Zojuist \'n mail van Ticketservice gehad met de vraag of ik alle gegevens wil opsturen naar ze, dan gaan ze kijken of ik duplicaattickets kan krijgen. Nog steeds goede hoop dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oooo wat vreselijk!ik hoop echt dat je ze op mirakuleuze wijze nog vindt....
OT: ja gewoon
Dat is mooi. Gaat vast goed komen. Dat is dan wel handig aan online bestellen, kan zo alles teruggevonden worden met bestelnummers enzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier verder ..
LaPo:
[..]
Zojuist 'n mail van Ticketservice gehad met de vraag of ik alle gegevens wil opsturen naar ze, dan gaan ze kijken of ik duplicaattickets kan krijgen. Nog steeds goede hoop dus
OT: zwaar moe na 'n halve dag werk, de dag van gisteren hakt er nog goed in
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAA ik krijg nieuwe LL-kaartjes toegestuurd!![]()
![]()
zo blij zo blij
wat goed!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAA ik krijg nieuwe LL-kaartjes toegestuurd!![]()
![]()
zo blij zo blij
oooo echt super!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lui, op de bank in slaap gevallen en toen ik wakker werd maar wat dromerig naar de brievenbus gelopen. Daar lagen de felbegeerde LL-kaartjes
* Eric_Cantona bergt ze nu goed op en zorgt dat 't kluisje op slot gaat
De andere barcodes (van de kwijtgeraakte kaartjes) zijn geannuleerd, dus komen op de zwarte lijst. Mocht daar iemand mee naar binnen willen, dan wordt er aangifte van diefstal tegen gedaan. Als 't goed is wordt alles gescand, dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oooo echt super!maarre wel goedgelovig van ticketservice of niet? voor t zelfde geld heb je ze wel nog?
OT: beetje moe van mn eerste dag werken, na n mega slechte korte nachtrust..![]()
Hier ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:00 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe kom ik toch aan die muggebulten als ik geen mug zie????![]()
Puur!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Echt te gaar voor woorden. Het voelt als een kater, maar ik had chocomel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |