedDarling het volgende:
aiaiai. Beroerd. Niet ziek worden nu!
Beter nu dan over 'n paar weekjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Ziek godver.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
[..]
Beter nu dan over 'n paar weekjes!![]()
OT: brak van 't bier van gister, maar erg zakelijk. Ik ga met winst de vakantie door![]()
50e keer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker kut. Auto heeft waarschijnlijk weer panne
![]()
oh wat heb jij t geniaal verwoord hoe ik me voelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:25 schreef ccc7 het volgende:
En verbaasd dat k dat vandaag weer zoveel aan dat kreng moet denken. blegh
ga weg uit mn hoofd hoerrrrrr![]()
![]()
bij mij begint t net eigenlijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:55 schreef ccc7 het volgende:
ja dat WAS ze voor mij eigenlijk ook wel (note the hoofdletter gedeelte)
was er wel beetje klaar mee maar nu is ze weer even rondjes aan t springen...geen idee waar t vandaan komt.
ja tis nog lastiger als je moet gaan kiezenquote:
Misschien worden ze nog wel een keer doodgeschoten ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Beetje boos op die stomme onderburen met hun stomme geluidsoverlast.
Het is dat ze nu op verzoek wel weer stil zijn, maarja, nu ben ik toch weer klaarwakker.
Het wordt nooit wat in deze kutbuurt.![]()
ja hier is het bloedheet?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:19 schreef thaleia het volgende:
Regen? Stortregen? Ik voel me nu ineens een beetje haastig.
quote:
Ik wilde graag hardlopen VOORDAT die stortregens die er blijkbaar elders in het land zijn deze kant op komen. Dat is zojuist gelukt. Nog steeds geen regen hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef birdydontfly het volgende:
ja hier is het bloedheet?!
hierachter zijn ze met hele grote boor heel veel stuk aan t maken, en k heb al hoofdpijn!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Beetje boos op die stomme onderburen met hun stomme geluidsoverlast.
Het is dat ze nu op verzoek wel weer stil zijn, maarja, nu ben ik toch weer klaarwakker.
Maar verder gaat het goed.
Ik heb in een flat gewoond waar het ook nooit wat zal worden. Allemaal mensen in de uitkering, ofwel te depressief om te werken, ofwel te lui, ofwel te gestoord, of te verslaafd, en vaak een combinatie van die dingen. En ik werd er vaak ook helemaal naar van. Je kunt zoveel mogelijk proberen je eigen vrolijke leventje te leiden maar het lukt niet om je helemaal te onttrekken aan je directe omgeving en je stemming er niet door te laten bederven. Nu ik na zes jaar eindelijk andere woonruimte heb gevonden voel ik mezelf opleven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:57 schreef TwistedDarling het volgende:
vandaag eerste werkdag?quote:
dat en regenquote:
aaaahwquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:56 schreef CLRJ het volgende:
heel verdrietig en uitgeput..
Ja, maar ik heb je nummer nietquote:
same. Maar dan vorige week. Deze week begon al klote. Stilte voor de stormquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef birdydontfly het volgende:
het is weer zo ver hoor.
het ging ook eigenlijk veel te goed
sterkte, same here.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:33 schreef birdydontfly het volgende:
het is weer zo ver hoor.
het ging ook eigenlijk veel te goed
is ze al uit je hoofd gehuppeld? die van mij is er nogquote:
mwah er in en er uit.... maar k weet wel dat t komt omdat k nu ziek thuis zit. Niks omhanden. Kabel afgesloten (sterf UPC sterfquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:37 schreef Pharell het volgende:
[..]
is ze al uit je hoofd gehuppeld? die van mij is er nog![]()
maar hoe ik me voel? ->
Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:18 schreef dawg het volgende:
Ik voel me echt megasupernietmeernormaalgoed.![]()
Damn, wat hou ik van dat gevoel. En van mezelf. En van het leven. En van alles, zelfs als ik er niet van hou.![]()
![]()
Bayer anti vliegende insecten ftw!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:16 schreef MagiLune het volgende:
Ben lek... stupid muggen.....
Verder wel goed!
vraag TwistedDarling maar. Wonderspul!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:58 schreef MagiLune het volgende:
[quote]Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bayer anti vliegende insecten ftw!
[quote]
Wat? helpt dat goed? ik heb vandaag al demonstratief de ramen en deuren dicht gehouden. Het gevolg: WARM!![]()
Wat is er met haar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouw morgen naar het ziekenhuis voor operatie, dus slecht
niet iets wat ik op een forum ga zetten.quote:
Ja, geniaal spul. Dat Bayer anti vliegen en muggen spray.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
vraag TwistedDarling maar. Wonderspul!
overal te koop? hmmz.. ik ga op zoek.. !! dank dank voor de tip!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, geniaal spul. Dat Bayer anti vliegen en muggen spray.
Ik heb het zelf bij de Praxis vandaan. Geen idee of ze het bijvoorbeeld ook bij de Kruidvat oid verkopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:14 schreef MagiLune het volgende:
[..]
overal te koop? hmmz.. ik ga op zoek.. !! dank dank voor de tip!
![]()
thnx!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb het zelf bij de Praxis vandaan. Geen idee of ze het bijvoorbeeld ook bij de Kruidvat oid verkopen.
Maar bij doe het zelf zaken iig wel dan. Daar hebben ze altijd wel een verdelg-afdeling geloof ik.
OT: Ik moet eens wat laten doen aan die pijn in m'n rug, duurt nu wel erg lang. Maarja, eigenwijs enzo.
Fijne vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:19 schreef Miam het volgende:
Morgenochtend naar SpanjeWhoeehoeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb je nummer niet![]()
* fraubitch paracetamol doorgeeftquote:
Sterkte, ik begrijp je gevoel, qua ouders dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:37 schreef coltje87 het volgende:
Verschrikkelijk in de war. Aan de ene kant ben ik heel erg blij, heb eindelijk een kamer in de stad, en volgende week feestweek in het dorp. Aan de andere kant voel ik me kut, m'n ouders gaan uit elkaar, maar ik mag het nog niet tegen m'n vriendinnen zeggen omdat ze het eerst tegen m'n oma willen zeggen. Klotezooi. Ondertussen heb ik ook nog heimwee, wil terug op vakantie. Kan beter op bed gaan ofzo, dit schiet ook niet echt op zo..
Dank je welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sterkte, ik begrijp je gevoel, qua ouders dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |