Zojuist \'n mail van Ticketservice gehad met de vraag of ik alle gegevens wil opsturen naar ze, dan gaan ze kijken of ik duplicaattickets kan krijgen. Nog steeds goede hoop dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oooo wat vreselijk!ik hoop echt dat je ze op mirakuleuze wijze nog vindt....
OT: ja gewoon
Dat is mooi. Gaat vast goed komen. Dat is dan wel handig aan online bestellen, kan zo alles teruggevonden worden met bestelnummers enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier verder ..
LaPo:
[..]
Zojuist 'n mail van Ticketservice gehad met de vraag of ik alle gegevens wil opsturen naar ze, dan gaan ze kijken of ik duplicaattickets kan krijgen. Nog steeds goede hoop dus
OT: zwaar moe na 'n halve dag werk, de dag van gisteren hakt er nog goed in
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAA ik krijg nieuwe LL-kaartjes toegestuurd!![]()
![]()
zo blij zo blij
wat goed!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAA ik krijg nieuwe LL-kaartjes toegestuurd!![]()
![]()
zo blij zo blij
oooo echt super!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lui, op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd maar wat dromerig naar de brievenbus gelopen. Daar lagen de felbegeerde LL-kaartjes
* Eric_Cantona bergt ze nu goed op en zorgt dat 't kluisje op slot gaat
De andere barcodes (van de kwijtgeraakte kaartjes) zijn geannuleerd, dus komen op de zwarte lijst. Mocht daar iemand mee naar binnen willen, dan wordt er aangifte van diefstal tegen gedaan. Als 't goed is wordt alles gescand, dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oooo echt super!maarre wel goedgelovig van ticketservice of niet? voor t zelfde geld heb je ze wel nog?
OT: beetje moe van mn eerste dag werken, na n mega slechte korte nachtrust..![]()
Hier ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:00 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe kom ik toch aan die muggebulten als ik geen mug zie????![]()
Puur!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Echt te gaar voor woorden. Het voelt als een kater, maar ik had chocomel.![]()
Livin' on the edge!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Puur!?![]()
Vind je 't gek dat je daar gaar van wordt, chocomel puur drinken is voor de echte die-hards!![]()
![]()
OT: gaar zonder bierWachtend op m'n avonddienst, dus maar wat lamballen ..
Ga doen waar je in je vorige post zin in had. En please zeur eens wat minder, op gefrustreerde wanhopige mannen zit geen enkele vrouw te wachten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef RealZeus het volgende:
Tsjah, soms heb je wel eens van die momenten dat je hasst wel zeker weet dat het nooit goed zal komen. Dat je echt als enige helemaal alleen overblijft.
Je vrienden allemaal aan de vrouw en jij in je uppie achter je computer.
![]()
![]()
Ik heb nu zo'n moment.![]()
En ik stink gruwelijk uit mijn vretert want ik heb knoflooksaus gehad![]()
![]()
![]()
Dat eet je toch zelfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef RealZeus het volgende:
En ik stink gruwelijk uit mijn vretert want ik heb knoflooksaus gehad![]()
![]()
![]()
Dat gaat sowieso gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ga doen waar je in je vorige post zin in had.
Ja, sorry, in de loop der jaren ben ik een wanhopig gefrustreerd mannetje geworden, en ik weet godverdomme ook wel dat niemand daar op zit te wachten.quote:En please zeur eens wat minder, op gefrustreerde wanhopige mannen zit geen enkele vrouw te wachten.
Ik lees er al 10x per dag overheen, de 11e x gaat vervelenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso gebeuren.
[..]
Ja, sorry, in de loop der jaren ben ik een wanhopig gefrustreerd mannetje geworden, en ik weet godverdomme ook wel dat niemand daar op zit te wachten.
Maar de TT is Hoe voel je je nu en ik voel me nu kut en alleen en overbodig en als ik dat wil posten dan post ik dat en als jij daar dan even geen zin in hebt lees je er lekker over heen en reageer je er lekker niet op.
Mag ik even de link naar die 10 keer per dag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik lees er al 10x per dag overheen, de 11e x gaat vervelen![]()
Zeikdoos. Dit heet Hoe Voel Je Je Nu? En hij voelt zich kut. Laat hem lekker. Zeuren doe je maar tegen je vriendinnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik lees er al 10x per dag overheen, de 11e x gaat vervelen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef Lakai het volgende:
zeeeer kut....
goeie vriend van me, ligt in coma in frankrijk met een schedelbasisfractuur![]()
Sterktequote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef Lakai het volgende:
zeeeer kut....
goeie vriend van me, ligt in coma in frankrijk met een schedelbasisfractuur![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef BrauN het volgende:
Ik voel me echt zwaar klote. Niet normaal. En waarom? Omdat m'n vriendin weer 'ns ongesteld is en ik niet op de kut mag. Blegh, verschrikkelijke periodes zijn het, waarin er enkel een pijp- en/of rukbeurt vanaf kan.
Ik weet dat er vlakbij de kut nog een gat zit, maar daar ben ik niet zo'n liefhebber van.
Vergeleken met mijn depressie zijn sommige lui hier echt zeikzakken zeg, poeh.
teringquote:Op zondag 29 juli 2007 13:44 schreef Lakai het volgende:
zeeeer kut....
ghequote:Op zondag 29 juli 2007 13:17 schreef BrauN het volgende:
Ik voel me echt zwaar klote. Niet normaal. En waarom? Omdat m'n vriendin weer 'ns ongesteld is en ik niet op de kut mag. Blegh, verschrikkelijke periodes zijn het, waarin er enkel een pijp- en/of rukbeurt vanaf kan.
Ik weet dat er vlakbij de kut nog een gat zit, maar daar ben ik niet zo'n liefhebber van.
Vergeleken met mijn depressie zijn sommige lui hier echt zeikzakken zeg, poeh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |